Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Heroes of Might and Magic I-IV |
Wersja do druku |
de99ial
Big Bad Wolf
Dołączył: 01 Lip 2008 Skąd: Lublin Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-10-2008, 16:43
|
|
|
Przyszła nowa prasówka o HoMM Kompletnej Edycji
Cytat: | Kolekcja Wszech Czasów Heroes of Might and Magic – skład i cena!
Firma CD Projekt podała do wiadomości datę premiery, skład pakietu oraz cenę Kolekcji Wszech Czasów Heroes of Might and Magic.
W ekskluzywnym, białym pudełku ze złoceniami znajdą się:
* pięć części serii Heroes of Might and Magic wraz z oficjalnymi dodatkami na dwóch płytach DVD
* trzy płyty CD ze ścieżkami dźwiękowymi oraz płyta DVD z ekskluzywnymi dodatkami
* kolorowy album w twardej oprawie z pełną instrukcją do wszystkich pięciu części gry – 248 stron
* kolorowy album w twardej oprawie zawierający grafiki z gry, szkice oraz materiały, które inspirowały twórców serii Heroes of Might and Magic® - 172 strony
* bestiariusz świata Heroes of Might and Magic®
* dwustronny plakat, dostępny wyłącznie w tym wydaniu
* zestaw 78 kart tarota ozdobionych artami ze świata gry
* koszulka z Rogatym Demonem - rozmiar L
Zestaw pojawi się w sprzedaży 21 listopada, a sugerowana cena detaliczna wyniesie 259,90 zł. |
Drogo. Zastanawiam się, czy nie ograniczyć się tylko do zakupu piątki z dodatkami. Pytanie: ktoś z warszawy jest zainteresowany częściami I-IV HoMM, zestawem kart tarota, koszulką z demonem rozmiar L, dwoma kolorowymi albumami, trzema płytami CD z muzyką i jedną DVD z czymśtam? |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
de99ial
Big Bad Wolf
Dołączył: 01 Lip 2008 Skąd: Lublin Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 25-10-2008, 09:45
|
|
|
Cytat: | BTW polecę od siebie Kings Bounty: Legenda. Warto spróbować chociażby z demkiem. |
Próbowałem. Było uszkodzone i wieszało się zaraz na początku, ale chyba zagram. Swoją drogą: kiedy była premiera? |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
de99ial
Big Bad Wolf
Dołączył: 01 Lip 2008 Skąd: Lublin Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 17-02-2009, 16:37
|
|
|
Rosjanie tworzą nowy mod do HOMM. O ni mmożna poczytać na tej stronie.
http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=8742&postdays=0&postorder=asc&start=75
Coś innego
http://www.wog.euweb.cz/information.html
Moje wnioski:
Wszyscy są potężni i mają fajne bonusy. Tylko nie podoba mi się Warlock z Lochów. Zazwyczaj tą klasą gram. Pierwsza umiejętność jest fajna, bo dzieci ciemności mają Wir Magii. Druga już nie jest spoko. Po pierwsze osłabia armię. Nie wiem czy opłaca tracić jednostek dla many. Jeszcze strata ruchu. 3 za bardzo nie kumam. Jeżeli dobrze rozumiem. Widzimy całą mapę?,a za mirithil zamykam innym bohaterom zdobywania statystyk z danego rodzaju budynków. Nie jest złe, ale nie wiem czy bardziej byłoby pójść zakupić za ten rzadki surowiec umiejętności dodatkowej dla Czarnego Smoka. 2 ataki kosztują 25, a brak kontry 15 jednostek Mirithilu. Do 4 nie mam zastrzeżen. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 23-08-2010, 17:41
|
|
|
Weszła wersja 0.82 modu VCMI, oraz grywalna beta Horn of the Abyss. Jeszcze kilkanaście miesięcy i Heroesy 3 na nowo podbiją świat;). |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Chusteczka
Dołączył: 21 Sie 2010 Status: offline
|
Wysłany: 23-08-2010, 19:53
|
|
|
Mogli by do 4 ulepszenia mobów dać to już w ogóle by był wypas ;] |
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 01-01-2012, 19:52
|
|
|
Stało się . System został złamany. Po wielu latach można pobrać betę 1.0 Hota, który działa jako odrębny mod do Woga. Dlaczego się cieszę, bo będzie można zagrać wszystkimi miastami dotychczasowymi plus zamkiem piratów z Regny. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Xavi
Barcelona, kurtyzano!
Dołączył: 17 Maj 2012 Status: offline
|
Wysłany: 17-05-2012, 13:38
|
|
|
No gra klasyka. Ile się przy tym godzin straciło... No właśnie zero. Taka kapitalna rozrywka to nie tracenie czasu. Z kompem, w kampanii, przeciwko kolegom, rodzinie... Pamiętam epicką batalię na 8 graczy w hot seat na 10. urodzinach kolegi... Ale to była miazga. Standardowa imprezowa gierka, obok bijatyk, wormsów itp :P
Zegarmistrz napisał/a: | 1) Moc czy Magia? |
Najlepsze jest oczywiście stosowne połączenie. Ja najchętniej decyduję się na bohatera Mocy, potrafiącego dobrze czarować. Nie chodzi tu o zaklęcia czysto ofensywne. Cenię sobie magię ziemi i wody. Warto mieć takie czary jak spowolnienie, miejski portal, zapomnienie, błogosławieństwo, uleczenie, teleport i klonowanie, też się mogą przydać. Jak gramy już bardzo długo i wojska liczy się w tysiącach, to czary ofensywne tracą na znaczeniu. Wow, walniesz implozję, zabiłeś 200 łuczników, jest jeszcze tylko 3000! Dlatego wojownik, który będzie miał wtedy mocniejsze jednostki daje tu przewagę, a jeśli do tego jeszcze potrafi wesprzeć armię magia to już w ogóle bajka.
Cytat: | 2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto? |
Zależy. Jak gramy na wielkich mapach to Nekropolis, ewentualnie Wrota Żywiołów, za dziki przyrost Feniksów. Jak gramy na mniejszych to ja cenię Bastion, bo szybko można stworzyć bardzo silne jednostki - ulepszone Centaury i Elfy, są jednymi z lepszych na swoim poziomie i dają sporą przewagę. Zamek jest całkiem ekonomiczny i silny, za to na dużych mapach może nieźle się spisywać na ogół słabe Inferno, pod warunkiem, że mamy kilka tego typu zamków :P Niemniej wychodzę z założenia, że każdym można świetnie zagrać.
Cytat: | 3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto? |
Myślę, że jednak Inferno, choć jak wyżej napisałem - można i Infernem pocisnąć :P
Zegarmistrz napisał/a: | 4) Jakie jest wasze ulubione miasto? |
Nekropolis - silne, bardzo fajne jednostki i genialna muzyka :P
Cytat: | 5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?
|
Hm, ciężkie pytanie, wszystkie mi się w sumie podobają. Prócz jednego...
Korialstrasz napisał/a: |
6) Które miasto jest najbrzydsze?
|
... Wrota żywiołów. Bo niedopracowany.
Zegarmistrz napisał/a: | 7) Który czar jest najpotężniejszy? |
Hmm... Myślę, że Berserker (czy tam Szał - mylą mi się te nazwy ;d) - potrafi wyłączyć kilka jednostek na turę, dodatkowo, żeby szarpały się między sobą. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ZAxI8VkKK4k |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|