FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  Icewind Dale II: Build
Wersja do druku
gosc
Gość
PostWysłany: 30-03-2010, 20:12   

A jak sądzicie: lepiej mieć kp 22 czy 20 i odporność na bronie 5/+1 (daje ją zbroja z bitewnych kwadratów) i poza tym jakie kp powinien mieć wojownik na przełomie 2 i 3 rozdziału?
Przejdź na dół
Manadoor
Gość
PostWysłany: 31-03-2010, 16:11   

Zrobiłem builda dla czarownika 30 lvl (proszę o wytykanie błędów):

Czarownik Drow:

Siła 4
Zręczność 12
Kondycja 15
Inteligencja 20
Mądrość 10
Charyzma 26

Alchemia 33
Blef 33
Koncentracja 33
Dyplomacja 33
Wiedza (Tajemna) 33
Czaroznastwo 33

Tajemne opancerzenie 3/3
Magia w walce 1/1
Niezwykła odporność 1/1
Ulepszona inicjatywa 1/1
Magiczna intuicja 1/1
Magiczna penetracja 2/2
Tm. wywoływanie 1/2
Tm. Nekromancja 2/2
Powrót do góry
CainSerafin
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 31-03-2010, 17:34   

Manadoor, czarownik nie potrzebuje aż tak wysokiej inteligencji, chyba że chcesz dać mu kilka poziomów czarodzieja co nie jest specjalnie opłacalne. Osobiście zawsze dawałem swoim czarownikom najniższą możliwą liczbę punktów inteligencji. Siła i zręczność też są zbyt niskie - będziesz miał problem z noszeniem czegokolwiek, używaniem broni, oraz niską klasą pancerza. Natomiast atut tajemnego opancerzenia jest nieprzydatny, bo z taką siłą nie uniesiesz żadnej zbroi i tarczy, a przecież właśnie po to bierze się ten atut.

gosc napisał/a:
A jak sądzicie: lepiej mieć kp 22 czy 20 i odporność na bronie 5/+1 (daje ją zbroja z bitewnych kwadratów) i poza tym jakie kp powinien mieć wojownik na przełomie 2 i 3 rozdziału?

Do walk z przeciwnikami zadającymi zwykłe (i niskie) obrażenia używaj wspomnianej zbroi, a w pozostałych przypadkach wybierz coś co da Ci lepsze KP. A wojownik na tym etapie powinien mieć przedmioty dające jak najwyższe KP, więc się specjalnie nie przejmuj, tym bardziej że cały czas będzie Ci wpadać w ręce coraz lepszy ekwipunek.
Powrót do góry
Manadoor Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 01 Kwi 2010
Status: offline
PostWysłany: 01-04-2010, 20:35   

Jak masz za małą inteligencje to nie rozwiniesz sobie umiejetności ....
zrobilem sobie tego drowa i zamiast 20 int dalem 18 ...
skutki widoczne: musisz zrezygnowac z 1 umiejętności
Ściołem Czaroznastwo bo druid to ma

Chyba że słabiej rozwiniesz ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group