FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
  GODLAND
Wersja do druku
EL_TARO Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 23 Lis 2006
Skąd: z pustkowia
Status: offline
PostWysłany: 25-11-2006, 12:33   GODLAND

Witam jestem tu nowy, nie wiem czy był taki topic, czy może nie, ale chciał bym się zapyać, co myślicie o dramie?
Oraz sporej grze, z elementami profesji: Ninja, Samurai, Mag, Shaman, Mnich, Korsarz i Alchemik.
Wszystko zachowane w konwencie Steampunkowego M&A
(świat w którym można znaleść elementy; Naruto, Slayers, Bleach, Shaman King, One Piece, Fullmetal Alchemist, Dragon Ball i wiele wiele innych)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7074965
IKa Płeć:Kobieta

Dołączyła: 02 Sty 2004
Status: offline

Grupy:
WIP
PostWysłany: 25-11-2006, 13:53   

proszę o doprecyzowanie.

I zajrzenie do działu Multiświat, jeśli chodzi ci o grę typu: prowadzenie questa w postaci pisania postów na forum.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL_TARO Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 23 Lis 2006
Skąd: z pustkowia
Status: offline
PostWysłany: 25-11-2006, 16:35   

Nic związanego z waszym forum.
Pytanie proste, nie wiem jak można je rozpisać bardziej.
Co myslicie o takiej grze(?)
Jakiś czas temu stworzyłem projekt God Land, i musze go przetestować, dla tego poszukuje chętnych do przjzenia mechaniki itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7074965
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 25-11-2006, 20:17   

............. moze powiedziec co to za gra tak na poczatek? bo z twojego postu to w zadnymmiejscu nie wynika. A sam fakt ze ktos sobie wzial i zapozyczyl cos z anime w nas nie wywoluje zadnych glebszych emocji - bo gre jednak sie ocenia na podstawie tego czym jest (chociazby z gatunku) a nie skad zrzynala
Powrót do góry
wa-totem Płeć:Mężczyzna
┐( ̄ー ̄)┌


Dołączył: 03 Mar 2005
Status: offline

Grupy:
Fanklub Lacus Clyne
WIP
PostWysłany: 25-11-2006, 22:04   

EL_TARO napisał/a:
Naruto, (...), Fullmetal Alchemist, Dragon Ball
BEEP
Stack Overflow
Moduł wyobraźnia.exe wykonał nieprawidłową operację i zostanie zamknięty...

_________________
笑い男: 歌、酒、女の子                DRM: terror talibów kapitalizmu
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
3869750
EL_TARO Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 23 Lis 2006
Skąd: z pustkowia
Status: offline
PostWysłany: 26-11-2006, 12:18   

yhym...
Niegdyś widziałem pewne anglojęzyczne forum "Empire of the Sun" na którym gracze wchodzili w azjatycki świat anime epoki edo (o ile pamięć mnie nie myli). Wędrowali po świecie stworzonym przez admina, walczyli tworzyli, klany itp. Mój projekt ma sporo z "Empire of the Sun".

Kiedy indziej spotkałem się na forum www.rpg.take.pl z podobną grą zwaną "Fantasy Arena" tyle że gra ta polegała wyłącznie na pojedynkach, pomiędzy graczami, zdobywali oni w prosty sposób doświadczenie (ilość postów) po czym przekazywali je na jedną z 3 czynników, albo umiejętność. Proste przejżyste i przyjemne, po za tym można było prowadzić wiele walk naraz, oraz walki 2 vs. 2 ogólnie bajer. Mechanika gry to czyste minimum (dla mnie mnie bomba) bez żadnych kości, bez żadnych praw, wyłącznie rozsądek oraz któryś z sędziów który to od czasu do czasu regulował pewne przegięcia.

No więc "God Land" to połączenie FA oraz EotS, z prostą i konkretną fabułą, oraz celem dla graczy którym jest jak najbardziej Stać się Bogiem. Przynajmniej tak można to ująć najprościej. Zdobywać punkty na mapieświata albo offtopach (w zależnościm, czy chcemy wchodzić w świat, czy walczyć jedynei na arenie).

Pomysł sam w sobie podobał się paru moim znajomym, jak narazie tylko dwie osoby widziały projekt na żywo i wyrażają się o nim nader dobrze ku mojemu zaskoczeniu.
Mimo to nadal nie jestem pewien czy spodoba się forumowiczom.

Czy sa chętni do przetestowania(?)

PS: wa-totem nie obawiaj się, ja również z początku nei mogłem sobie wyobraźić, jednak koniec konców wszystkie profesje są wyrównane umiejętnościami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7074965
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 26-11-2006, 19:36   

Można prosić o udzielenie kilku odpowiedzie?

1) Ile czasu potrzeba, żeby twój system znudził się graczom?
2) Ile ma / ma mieć planowo stron (strona = 1800 znaków).
3) Ile (procentowo) zajmuje w nim opis świata, a ile mechanika?
4) W jakiej konwencji umieściłeś system?
5) Jaka ma być (wg. ciebie) główna tematyka przygód?
6) Czy jest coś charakterystycznego tylko dla twojego systemu?
7) Ile grywalnych ras zawiera i czym się charakteryzują?
8) Ile grywalnych klas / gotowych archetypów postaci zawiera?
9) Ile stron Fluffu (fabuły) średnio przypada na każdą rasę / klasę?
10) Ile krain składa się na świat Twojej gry?
11) Ile (średnio) stron opisu przypada na każdą krainę?
12) Tworząc postać z pośród ilu zdolności mogę wybierać?
13) Czy w twojej grze jest magia? Jeśli tak, to jak działa i z pośród ilu zaklęć mogę wybierać?
14) Czy twój system przewiduje jakieś artefakty magiczne / cyberwszczepy / inne dziwne przedmioty, w jakie mogę wyposażyć postać? Z pośród ilu mogę wybierać?
15) Jeśli odpowiedź na dwa poprzednie pytania brzmi "Nie" to co twoja gra oferuje w zamian? Z pośród jakiej ilości tego czegoś mogę wybierać?
16) W jaki sposób tworzysz używane w grze nazwy?

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
EL_TARO Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 23 Lis 2006
Skąd: z pustkowia
Status: offline
PostWysłany: 27-11-2006, 11:37   

Gra ma być prosta, zrozumiała i nie może być odpychająca (między innymi przez zbyt długie opisy). Wszystko bazuje na dramie, więc mechanika ogranicza się do paru zasad naprostowujących wzajemne relacje graczy z rzeczywistością. Jaki kolwiek ciąg fabularny nakładają gracze, a dokładniej klany, gdyż wszystko toczy się wokół sporów pomiędzy nimi i wzajemnej dominacji w celu zdobycia coraz to większej mocy oraz władzy.

www.godland.fora.pl

Forum nie jest jeszcze powszechnie otwarte, nadal wymaga pracy, potrzeba testerów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7074965
EL_TARO Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 23 Lis 2006
Skąd: z pustkowia
Status: offline
PostWysłany: 27-11-2006, 16:57   

1) Ile czasu potrzeba, żeby twój system znudził się graczom?
-to właśnie chce między innymi przetestować, jak na razie nie usłyszałem skargi
2) Ile ma / ma mieć planowo stron (strona = 1800 znaków).
- ok 50 postów przeznaczonych na całość gry
3) Ile (procentowo) zajmuje w nim opis świata, a ile mechanika?
- niech pomyśle: opis świata 2% grywalna część świata 70% mechanika 20%
4) W jakiej konwencji umieściłeś system?
- konwencji? hmm... (?)
5) Jaka ma być (wg. ciebie) główna tematyka przygód?
- nie będzie narzuconej przygody, każdy gracz tworzy inną część historii GL. Mimo to główny wątek będzie oparty o walki klanowe
6) Czy jest coś charakterystycznego tylko dla twojego systemu?
- walka: wprowadzenie tajemnicy
7) Ile grywalnych ras zawiera i czym się charakteryzują?
- nie ma żadnych ograniczeń, wszystko jest wyjaśnione na stronie (to jedna z zalet)
8) Ile grywalnych klas / gotowych archetypów postaci zawiera?
- Jedynie 7 (każda bazuje na konkretnej M&A)
9) Ile stron Fluffu (fabuły) średnio przypada na każdą rasę / klasę?
- Fabuła ras? hmmm...
jest ich nieograniczona ilość, przez co fabułę konfliktów rozejmów itp tworzą gracze, zakładając każdą rasę
10) Ile krain składa się na świat Twojej gry?
- Wszystko dzieje się na jednej wyspie; Stolica, Góry, Bagna, Las, Pustynia
11) Ile (średnio) stron opisu przypada na każdą krainę?
- Same krainy oznaczone są jako subfora, a w nich zamieszczone lokacje wraz z ich opisami (poruszanie się pomiędzy nimi jest w trakcie prac)
12) Tworząc postać z pośród ilu zdolności mogę wybierać?
- w zależności od profesji, każdą: moc, aurę, czar, klątwę, technikę, czy rozkaz można wymyślić samemu (kierując się pewnymi zasadami)
13) Czy w twojej grze jest magia? Jeśli tak, to jak działa i z pośród ilu zaklęć mogę wybierać?
- Nie ma takowej listy czarów, jest tylko opis, w jaki sposób można ją tworzyć, a odności się to nie tylko do magii, każda z profesji ma pewien narzucony czynnik wprawiający zębatki w ruch: Mag - Magia, Ninja - Chakra, Shaman - Fukuryju (czy coś w ten deseń)
14) Czy twój system przewiduje jakieś artefakty magiczne / cyberwszczepy / inne dziwne przedmioty, w jakie mogę wyposażyć postać? Z pośród ilu mogę wybierać?
- Świat jest osadzony w Steampunkowej wariacji, nie Shadowrunie, więc o wszczepach raczej nie będę się wypowiadał, światopogląd w nim zawarty można porównać z atmosferą w "Samurai 7" lub "Lost Exile"
15) Jeśli odpowiedź na dwa poprzednie pytania brzmi "Nie" to co twoja gra oferuje w zamian? Z pośród jakiej ilości tego czegoś mogę wybierać?
- do wyboru do koloru (wedle paru zasad)
16) W jaki sposób tworzysz używane w grze nazwy?
- ...na przykład (?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
7074965
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group