FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  Anime, które wypada zobaczyć
Wersja do druku
karmaster Płeć:Mężczyzna
Początkujący ;]

Dołączył: 14 Gru 2005
Status: offline
PostWysłany: 14-12-2005, 17:58   Anime, które wypada zobaczyć

Witam wszystkich :) Jestem nowy w temacie anime, których jak dotąd nie widziałem zbyt wiele (nie licząc dragon balli i innych pokemonów to widziałem tylko kilka odcinków GTO i Evangelion) Jako że nie jestem zbyt obeznany to prosiłbym bym was abyście podali mi kilka tytułów których nieznajomością nie wypada się chwalić.
Z góry dzięki :)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3118413
Eltanin Płeć:Mężczyzna
?????


Dołączył: 17 Lis 2004
Skąd: Ciemna strona słońca
Status: offline

Grupy:
WIP
PostWysłany: 14-12-2005, 18:35   

Zgodnie z najnowszymi uwarunkowaniami społeczno-politycznymi, anime oglądać nie wypada wcale. Niesie ze sobą mnóstwo niebezpiecznych treści, i jak stwierdził niedawno jakiś "ekspert" w TVN, osoby nie posiadające specjalistycznego przygotowania, pod wpływem japońskiego sposobu myślenia, zaraz zaczną popełniać zbiorowe samobójstwa, wariować, albo w najlepszym razie pogrążać się w rozpuście....
Tyle słowem wstępu. Jeśli nadal chcesz po pogrążać się w rozpuście w naszym (przemiłym) towarzystwie, wybierz sobie interesujące Cię gatunki i posłuchaj rady Wa-Totema:

wa-totem napisał/a:
Wiesz, jest sobie taka strona. anime.tanuki.pl
(...) przejdź na stronę wyszukiwania i zaznacz odpowiednie kwadraciki i naciśnij szukaj.
Potem zostaje tylko czytać recenzje...