FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
  Summon Resources
Wersja do druku
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 12-10-2008, 19:31   Summon Resources

Generalnie pracując nad S.A.M City wykombinowałem kilka unikalnych w skali RPG zaklęć polegających na sprowadzaniu mniej lub bardziej wykwalifikowanej siły roboczej. Zaklęcia te, co do jednego należały do magii nekromantycznej i polegały na tym, że wyciągało się z zaświatów zmarłego specjalistę (np. generała, architekta, dyplomatę, doradcę, kata, czarownika, artystę, rzemieślnika, naukowca etc.), wiązało się go zaklęciami i zmuszało do służby jako kościotrupa (wersja najsłabsza), upiora (wersja średnia) lub zastępowało jego jaźnią jaźń żywego (wersja najpotężniejsza).

Problem polega na tym, że ten sam typ czarowników może przyzywać także Demony.

1) Na jakich polach Demony (byty potężniejsze od umarłych, ale też trudniejsze do kontrolowania i "droższe") mogą lepiej sprawdzać się niż Nieumarli oraz Śmiertelnicy?

2) Na jakich polach lepiej używać Śmiertelników? (Nieumarli mają generalnie służyć - poza wyjątkami - za siłę roboczą z recyklingu).

3) Jakie "funkcje" najlepiej powierzać jednym i drugim?

Dwie uwagi:
a) Nie interesują mnie rozwiązania wojskowe (oprócz szpiegostwa i zwalczania przestępczości)
b) Wskrzeszać / przyzywać można także zwierzęta i demoniczne potwory.

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Sm00k
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 13-10-2008, 18:08   

Do walki bezpośredniej demony wydają się lepszym rozwiązaniem. Natomiast do zarządzania nimi epicki generał będzie jak znalazł.
Ale on topic. Zakładam iż wykorzystać można wiedzę i umiejętności danego osobnika
Ciekawym byłoby przyzwanie z zaświatów mistrza miecza, by nauczał naszych żołnierzy. Dodatkowym profitem będzie fakt, iż była to za życia żywa legenda, etc..
Płatnerz, który znany jest z tworzenia niezwykłych broni znajdzie oczywiste zastosowanie.
Zwierzęta i monstra... Jaki efekt da włożenie czerwonego smoka w ciało jastrzębia? Albo kolibra? Samonaprowadzającą się bombę atomową?
Bardziej klasyczne będzie umieszczenie w jakiś nierzucających się w oczy potężnych wojowników/demonów i zrobienie z nich ochroniarzy.
Czarne koty nabić impami, zwiad. Takoż zapakowanie zmarłego policjanta w psa wydaje się dziwnie właściwe.
Dyplomacja - Wybrać ciało jakiegoś początkującego dyplomaty, co to znany jest ze średniego obycia na salonach i zastąpić go albo demonem z umiejętnościami podobnymi do hipnozy, albo człowiekiem o odpowiednich umiejętnościach.

Czy właściwości fizyczne są również przenoszone?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group