FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  IRC (qchat mibbit)  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 460, 461, 462  Następny
  Emblematy i podpisy graficzne użytkowników
Wersja do druku
LunarBird Płeć:Mężczyzna
Chaos Master & WSZ


Dołączył: 30 Maj 2005
Skąd: Hellzone
Status: offline

Grupy:
Lisia Federacja
PostWysłany: 01-06-2007, 11:02   

A ja wkrótce zmienię moją postać przewodnią i wątpię, żeby ktokolwiek zgadł, kogo sobie upatrzyłem, hihihi ^___^

_________________
Cytat:
- Mulder... To jest... to chyba żółć...
- Powiesz mi jak to z siebie zdjąć zanim stracę kamienną twarz?
"The X-Files", #4 "Squeeze"


Autor posta: rip LunarBird CLH
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
5146592
 
Numer ICQ
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 01-06-2007, 11:44   



Mam Nadzieje, ze moze cos takiego ?

A oto moje Avki 2 nowe:

... ... ...

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ewan Płeć:Mężczyzna
8th Fallen Angel


Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Białysotk
Status: offline
PostWysłany: 01-06-2007, 12:22   

Dzięki bardzo za siga, teraz muszę jescze tylko sobie avka wygrzebać pasującego do mojej postaci, bo "zakutej mordy" (Gundama) raczej nie dam XD

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
8954474
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 01-06-2007, 12:30   

EY EY !!! To nie dla ciebie mialo byc !! Chesz, to ci zrobie tez ladny i avatar ! Ale tego nie mozesz wziasc sobie...

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ewan Płeć:Mężczyzna
8th Fallen Angel


Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Białysotk
Status: offline
PostWysłany: 01-06-2007, 12:32   

Eeee.... czy to miało iść do Avalii? Bo widzisz... Dałem wczoraj Avi obrazek z tą samą dziewczyną, oraz fragment piosenki "Ashita no Kioku":
"Dare mo tomerarenai
Demo akiramenai
Kiba to kobushi Nigirishimete
Kono unmei to ashita no kioku
Kitsuku daite mamoru yo"
jeśli chcesz, mogę Ci na privie przesłać ów fragment rozmowy...

_________________


Ostatnio zmieniony przez Ewan dnia 01-06-2007, 12:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
8954474
Avalia Płeć:Kobieta
Love & Roll


Dołączyła: 25 Mar 2007
Skąd: mam wiedzieć?
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 01-06-2007, 12:38   

A Lila-chan, ja Ci zapomniałam wspomnieć, że to dla Ewana....kochana nie gniewaj się ^^'
Poza tym świetna robota i ten drugi avek ładniejszy, jest sliczny *_____*
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 01-06-2007, 12:45   

A ja sie vawie, robie ci Podpis Drugi, myslalam, ze robie dla Av ! Ludzie... Dobra, zaraz dam co zrobilam i biore sie za Avatar dla ciebie Ewan.

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Salva Płeć:Kobieta
Prince Charming


Dołączyła: 29 Paź 2006
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
WOM
PostWysłany: 01-06-2007, 12:59   

Lunar, mamy się bać ...?

_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 01-06-2007, 13:12   

Wiec Ewan, jest tak:

Twoj drugi podpis, mi sie bardzo podoba, chyba zmienie swoj :P


A oto kilka Avatarow Evalgeline z Negimy. Mam nadzieje, ze sie cos spodoba, jak nie, to powiedz, jaki preferujesz styl i moze jakas animke podaj, zrobie ladniejsze.

Jak Byla mala, buszowala w polu.


Podrosla i poszla na plaze.


A potem byla niegrzeczna dziewczynka.

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Salva Płeć:Kobieta
Prince Charming


Dołączyła: 29 Paź 2006
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
WOM
PostWysłany: 01-06-2007, 13:17   

Lila drugie bardzo ładne. Tylko ja bym dała może bardziej intensywny kolorek ramki, taki bardziej żywy i wesoły, ewentualnie jakąś ozdobną. Ale avek bardzo ładny !

_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Ewan Płeć:Mężczyzna
8th Fallen Angel


Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Białysotk
Status: offline
PostWysłany: 01-06-2007, 13:24   

Zostanę, przy pierwszym sigu, jeśli o to chodzi. Co się tyczy avka... rzuć okiem na opis mojej postaci, w Multiświeice i spróbuj coś wykombinować, jeśli Ci nic z poniższych nie uda wynaleźć:
- Aion (głowny zły z anime Chrno Crusade)
- Sagara Sosuke (gł. boh. Anime Full Meal Panic)
- no niech już będzie: "Zakuta Morda" (DeathScythe/DeathSythe Hell, bądź pilot owego gundama XD)
- Szef Excel z Excel Sagi XD

A co do wyprodukowanych przez Ciebie avków: dość fajne, ale zupełnie nie w moim stylu... Po prostu nie mogę ich sobie zbytnio wyobrazić pod moim tytułem i nickiem (który zapewne za czas niedługi ulegnie zmianie w ten czy inny sposób XP)

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
8954474
Salva Płeć:Kobieta
Prince Charming


Dołączyła: 29 Paź 2006
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
WOM
PostWysłany: 01-06-2007, 13:29   

Ilpalazzo-sama !!!!!!! XD Jak chcesz ja mogę Ci z nim coś zrobić. Tylko w jakim klimacie ? /moja specjalność: avki o zabarwieniu humorystycznym/

_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Ewan Płeć:Mężczyzna
8th Fallen Angel


Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Białysotk
Status: offline
PostWysłany: 01-06-2007, 13:31   

Taki troszkę poważniejszy proszę XD

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
8954474
Salva Płeć:Kobieta
Prince Charming


Dołączyła: 29 Paź 2006
Status: offline

Grupy:
Alijenoty
Fanklub Lacus Clyne
WOM
PostWysłany: 01-06-2007, 13:38   

Poważniejszy... z nim... poważniejszy...


To będzie trudne XD

_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Lila Płeć:Kobieta
BAKA Ranger


Dołączyła: 19 Wrz 2006
Skąd: [CENSORED]
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Lisia Federacja
Omertà
PostWysłany: 01-06-2007, 13:41   

ja juz sie bawie, dla niej... ale ciezko w jej klimacie, bo moj to taki jasny, wejdz do mojej Galerii, poogladaj sobie... moze cos...
http://forum.tanuki.pl/avgal/gallery_1208.htm


EDIT:
Czasem mam takie Mysli: " Umysł mówi ZABIJ, a serce: Tylko powoli... żeby bardziej bolało. "

Oto Avatary dla Ew. Mam nadzieje, ze moze chociaz cos ci podejdzie...





PS:
A ja cie chyba tylko moge przeprosic, robilam pierwsze Avatary pod... dziewczyne... nie spojrzalam na twoj symbol, dopiero teraz sie skojarzyłam, ze jestes chlopakiem. Gomen !!

_________________
" Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 92 z 462 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 460, 461, 462  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group