FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
  the best M&A
Wersja do druku
Light_Mew

Dołączył: 08 Sty 2003
Skąd: Z Rainbow cloud
Status: offline
PostWysłany: 04-02-2003, 11:34   the best M&A

Jakie jest wasz ulubione anime lub manga ?

_________________
Mew Mew the Best
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
natalya_msh Płeć:Kobieta


Dołączyła: 02 Lut 2003
Skąd: z domu w moim mieście :)
Status: offline
PostWysłany: 04-02-2003, 12:26   ulubione anime

Właściwie to każde jest na swój sposób fajne, ale Slayers i Cowboy Bebop są dla mnie #1!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
3320283
raflik Płeć:Mężczyzna
Fenomen na jedną noc


Dołączył: 14 Lip 2002
Skąd: Z nicości swego akademickiego pokoju
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 04-02-2003, 12:30   

SLAYERS SALYERS SLAYERS :!: :!: :!:

_________________
Hollogram Summer - The Night of Wallachia

Fenomen na jedną noc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 04-02-2003, 12:52   

Slayers

Tenchi

Vision of Escaflone (widzial ktos film? ja tak!)

Oh my Godess
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
final-kun


Dołączył: 08 Lip 2002
Skąd: Na zywo z gor Kataart ^^
Status: offline
PostWysłany: 04-02-2003, 18:36   

Oki wiec powtorzymy sie...
Oczywiscie tradycyjnie Slayers miejsce pierwsze bezkonkurencyjnie :).
Nastepne bedzie VoE (film bardzo dobry, ale i tak bardziej mi przypadla do gustu seria TV... w A Girl in Gaea troche pomieszali szczerze mowiac)
No i z racji na dawne czasy nalezy wymienic wszystkie serie DB.

_________________
Kitto Dokoka ni "Kotae" Aru,
Umaretekita Kotae ga,
Hito wa Minna Sore o Motome,
Yarusenai Nogasenai
Yume ni Mukau no.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hell_Cross

Dołączył: 29 Sty 2003
Status: offline
PostWysłany: 04-02-2003, 18:53   

ofkors Slayers, Hellsing ( szkoda ze tylko 13 odcinkow i nie zapowiada sie by powstaly nowe :( ) i OMG oczywiscie bedzie tego wiecej ale jak ulubione to ulubione
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zegis Black Priest Płeć:Mężczyzna
Szary Wędrowiec


Dołączył: 04 Lut 2003
Skąd: z swoich opowiadań...
Status: offline
PostWysłany: 04-02-2003, 22:36   

heh tyle tego faktycznie ale dla mnie Slayers i X są najlepsze...
Jednak (prosze nie bić) wciąż powstają nowe tytuły może (oby nie) ktoś zdetronizuje Slayers?

_________________
Wróciłem, nie cieszycie się? :]

"Do not fear in the face of your enemies, speak the truth always, even if it leads to your death, save helpless and do no wrong..."
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3314312
final-kun


Dołączył: 08 Lip 2002
Skąd: Na zywo z gor Kataart ^^
Status: offline
PostWysłany: 04-02-2003, 23:50   

Nie ma mowy! ^^ Przynajmniej juz nie dla mnie. Jest wiele cieawkych tytulow i powstaja nowe, ale zawsze ktos ma swojego naj nie do pobicia, w moimwypadku to wlasnie Slayers.

_________________
Kitto Dokoka ni "Kotae" Aru,
Umaretekita Kotae ga,
Hito wa Minna Sore o Motome,
Yarusenai Nogasenai
Yume ni Mukau no.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
raflik Płeć:Mężczyzna
Fenomen na jedną noc


Dołączył: 14 Lip 2002
Skąd: Z nicości swego akademickiego pokoju
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 05-02-2003, 13:05   

heh
u mnie sie to mieszało az ostalo na slayersach
jako pierwszy zauroczył mnie DB a to bylo dobre 5 lat temu(moze i wiencej lub mniej)
potem Soul Hunter(lowca dusz[on zajmuje u mnie 2 miejsce]swietna kreska,fajni magowie/wojownicy ale jak na mnie nie rozsmieszalo mnie to za bardzo to bylo 2 lata temu
SLAYERS jak tylko to wyemitowali to serce normalnie zawalu dostalo. Bardzo dobra kreska, MAGIA,potwory,smoki i of korz DUŻO HUMORU :D :D :D to bylo rok temu <chlip chlip>

_________________
Hollogram Summer - The Night of Wallachia

Fenomen na jedną noc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Justine Płeć:Kobieta


Dołączyła: 23 Sie 2002
Skąd: Abiti
Status: offline
PostWysłany: 05-02-2003, 15:42   

zegarmistrz-dyslektyk napisał/a:


Vision of Escaflone (widzial ktos film? ja tak!)




Widzialam filmowa wersje Escaflowne - A Girl in Gaea... fajny filmik szczegolnie poczatek.

Wracajac do tematu...

Escaflowne

Slayers

Cowboy Bebop

Vampire Princess Miyu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MrBat Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 23 Sty 2003
Status: offline
PostWysłany: 05-02-2003, 19:27   

1#Slayers ( :) )

Na drugim miejscu postawiłbym Tenschi Muyo in love! part two (ach ten klimat...) oraz Dr.Slump - chodzi mi o komiks JPFu (choć mogli sie postarac o lepsza jakosc...) i o serie TV wersji RTL2 (chodź Pamelka sie troszkie za bardzo zmieniła - i to na gorsze...-a z Aralki zrobili chłopaka... :D

Trzecie miejsce nalezy sie (według mnie oczywiście - żeby nie było niedomówien) mandze Exxaxion (Egmont) oraz serii TV (klasycznych juz big mechów) Gundam Wing (w mandze wszystko dzieje sie za szybko

_________________
"- Postanowiłem zająć się czymś porzyteczniejszym dla ludzkości.
- Czym pastorze ?
- Rozszczepianiem atomów."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ka_tka Płeć:Kobieta


Dołączyła: 12 Lip 2002
Skąd: Warszawa
Status: offline
PostWysłany: 05-02-2003, 22:48   

U mnie oprócz Slayersów królują jeszcze:

Record of Lodoss War

Fushigi Yuugi

Kamikaze Kaitou Jeanne

Co do dwóch ostatnich: no cóż, taki już mój wiek :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
2203707
Justine Płeć:Kobieta


Dołączyła: 23 Sie 2002
Skąd: Abiti
Status: offline
PostWysłany: 13-02-2003, 19:46   

Aaaaa i zapomnialam jeszcze o Witch Hunter Robin...niesamowite anime
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dąbi Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 29 Lip 2002
Skąd: Lublin
Status: offline
PostWysłany: 13-02-2003, 23:18   hmmm... pytanko

A widział ktoś może Vampire Hunter D : Bloodlust ? Bo z tego co widziałem wydaje sie całkiem interesujący. Wiec jak ktoś widział to poprosze o recenzję :) Nie wiem czy Kazza opłaca się męczyć ;)

_________________
Ludzie i narody będą działać racjonalnie, kiedy wyczerpią wszystkie inne możliwości. ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
1344698
Gola_s Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 13 Lut 2003
Skąd: Earth > Urzędów
Status: offline
PostWysłany: 19-02-2003, 14:26   

Najlepsza manga... Hm... Nie mam...
Ale fajne są OMG , X-Clamp, Eden:The Endless World... :!:

And the best of ANIME IS: SLAYERS! :)

Hehe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
4917516
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 14 Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group