FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Do poczytania, obejrzenia
Wersja do druku
Ama Płeć:Kobieta

Dołączyła: 07 Sty 2010
Status: offline
PostWysłany: 07-01-2010, 22:29   Do poczytania, obejrzenia

Na dzień dobry mówię, że jestem tu nowa, i że jedyne anime jakie znam to trzy podstawowe części Slayersów.

Mam nadzieję, że nikomu nie będzie przeszkadzało to, że założyłam nowy temat :) Zrobiłam to dlatego, że chciałam zapytać o zdanie "bardziej doświadczonych" czytelników, widzów etc. Jednym słowem proszę o pomoc.

Chodzi o to, że jestem totalnym laikiem. Jak już wspomniałam znam tylko trzy części Slayers i chciałabym wiedzieć po co jeszcze warto sięgnąć, tak by nie popsuć TEGO wrażenia.
Znajomi mi stanowczo odradzali dwie nowsze części Slayers.
Przeczytałam też Wasz temat dla początkujących ale chciałam jeszcze zapytać o podstawę Slayersów, czyli opowiadanie. Gdzie można je przeczytać i czy w ogóle jest takie w języku polskim, lub angielskim?
Ah no i jeszcze fice...mam pytanie czy ktoś z Was to czyta? Ogólnie jestem fanką tego typu prac(ale znam tylko te z HP) jednak wolałabym uniknąć czegoś kiepskiego. Sami rozumiecie o co chodzi?
Tak więc, czy jest coś co moglibyście mi polecić z czystym sumieniem? Bez żadnych par typu facet-facet czy innych dzikich wariacji autorów.

Z góry dziękuję.

P.S Tak wiem, że macie Czytelnię ale na Czytelni trudno o konkrety a ja najbardziej sobie cenię opinię innych czytelników :)
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Teukros Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 09 Cze 2006
Status: offline
PostWysłany: 07-01-2010, 22:56   

Znajomi słusznie prawili. Obejrzałem mniej więcej połowę Slayers Revolution, i uznałem że na tym zakończę spotkanie z nowymi seriami; za kontynuację już się nie zabierałem.