FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 185, 186, 187  Następny
  Ohayo, czyli witam!
Wersja do druku
Athi Płeć:Kobieta
Apple Girl


Dołączyła: 21 Kwi 2007
Skąd: Gliwice
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 23-05-2007, 12:09   

Mamy nowego!! *dziewczyny kawaler xD* Humman witam serdecznie :) czuj się tu dobrze, pisz dużo mądrych i wyczerpujących postów (i mówi to jedno linijkowiec XD)... i jako to było... "czuj się tu jak u siebie w celi" ^^" ale nie to nie stad xD...

_________________
I looked at the world through apple eyes
And cut myself a slice of sunshine pie
I danced with the peanut butterflies
Till time went and told me to say hello but wave goodbye

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
3568587
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 23-05-2007, 12:23   



Czy ktos chce tu kogos zastraszac? Alez nie :D Moderacje mamy swietna, chodz ja lubie sie z nimi klucic... widac efekty po lewej pod avatarem. Zapraszam Humman'a do forum Multiswiata, jelsi jeszce tam nie byles :D ogolnie, nie mieszaj sie w klopoty i pisz z sensem...

A nie tak jak ja :D

Witam wszyzstkich innych nowych na forum. < sciskam cieplutko wasze rasie :D - Willy Wonka >

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Grisznak
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 23-05-2007, 12:26   

No stoją tam, gdzie kiedyś Zomowcy, tak?
(wyobraża sobie Maję, tudzież IKę z takim mundurze).
Powrót do góry
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn


Dołączyła: 22 Kwi 2003
Status: offline
PostWysłany: 23-05-2007, 13:00   

Grisznak, ja przypuszczam, że Lila uważa, że jest to szalenie zabawne...

A nowych generalnie witam.

_________________
Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Grisznak
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 23-05-2007, 13:12   

A ja myślałem, że Tanuki ma faszystowską moderację, nie komuszą...
Powrót do góry
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn


Dołączyła: 22 Kwi 2003
Status: offline
PostWysłany: 23-05-2007, 13:15   

Moderację ma Tyrańską (tm). Faszystowska jestem ja, o ile dobrze pamiętam... Musiałabym wygrzebać tego maila.

_________________
Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
ronin Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 17 Maj 2007
Status: offline
PostWysłany: 23-05-2007, 13:40   

Biedni, ucisnieni jenoci.
"Mowimy NIE, parowkowym skrytozercom" ...."Wrog kusi Coca Cola".

Witam wszystkich "nowych" milo i serdecznie, bawcie sie tu dobrze jaki ja, czego wam zycze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 23-05-2007, 15:14   

ja nie mam nic przeciw Naszej moderacji, naprawde. A juz tym bardziej przeciwko tobie Av! Ale to chyba dobrze, ze mamy surowa Moderacje?

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Momoko Płeć:Kobieta
wiosna jest miau


Dołączyła: 04 Sty 2007
Skąd: z Cudzysłowa
Status: offline

Grupy:
House of Joy
Lisia Federacja
WIP
PostWysłany: 23-05-2007, 17:12   

Witam serdecznie nowe jenoty:)
Dużo, dużo postów interesujących i na temat życzę wam^^.

Ponieważ obrazek Lili pojawia sie na forum nie po raz pierwszy, przedstawiam coś innego:
radzę pamiętac~
To tak ku przestodze:). Miłego pobytu na Tanuki.

_________________
Pray tomorrow takes me higher higher high
Pressure on people
People on streets

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
So_Dakki Płeć:Kobieta
~FOXY LADY~


Dołączyła: 13 Kwi 2007
Status: offline
PostWysłany: 23-05-2007, 17:40   

Momoko napisał/a:
radzę pamiętac~

To było okrutne ;]

Humman, witam i niech Ci się dobrze z nami powodzi ;]

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Humman Płeć:Mężczyzna
obserwator


Dołączył: 22 Maj 2007
Skąd: gdzie diabeł mówi dobranoc a kokot dzień dobry
Status: offline
PostWysłany: 23-05-2007, 19:29   

Cytat:
Słowem witam na forum. Możesz się czuć wyróżniony, jesteś pierwszą osobą, którą przywitałam odkąd tu przybyłam.


W takim razie
Nadejshła wiekopomna chwila - jak swego czasu niejaki pawlak powiedział ale nie expremiar - wogóle to dzieki za miłe słowa a i ciepły kąt nie do pogardzenia

_________________
in every life we have some trouble, when you worry you make it double don't worry, be happy

człowiek jest jedyną istotą która wie że umrze, zwierzyniec żyje w błogiej nieświadomości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
3672842
Dante Seraphiel Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 24 Maj 2007
Status: offline
PostWysłany: 24-05-2007, 17:53   

o! Dante jestem ,niezmiernie grzeczny i pokorny chłopiec. Właściwie to przybylem, bo nudzą mnie kajdany codzienności i miałem ochotę napisać: heju ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Avalia Płeć:Kobieta
Love & Roll


Dołączyła: 25 Mar 2007
Skąd: mam wiedzieć?
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 24-05-2007, 17:57   

Dante Seraphiel, w takim razie witamy na pokładzie, sa dwa posiłki dziennie, mycie raz w tygodniu, codziennie 9h pracy w kamieniołomie....eee...to znaczy bardzo miło mi poznac ^^' bądź z nami jak anjdłuzej i wogóle ;)
*gdzie ta łopata?*
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dante Seraphiel Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 24 Maj 2007
Status: offline
PostWysłany: 24-05-2007, 18:11   

będe jeśli będzie co robić, chociaż ostatnio jestem bardziej nastawiony na usmiech niż wyznanie komus niechęci ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grimlock Płeć:Mężczyzna
Me no bozo, me King


Dołączył: 28 Maj 2007
Skąd: Gdynia
Status: offline
PostWysłany: 28-05-2007, 19:18   

no to ja tez sie przywitam, dosc dlugo przegladalem to forum bez jakiejkolwiek rejestracji, teraz postanowilem sie zapisac :)

Jam jest Grimlock, nie glupek, a krol :P

Gdynia city user, 21 jare alt, Skorpion, kawaler :P

M&A bedzie jakies 2 latka ja sie zaczolem interesowac. Nie mam jakichs szczegolnych ulubionych gatunkow, lubie wszystko po trochu.

Jesli ktos chce cos wiedziec o mnie, zapraszam na PW :)

_________________
"I am the man who walks alone" ... "Living on the razors edge"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3535008
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 43 z 187 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 185, 186, 187  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group