FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Następny
  Jaką mangę przeczytać? / Przeczytałem (...), co polecicie?
Wersja do druku
Typhus Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 26 Wrz 2009
Skąd: Wola
Status: offline
PostWysłany: 26-09-2009, 20:36   

aaaa gubię się na tym forum strasznie obszerne aaaaa :)

Teraz do rzeczy jestem totalnie zielony w tematyce mangi i anime. Jakiś czas temu pokusiło mnie kupienie filmu Ninja Scroll i normalnie olśnienie. Aktualnie poszukuje jakiejś serii komiksów mangowych tak na początek żebym się przypadkiem nie zraził do ogółu kupując coś w ciemno.

(mam sporą kolekcję Batmanów, Thorgali i innych ale zero mang)

Proszę o zaproponowanie mi potencjalnych tytułów komiksów od jakich powinienem zacząć :)


PS (kupiłem już komiks Dragon Balla bo obejrzałem całą serie odcinkową)
PSS strasznie dużo hałasu jest o Naruto.


Ostatnio zmieniony przez Typhus dnia 26-09-2009, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Asthariel Płeć:Mężczyzna
Lis


Dołączył: 10 Kwi 2008
Skąd: Warszawa
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 26-09-2009, 20:42   

Zdecydowanie Full Metal Alchemist i Death Note, chyba najlepsze dla początkujących. A w tym miesiącu (chyba) ma się jeszcze ukazać pierwszy tom Bleacha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Typhus Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 26 Wrz 2009
Skąd: Wola
Status: offline
PostWysłany: 26-09-2009, 20:48   

dzięki za naprowadzenie no to teraz wskakuje na alegro i szukam :)
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 26-09-2009, 21:18   

Typhus napisał/a:
Torgali i innych ale zero mang)