FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 245, 246, 247  Następny
  Ciekawostki przeróżne
Wersja do druku
BOReK Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Lip 2005
Status: offline
PostWysłany: 14-07-2007, 15:14   

Zważywszy, ile niektórzy potrafią zarobić na uczestnictwie w co większych turniejach, to nie aż takie smutne. Tylko nabór nie mógłby być zbyt duży i powinni kłaść nacisk na indywidualne zdolności studentów. Z drugiej strony takie umiejętności to jest coś chyba nie do nauczenia w szkole i bez cholernie dużego zacięcia.

Sam pomysł Akademii jest jednak świetny, takie coś powinno powstać juz dawno ^^. Jak dotąd były chyba tylko pojedyncze kierunki i specjalizacje rozsiane po uczelniach.

_________________
You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain

Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Humman Płeć:Mężczyzna
obserwator


Dołączył: 22 Maj 2007
Skąd: gdzie diabeł mówi dobranoc a kokot dzień dobry
Status: offline
PostWysłany: 14-07-2007, 19:25   

Programowanie gier jest po prostu pewną specjalizacją w programowaniu, a szerzej w informatyce i tok takich studiów nie rożnił by się znacznie do specjalizacji na wydziałach informatyki, specjalizacji inżynieria programowania. Programista gier musi poprostu znać biblioteki graficzne, dzwiekowe, fizyczne użyteczne w tym co robi i mieć pewne doświadczenie w tego typu produkcjach, nikt zaraz po poznaniu np c++, openGL nie napisze od razu własnego quake-a 3. Podobno żeby być doświadczonym programistą potrzeba z 10 lat przy najmniej w tym siedzieć.
Na politechnice we Wrocławiu jest bodaj specjalizacja programowanie gier i multimediów.

_________________
in every life we have some trouble, when you worry you make it double don't worry, be happy

człowiek jest jedyną istotą która wie że umrze, zwierzyniec żyje w błogiej nieświadomości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
3672842
Keii Płeć:Mężczyzna
Hasemo


Dołączył: 16 Kwi 2003
Skąd: Tokio
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 14-07-2007, 19:39   

Tak, tylko że developing gier nie sprowadza się jedynie do programowania.

_________________
FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 15-07-2007, 08:49   

Keii napisał/a:
Tak, tylko że developing gier nie sprowadza się jedynie do programowania.


Potrzeba jeszcze grafików, projektantów leveli, rysowników concept artów, scenarzystów, testerów, muzyków... Właściwie wszystkiego tego, co np. do filmu. Samo programowanie wystarczało w czasach ZX Spectrum.

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
BOReK Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Lip 2005
Status: offline
PostWysłany: 15-07-2007, 10:39   

Eeee, już wtedy większe projekty wymagały jakiegos niewielkiego zespołu, chociaż sporo było gier robionych jednoosobowo ^^.

_________________
You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn


Dołączyła: 22 Kwi 2003
Status: offline
PostWysłany: 15-07-2007, 12:12   

http://www.deviantart.com/deviation/34038268/ - prościutki symulator ewolucji (smok wawelski not included). Właśnie siedzę i tycam stworki.

_________________
Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
ghostface Płeć:Kobieta


Dołączyła: 06 Paź 2006
Status: offline
PostWysłany: 15-07-2007, 14:41   

Avellana napisał/a:
http://www.deviantart.com/deviation/34038268/ - prościutki symulator ewolucji (smok wawelski not included). Właśnie siedzę i tycam stworki.

Żal mi tych niezdarnych, co nawet jednej ściany nie zdążą zaliczyć w czasie rundy :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn


Dołączyła: 22 Kwi 2003
Status: offline
PostWysłany: 15-07-2007, 16:08   

Zawsze możesz usunąć faworyta i dać im szansę na dolezienie...

_________________
Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Tyczek Płeć:Mężczyzna
♩♪♫♬


Dołączył: 04 Gru 2006
Skąd: Słupca
Status: offline
PostWysłany: 16-07-2007, 12:40   

http://ziza.ru/2007/07/16/nepoladki_s_mashinojj.html

Kto się nie dał nabrać ? :>

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8487137
BOReK Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Lip 2005
Status: offline
PostWysłany: 16-07-2007, 18:30   

Dobre, ale za bardzo to jednak widać. Konkretnie to są conajmniej dwa szczegóły, które wystarczy dostrzec :P.

_________________
You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grisznak
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 19-07-2007, 16:37   

Długi, rozciągający forum link - byłaby praca dla Lunara.
Powrót do góry
Vodh Płeć:Mężczyzna
Mistrz Sztuk Tajemnych.


Dołączył: 27 Sie 2006
Skąd: Edinburgh.
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
PostWysłany: 22-07-2007, 14:48   

Zabawa w tycanie stworków przednia ^^ Do najszybszych dotychczas należało 7-nogie monstrum z dodatkową głową odłączoną od korpusu, które niestety zniknęło po skasowaniu dodatkowej głowy - jakiś zabawny minibug ^^ Ale siedzę i się nie mogę oderwać.

_________________
...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
DeadJoker Płeć:Kobieta
Soul Loser


Dołączyła: 02 Lut 2007
Skąd: Prosto od krowy!
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Lisia Federacja
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 22-07-2007, 15:07   

Jak właściwie się tyca te stworki? Bo mi się likwidują po dotknięciu...

_________________
Za czasów rycerstwa, smoków i komuny
Nim łamanie kołem całkiem wyszło z mody
Gdy inkwizytorzy nosili shotguny
Autor tego posta przeżywał przygody


Ostatnio zmieniony przez DeadJoker dnia 22-07-2007, 15:14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
IKa Płeć:Kobieta

Dołączyła: 02 Sty 2004
Status: offline

Grupy:
WIP
PostWysłany: 22-07-2007, 15:10   

Właśnie się nie tyca, bo wtedy je "wymierasz". Możesz zlikwidować najsłabsze/najwolniejsze albo najszybsze, jak chcesz. Ale nie likwiduje się wszystkich :)

Możesz im zmienić teren, podciągając, albo opuszczając te kropki, które są na granicy. I który przejdzie to wygrywa.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vodh Płeć:Mężczyzna
Mistrz Sztuk Tajemnych.


Dołączył: 27 Sie 2006
Skąd: Edinburgh.
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
PostWysłany: 22-07-2007, 22:00   

Tycanie stworków generalnie polega na boskim palcu eliminującym z ewolucji ogniwa, które mu się nie podobają z tego, czy innego powodu ^^ Potwornie wciągające, aż kusi, żeby zostawiać na dłużej i czekać. Najfajniejsze są takie duże na dwóch nóżkach. Miałem też takiego, który wyglądał, jak by się laską podpierał, bo miał krótszą nóżkę od innych i takiego, który miał dwie nóżki nie dotykające ziemii, więc wyglądały jak łapki. yay *.* !!

_________________
...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 247 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 245, 246, 247  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group