FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Guild Wars
Wersja do druku
Jareks Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Czeladź
Status: offline
PostWysłany: 08-02-2009, 15:29   Guild Wars

Sam nie wiem od czego zacząć ten temat, bo sam nie wiem do końca co chcę osiągnąć pisząc go. Ale być może dobrym początkiem będzie stwierdzenie, że gram w tą grę od roku i uważam ją za świetne MMO RPG, aczkolwiek nietypowe :)

Czemu GW jest nietypowe?

Ano temu, że standardowe RPG on-line poza jakimiś pseude questami polega przedewszystkim na wbijaniu kolejnych poziomów i co za tym idzie stawaniu się coraz silniejszym, równocześnie zdobywa się nowe itemy i po roku gry gracze np. Lineage 2 chwalą się, że mają postać na 78 poziomie z taką a nie inną świecącą bronią, którą zadają kosmiczny DMG.

Guild Wars jest o tyle niekonwencjonalną grą, że level cap wynosi 20. Nasza postać rozwija się do 20 poziomu, mam tutaj na myśli przyrost HP. Po 20 poziomie dalej można zdobywać poziomy - wbicie każdego kolejnego polega na wbiciu 15.000 punktów doświadczenia, a każdy kolejny poziom daje nam 1 punkt umiejętności, za który możemy nauczyć się jakiegoś skila.

W większości RPG on-line mamy mnóstwo umiejętności, których możemy używać w każdym czasie - jest ich czasem tak wiele, że twórcy gry - np. Lineage 2 - musieli rozbudować pasek umiejętności z 12 slotów na 36.