FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 162, 163, 164  Następny
  W co w tej chwili gracie?
Wersja do druku
Sm00k
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 28-05-2010, 12:04   

Disgaea, czyli grindfest na zmianę z Monster Hunterem (United i Tri. Też grindfest, ale inaczej). I dylemat - nowe Armored Core Portable czy Final Fantasy 9 kupić na psn na wakacyjny wyjazd do Hiszpanii ==
Przejdź na dół
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 28-05-2010, 19:05   

Disgaea 2, czyli grindfest^2 na przemian z Soul Calibur 3 (a że odblokowuję akurat rożne bajery, to grindfest znowu)...
Ogólnie, dwójeczka ma lepsza grafikę i system, ale jednak bohaterowie byli zabawniejsi w jedynce... szkoda. Czekam na Etnę!
W przerwach zaś kontynuowanie przygody z Type-Moon.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Vodh Płeć:Mężczyzna
Mistrz Sztuk Tajemnych.


Dołączył: 27 Sie 2006
Skąd: Edinburgh.
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
PostWysłany: 28-05-2010, 20:47   

Disgaea 2, czyli grindfest^2 WoW, czyli grindfest^10 i Final Fantasy IX, czyli grin... a nie, tu chyba po prostu jRPG ze względnie ciekawą fabułą :D

(Sm00k, jeżeli grałeś na PSP w 7 i 8 to wiesz, że finale wypadają na małym ekranie świetnie, jeżeli jeszcze nie, to polecam sprawdzić, IX wygląda bardzo ładnie i chodzi doskonale płynnie :3 natomiast serii Armored Core w ogóle nie znam więc trudno mi coś powiedzieć ;)

_________________
...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Karel Płeć:Mężczyzna
Latveria Ruler


Dołączył: 16 Kwi 2009
Skąd: Who cares?
Status: offline

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 28-05-2010, 21:26   

Ja bym postawił na Finala dziewiątego. Raz że dłuższe, dwa ciekawsze fabularnie i trzy po VII i VIII miło zobaczyć bohatera który nie zachowuje się jak emo(nie żebym miał coś do pogodowych panów z tych części....ale ile można?).

_________________
"So come forth, Avenger. It is time to put our lingering dispute... to an end!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz Płeć:Mężczyzna
a taki jeden...


Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Resko
Status: offline
PostWysłany: 29-05-2010, 17:01   

Zdaje się, że w Baldur's Gate II paladyn jest dużo silniejszy od czarownika. Grając paladynką bezproblemowo przeszedłem przez Irenicusa (końcówka misji w przytułku), grając czarownikiem nijak nie mogę... Nawet jeśli przeżyję walkę z Irenicusem, to jeszcze potem atakuje mnie Yoshimo z kumplami, dobijając i tak już konającą drużynę (ze mną włącznie). Mikstur leczenia brak.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 29-05-2010, 17:30   

korsarz, magiem teoretycznie gra się na odległość, ale niestety, system gry jest przewidziany dla "normalnego" gracza, który woli jakiegoś wojownika, czy coś. Mnie też to denerwuje, bo nawet w mmo <Cabala w to nie wliczam, bo tak w brew pozorom, mimo, że mag ma najmniej współczynnika Defence, to jak walnie tak pożądanie, to nie ma co zbierać>
A palladyn to wdzięczna klasa moim zdaniem. Dzięki niej przeszedłem pierwszą część NeverWinter Night.

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
CainSerafin
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 29-05-2010, 17:31   

W dalszym ciągu gram w Gothic 2 Noc Kruka, czyli grin... Ekhem. No dobra, zakończyłem główne zadanie w Górniczej dolinie i przeszedłem już do trzeciego rozdziału, gdzie czekała mnie niemiła niespodzianka. Pamiętacie jakimi leszczami byli Poszukiwacze w podstawce? No właśnie, w dodatku wzmocniono ich z nawiązką i nie jestem w stanie ich zatłuc pomimo że radzę sobie już z Cieniostworami i pojedynczymi Orkami-wojownikami. Aktualnie widząc Poszukiwacza rzucam zaklęcie unieruchamiające i zwiewam ile sił w nogach. Z dobrych wiadomości - odblokował mi się dialog z Laresem, dzięki czemu odebrałem mu kawałek ornamentu i obecnie jestem na dobrej drodze by przenieść się na drugą stronę wyspy i rozegrać wątek główny dodatku. Jedynym kłopotem była obecność przy jednym z obelisków czterech poszukiwaczy, ale otrzymałem wsparcie Cavalorna, który sam sobie poradził z przeciwnikami.

Odkryłem także parę nowych bugów, np. mając np 29 punktów many podwyższyłem ją sobie o 5 punktów za cenę 5 punktów umiejętności, a nie 9 jak wynikałoby z systemu rozwoju - widocznie autorzy przeoczyli ten element. Poza tym wygląda na to że Laresowi często blokują się opcje dialogowe przez co nie mogłem go zabrać na wyprawę do kamiennego obelisku.
Powrót do góry
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 29-05-2010, 17:35   

CainSerafin, Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek.

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
korsarz Płeć:Mężczyzna
a taki jeden...


Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Resko
Status: offline
PostWysłany: 29-05-2010, 18:02   

RepliForce napisał/a:
korsarz, magiem teoretycznie gra się na odległość

Niestety, walcząc z Irenisucem nie zawsze (właściwie nigdy) udaje się uciec na bezpieczną odległość, a o rzucaniu co mocniejszych czarów ofensywnych nie ma co marzyć (większość drużyny rzuca się na Irenicusa, a ten nie pozostaje dłużny... rzucając fireballami bym ich tylko pozabijał). Dodam jeszcze, że nie mogę jednocześnie nosić zbroi (nawet skórzanej) i rzucać czarów...

[edit: 29.05.2010 godzina 19:15]
Właśnie udało mi się przejść Irenicusa. Wystarczyło zapłacić strażnikowi, zamiast go zabijać :) . I przeszedłem przez portal od razu do Podmroku, bez przechodzenia miasta ryboludzi.


Ostatnio zmieniony przez korsarz dnia 29-05-2010, 18:34, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
CainSerafin
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 29-05-2010, 18:13   

Cytat:
Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek.

Repli, dawno temu przeszedłem podstawkę zarówno magiem i łowcą, a kampanię dodatku strażnikiem miejskim i gdyby nie problemy z "popsuciem" się zapisów to przeszedłbym nim także główny wątek. I wiem że gra magiem w Nocy kruka jest kłopotliwa ponieważ tworzenie run wymaga dużej ilości punktów umiejętności i cały czas ma się za mało many, ale dobrze że go zoptymalizowano. W podstawce mag dosłownie wymiatał i pozostałe klasy postaci mogły mu co najwyżej buty czyścić.

Ok, znalazłem kolejnego, ale poważnego buga. Po rzuceniu na Poszukiwacza bryły lodu i zabiciu go znalazłem przy jego ciele 7 run z czarami, w tym z zaklęciami szóstego poziomu...
Powrót do góry
Asthariel Płeć:Mężczyzna
Lis


Dołączył: 10 Kwi 2008
Skąd: Warszawa
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 29-05-2010, 18:29   

korsarz napisał/a:
RepliForce napisał/a:
korsarz, magiem teoretycznie gra się na odległość

Niestety, walcząc z Irenisucem nie zawsze (właściwie nigdy) udaje się uciec na bezpieczną odległość, a o rzucaniu co mocniejszych czarów ofensywnych nie ma co marzyć (większość drużyny rzuca się na Irenicusa, a ten nie pozostaje dłużny... rzucając fireballami bym ich tylko pozabijał). Dodam jeszcze, że nie mogę jednocześnie nosić zbroi (nawet skórzanej) i rzucać czarów...



Dlatego koniecznie trzeba mieć czary nie-ofensywne, bo przydają się znacznie bardziej niż te wszystkie fireballe i błyskawice. Wyłom - zdejmuje czary ochronne z przeciwnika. Obniżenie odporności - zmniejsza odporność na magię przeciwnika. Władujesz w smoka 4-5 razy i spokojnie można go utłuc np. Palcem Śmierci. Większe Osłabienie - zmniejsza rzuty obronne grupy wrogów. Zamęt - wrogowie stoją w miejscu, albo atakują się nawzajem. Groza - wpadają w panikę. Kamienna Skóra, Ulepszona Niewidzialność, Lustrzane odbicia - żeby czarownik nie padł po 5 sekundach. Przemiana tensera - jak chcesz powymiatać parę minut w walce wręcz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mitsurugi Płeć:Mężczyzna
Wieczny Marzyciel


Dołączył: 22 Sty 2009
Skąd: Wrocław
Status: offline
PostWysłany: 29-05-2010, 18:30   

Cytat:
Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek.


Absolutne brednie. Noc kruka zaimplikowała większy poziom trudności, ale mechanika zwalczania potworów (timing, uniki, sekwencje ataków) pozostawił bez zmian. Wymogiem dobrego grania w Nocy Kruka jest robienie wszelkich questów, zabijaniem czego się da, korzystaniem z przedmiotów, nauka alchemii, i wykorzystywanie bonusów za różne rzeczy (np. większa HP za zjedzenie iluś tam jabłek, nie pamiętam). Po za tym, Noc Kruka mimo zwiększenia wymogów na poszczególne skille, wcale nie zmniejsza exp'a. Ja moim Łowcą Smoków z maksymalnie podpakowanym Szponem Beliara zdołałem osiągnąć taki sam poziom nukowania mobów, jak w podstawce. Z tym, że jaszczuroczłeki zamiast na dwa hity, szły na 3 (zostawał drobniutki paseczek). Ale jak "wejdzie" bonus z Szponu to na dwa leciały. Grałem dłuuugo w Gothic II i Łowca pozostaje moją ulubioną klasą.

Po za tym ważne jest inwestowanie w dwuręczną broń, kupowanie książek i olanie walki dystansowej. Jak grasz w Noc Kruka wojem- wszystko w miecze. Jak pod koniec gry coś zostanie to inwestuj. Po za tym się nie opłaca. No i naturalnie nauczenie się walki z poszczególnymi rodzajami mobów. Jak się opanuje mechanikę walki w Gothic 2 to można melee rozjeżdżać nawet oddziały elit solo, wszyscy na jednego.

Dobra, ale żeby nie off-top. Red Dead Redemtion wciąż. Gra jest znakomita, naprawdę super. Lepsza od tych wszystkich GTA, których nigdy nie mogłem polubić. Klimat, walka, zadania. Great. Szkoda tylko, że John Marston to taki człowiek z zasadami, bo wolałbym mieć swobodę zrobienia z niego bezdusznego mordercy, ale i tak jest bardzo wyraźną i dobrze zaprojektowaną postacią. Tylko ten system honoru jest o kij rozbić.

Armored Core: For Answer znowu. Uwielbiam mechy. A ta gra jest taka epicka. I to budowanie własnego mecha. Czekam na przesyłkę z Armored Core 4 i postanowiłem wrócić do wprawy w międzyczasie.

_________________
温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
927825
Galnea Płeć:Kobieta
Wierna Imperialistka

Dołączyła: 31 Mar 2009
Skąd: Gliwice
Status: offline
PostWysłany: 29-05-2010, 18:50   

Korsarz, po pierwsze jaki masz aktualny skład drużyny, a po drugie czy zrobiłeś wszystkie możliwe misje poboczne przed popłynięciem na wyspę? Mogło się zdarzyć, że albo aktualna kombinacja drużyny jest mało efektywna, albo masz za niskie poziomy. Nie wiem jak się gra paladynem, ale jakieś cztery razy przeszłam grę czarownikiem i nigdy nie miałam większych problemów z walkami w podstawce.

Cytat:
Wyłom - zdejmuje czary ochronne z przeciwnika. Obniżenie odporności - zmniejsza odporność na magię przeciwnika. Władujesz w smoka 4-5 razy i spokojnie można go utłuc np. Palcem Śmierci. Większe Osłabienie - zmniejsza rzuty obronne grupy wrogów. Zamęt - wrogowie stoją w miejscu, albo atakują się nawzajem. Groza - wpadają w panikę. Kamienna Skóra, Ulepszona Niewidzialność, Lustrzane odbicia - żeby czarownik nie padł po 5 sekundach. Przemiana tensera - jak chcesz powymiatać parę minut w walce wręcz.

Dodałabym jeszcze Przeszywającą Magię (podobne działanie jak Wyłom), Prawdziwe widzenie/Wykrycie niewidzialnych (jeśli przeciwnik rzuci na siebie Niewidzialność, nie możesz zdjąć mu osłon) i Przyspieszenie (rzucone dwa razy - efekty się kumulują). Na wyższych poziomach bardzo przydaje się Zatrzymanie Czasu (niestety, pod koniec dodatku kilku przeciwników jest na nie odpornych) - w połączeniu z Plugawym Uwiądem czyni cuda.
Poza tym są jeszcze przywołańce - sporo walk można przejść otwierając drzwi do pomieszczenia z potworami, wpuszczając summony do środka, zamykając i czekając, aż sytuacja się uspokoi.

Ewentualnie w sytuacji krytycznej zawsze można obniżyć poziom trudności lub przemienić się w Zabójcę.
Cytat:
I przeszedłem przez portal od razu do Podmroku, bez przechodzenia miasta ryboludzi.
Hm, u ryboludzi można znaleźć Płaszcz Odbicia (czy jakoś tak) - jeden z najprzydatniejszych artefaktów w grze.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
 
Numer Gadu-Gadu
2483333
Asthariel Płeć:Mężczyzna
Lis


Dołączył: 10 Kwi 2008
Skąd: Warszawa
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 29-05-2010, 19:02   

Kapłan będzie dopiero w Athkakli.
I warto odwiedzić miasto ryboludzi - poza płaszczem jest tam jeszcze Pas Bezwładnej Bariery, z tego co pamiętam.
No i napisz, jaki masz skład, i poziom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz Płeć:Mężczyzna
a taki jeden...


Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Resko
Status: offline
PostWysłany: 29-05-2010, 19:15   

Zelgadis - półelf czarownik (poziom 12)
Minsc - człowiek łowca (poziom 11)
Jaheira - półelf wojowniczka (poziom 10)/druidka (poziom 12)
Aerie - elf kapłanka (poziom 10)/mag (poziom 11)
Nalia - człowiek mag (poziom 12)/złodziejka (poziom 4)
Imoen - człowiek mag (poziom 11)/złodziejka (poziom 7)
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 107 z 164 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 162, 163, 164  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group