FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
  Fate/PL - komentarze
Wersja do druku
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 28-11-2011, 11:43   Fate/PL - komentarze

Żeby ważne rzeczy był w jednym miejscu... temat na informacje i ogłoszenia od MG.

Termin: Maj 2012 - wolałbym mimo wszystko, aby gracze nie bawili się z np. ogłoszeniami ZTM, które ulice są właśnie zamknięte do remontu i gdzie autobusy nie jeżdżą - zakładamy więc, że jeżdżą względnie normalnie ;-)
Miejsce akcji: Warszawa - bo zabawnie będzie powalczyć w dużym mieście, dodatkowo MG je zna... i wie jakie fakty ignorować i naginać, a na jakie protestować. Plus jest to jedno z tych miast (jak Kraków, Poznań czy Wrocław) gdzie większość osób stąd pewnie kilka razy była. Jest to Warszawa raczej iluzoryczna i wyśniona, niż prawdziwa, nikt nikogo nie będzie ganiał za małe zmiany czy problemy (póki Praga nie wyląduje w Centrum przynajmniej ;-) )
Ilość Servantów: 21 - ponieważ wojna nie odbyła się w naszym kraju od bardzo dawna po wyjątkowo wrednym eksperymencie pewnego ekscentrycznego maga, który w XIX wieku na jedną wojnę zakosił Graala z Fuyuki, polski Graal nagromadził bardzo dużo energii i dostał tymczasowego BSoD, wzywając po kolei trzy zestawy Servantów. Ponieważ podzielił na nich większość swojej energii, aby spełnić życzenie musi on przyjąć co najmniej 20 Servantów (lub wszystkich 21, by sięgnąć do Root of All Things).
Ograniczenia: Tylko Servanci polskiego pochodzenia, ze względu na działania polskiego maga w XIX wieku i jego modyfikacji w systemie.

Lista graczy:
Gotowi:
1 Saber (Servant 100%, Master 100%) - RepliForce
2 Saber (Servant 100%, Master 100%) - Tren
1 Rider (Servant - 100%, Master 100%) - Grisznak
1 Lancer (Servant 100%, Master 100%) - Potwór Latacz
1 Archer (Servant - 100%, Master 100%) - Sm00k
1 Caster (Servant 100%, Master 100%) - Caladan
2 Caster (Servant 100%, Master 100%) - Xeniph
3 Caster (Servant 100%, Master 100%) - juman_
1 Berserker (Servant 100%, Master 100%) - Luik
1 Assasin (Servant 100%, Master 100%) - Tabris

W trakcie przygotowań:
2 Rider (Servant z rezerwacją, Master 50%) - Morg
2 Assasin (Servant z rezerwacją, Master do napisania) - Totem

Istotne informacje:
- Supervisor wysłany przez kościół jest neutralny, udziela on podstawowych wyjaśnień na czym polega Wojna przypadkowo wybranym Masterom, nadzoruje przebieg wydarzeń i ukrywa je przed publiką. Na terenie kościoła w którym rezyduje i w najbliższej okolicy znajduje się neutralny teren, na którym nie wolno prowadzić żadnych działań Masterom i ich Servantom. Udziela on także schronienia Masterom, którzy utracili Servanta i/lub rezygnują z udziału w Wojnie, gwarantując im bezpieczeństwo. Proponuję kościół na Placu Trzech Krzyży.
- Masterzy dostarczają energii swoim Servantom. Po śmierci Mastera Servant szybko traci zapasy energii magicznej i znika. Natomiast Master który utracił Servanta może zawrzeć nowy kontrakt z wolnym Servantem (który utracił Mastera) i kontynuować udział w wojnie - dlatego zabijanie innych Masterów jest bardzo efektywną metodą walki.
-Każdy Master posiada trzy Reiju (Command Seals). Każda z nich pozwala wydać jeden rozkaz, którego Servant musi się usłuchać, nawet jeśli jest on całkowicie wbrew jego dążeniom i naturze. Użyte w zgodzie z wolą Servanta pozwalają na prawdziwe cuda (natychmiastowa teleportacja Servanta do mastera np. , wielokrotne wzmocnienie ataku lub Prany Servanta). Po użyciu Reiju znika - Master, który utraci wszystkie trzy traci kontrolę nad Servantem i prawo do udziału w wojnie jako Master (i zapewne życie, gdyż miał dużą szansę zdenerwować wielokrotnie swojego Servanta). Nie istnieje metoda pozwalająca na uzyskanie dodatkowych Reiju z jedynym wyjątkiem wyjątkowych sytuacji ogłoszonych przez Supervisora.
- Walka toczy się w ukryciu przed opinią publiczną. Magia pozwala uniknąć nadzoru kamer video m.in. - ale trzeba jej do tego użyć.
- Wszystkie chwyty nie ujawniające nadnaturalnej wojny są dozwolone.
- Servant z automatu zna miejscowy język i podstawowe informacje o współczesnym świecie, nawet jeśli nie znał ich za życia.

Uwaga techniczna 1:
Od razu też wyjaśnię jedną rzecz - NPCe dzielą się na naprawdę pakernych, których celem jest wymuszenie sojuszy lub bardzo sprawnej i pomysłowej gry, kilku średnich dla kolorytu walk oraz pewną ilość cienkich, których zadaniem jest dać się szybko zabić graczom dla podniesienia morale ;-) (nawiasem mówiąc - wskazać też gracza, który jest na tyle groźny, że już się pozbył wrogiego Servanta... zapewne jest osłabiony... więc należy go szybko usunąć :P)
Uwaga techniczna 2:
Ja zauważę, że różne wydarzenia mogą wprowadzać także gracze - MG raczej pilnuje kierunku historii i nadużyć, niż prowadzi pełną fabułę (graczy jest na to za dużo zresztą, do tego to jest przygoda PvP).
Uwaga techniczna 3:
Opcje jakie widzę i planuję używać do rozwiązania walk między graczami:
- ustalenia zakulisowe między graczami (z ewentualnym udziałem MG)
- odgórna decyzja MG na bazie siły Servantów, inwencji opisu oraz ogólnej sytuacji gdy gracze nie będą mogli dojść do porozumienia
- w większości przypadków jeśli gracz przegrany nie będzie chciał wycofać się z zabawy, a sytuacja nie pozwoli na ucieczkę, może stracić jedną połowę drużyny - i próbować zawiązać kontrakt z innym graczem w podobnej sytuacji.

_________________


Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 28-11-2011, 17:54, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Morg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Wrz 2008
Skąd: SKW
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 28-11-2011, 15:02   

Garść informacji o mojej postaci z gatunku tych powszechnie znanych:

Nazywa się Adam Twardowski i jest dość znanym w mieście (w kraju też, acz mniej) trzydziestokilkuletnim właścicielem firmy jubilerskiej, a przede wszystkim nieco ekscentrycznym milionerem. Choć szczególnie się publicznie nie angażuje, to ma koneksje tu i ówdzie – głównie po to, żeby zapewnić sobie święty spokój do badań magicznonaukowych. Mieszka w Polsce, acz często (like kilka razy w miesiącu) podróżuje do Londynu. Najbardziej głośnym jego działaniem było chyba odkupienie siedziby SLD niecały rok wcześniej (tj. w czerwcu 2011), szczególnie że wcale się nie krył, że nieruchomość ma zamiar wykorzystać głównie w celach mieszkalnych. Renowacja oraz adaptacja budynku na nowe cele (a po części i przebudowa) skończyła się niedawno, co niestety pewnie spowoduje ponowne zainteresowanie miejscowych mediów.

W Towarzystwie Magów (a pewnie i w Kościele) wiadomo o nim trochę więcej. Przede wszystkim należy do starej linii magicznej oraz jest w miarę istotną personą w środowisku (magiem jakoś trzeciej rangi, gdzie siódma to najniższa, a pierwsza najwyższa - przeciętny poziom dojrzałego maga bez szczególnych zdolności to czwarta). Zamiejscowo pracuje dla wydziałów Mineralogii i Nauk Uniwersalnych, czasami prowadzi też gościnnie wykłady. Jest specjalistą od różnego rodzaju pól magicznych (boundary fields). Krążą plotki, że prowadzi badania wampiryczne, ale on sam twardo wszystkiemu zaprzecza, a kontrola z Towarzystwa nic nie znalazła, Kościół takoż – prawdopodobnie jest to więc zwyczajnie jakaś gra obliczona na podkopanie jego pozycji.

_________________
Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
8137449
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 28-11-2011, 15:54   

Piotr Czartoryski - doświadczony mag, znany w całej Polsce. Dokładna ranga nie jest określona, dyskutuje się nad 3. Wiadomo że posługuje się przede wszystkim zaklęciami ziemi. Niewiele wiadomo o zakresie jego badań, chociaż studiował zaawansowany Summoning i Healing.

Posiada dwór na prawobrzeżnych obrzeżach Warszawy, dobrze zabezpieczony magicznie, oparty na trzeciej z najsilniejszych Leyline w Warszawie (pierwsza znajduje się pod Pałacem Kultury i Nauki, druga kontroluje Natalia Potocka - będzie pokazana i omówiona później).

_________________


Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 28-11-2011, 23:57, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 28-11-2011, 23:57   

Natalia Potocka - doświadczony Magus, dobrze znana w kręgach magicznych Polski oraz w Londynie. Posiada trzecią rangę, trwają dyskusje nad przyznaniem jej drugiej. Specjalizuje się w silnej magii ofensywnej i defensywnej, opartej o wszystkie pięć żywiołów (posiada Affinity związane ze wszystkimi pięcioma żywiołami). Mistrzyni szkoły Summoningu, napisała kilka znaczących rozpraw na ten temat.
Jej dwór znajduje się w podmiejskiej lewobrzeżnej okolicy Warszawy i stanowi potężną fortecę magiczną, opartą o drugą pod względem siły Leyline Warszawy.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 03-12-2011, 15:31   

Jako że wydaje się to niezbędne, MG stwierdza, że trzeba zacząć prowadzić ściślejszą chronologię, proszę więc wszystkich o pisanie daty wydarzeń w poście. Obecne wydarzenia porządkujemy tak (post będzie uzupełniany o nowe wydarzenia ważne dla wszystkich graczy):

Przed 5 Maja:
Wezwanie części Servantów

5 maja, noc z 5 na 6 maja:
Wezwanie ostatniego Servanta, tego dnia w nocy dochodzi do wysadzenia skarpy i zburzenia w ten sposób gmachu - twierdzy Morga.

Wieczór 6 maja:
Dochodzi do starcia z Illyą w Pałacu Kultury.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 03-12-2011, 18:39   

Istotna uwaga dla wszystkich:
Leyline pod Pałacem Kultury jest jedynym Leyline w Warszawie zdolnym sprowadzić i utrzymać Graala.
Dodatkowo rosyjski cud magiczny jakim jest sam Pałac w razie jego zburzenia wywoła eksplozję magiczną, uwalniając z Leyline energię zbliżoną w sile do wybuchu atomowego w promieniu mniej więcej 10 km. Proponuję nie wysadzać (albo MG będzie banował).

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 04-12-2011, 18:50   

Odgadnięci na razie Servanci NPC (w spoiler tagach dla tych, którzy nadal chcą zgadywać sami):

Rider (Rin Tohsaka) -
Spoiler: pokaż / ukryj
Pan Samochodzik z problemami
- Potwór_Latacz

Archer (random) -
Spoiler: pokaż / ukryj
Tomek Wilmowski
- Tren

Saber (Sakura) -
Spoiler: pokaż / ukryj
Pani Wołodyjowska z problemami
- Tren

Lancer (Czartoryski) -
Spoiler: pokaż / ukryj
Bolesław Chrobry
- Potwór_Latacz

Lancer (Potocka) -
Spoiler: pokaż / ukryj
Książę Bolesław ze "Złota Dzida Bolesława" (książka i konkretna legenda noszą ten tytuł)
- nikt nie odgadł

Berserker (Illya) -
Spoiler: pokaż / ukryj
Stanisław "Diabeł" Stadnicki - Diabeł Łańcucki
- Xeniph

Przypominam, że za zgadnięcie są Fate Pointy (bazowo z Warhammera, ale hm, nazwa naprawdę pasuje) ;-)

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 26-12-2011, 20:47   

Uwaga co do Reiju (Command Seals):
W 11 odcinku Fate/Zero pokazana została nieco inna wizja niż ta występująca w Fate/Stay Night. Stosujemy w queście wersję z Stay Night - to znaczy, że Mistrzowie zachowują Reiju po śmierci Servanta do końca wojny i mogą natychmiast zawrzeć kontrakt z innym, bezpańskim Servantem.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group