Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
GODLAND |
Wersja do druku |
EL_TARO
Dołączył: 23 Lis 2006 Skąd: z pustkowia Status: offline
|
Wysłany: 25-11-2006, 12:33 GODLAND
|
|
|
Witam jestem tu nowy, nie wiem czy był taki topic, czy może nie, ale chciał bym się zapyać, co myślicie o dramie?
Oraz sporej grze, z elementami profesji: Ninja, Samurai, Mag, Shaman, Mnich, Korsarz i Alchemik.
Wszystko zachowane w konwencie Steampunkowego M&A
(świat w którym można znaleść elementy; Naruto, Slayers, Bleach, Shaman King, One Piece, Fullmetal Alchemist, Dragon Ball i wiele wiele innych) |
|
|
|
|
|
IKa
Dołączyła: 02 Sty 2004 Status: offline
Grupy: WIP
|
Wysłany: 25-11-2006, 13:53
|
|
|
proszę o doprecyzowanie.
I zajrzenie do działu Multiświat, jeśli chodzi ci o grę typu: prowadzenie questa w postaci pisania postów na forum. |
|
|
|
|
|
EL_TARO
Dołączył: 23 Lis 2006 Skąd: z pustkowia Status: offline
|
Wysłany: 25-11-2006, 16:35
|
|
|
Nic związanego z waszym forum.
Pytanie proste, nie wiem jak można je rozpisać bardziej.
Co myslicie o takiej grze(?)
Jakiś czas temu stworzyłem projekt God Land, i musze go przetestować, dla tego poszukuje chętnych do przjzenia mechaniki itp. |
|
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 25-11-2006, 20:17
|
|
|
............. moze powiedziec co to za gra tak na poczatek? bo z twojego postu to w zadnymmiejscu nie wynika. A sam fakt ze ktos sobie wzial i zapozyczyl cos z anime w nas nie wywoluje zadnych glebszych emocji - bo gre jednak sie ocenia na podstawie tego czym jest (chociazby z gatunku) a nie skad zrzynala |
|
|
|
|
|
wa-totem
┐( ̄ー ̄)┌
Dołączył: 03 Mar 2005 Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne WIP
|
Wysłany: 25-11-2006, 22:04
|
|
|
EL_TARO napisał/a: | Naruto, (...), Fullmetal Alchemist, Dragon Ball | BEEP
Stack Overflow
Moduł wyobraźnia.exe wykonał nieprawidłową operację i zostanie zamknięty... |
_________________ 笑い男: 歌、酒、女の子 DRM: terror talibów kapitalizmu
|
|
|
|
|
EL_TARO
Dołączył: 23 Lis 2006 Skąd: z pustkowia Status: offline
|
Wysłany: 26-11-2006, 12:18
|
|
|
yhym...
Niegdyś widziałem pewne anglojęzyczne forum "Empire of the Sun" na którym gracze wchodzili w azjatycki świat anime epoki edo (o ile pamięć mnie nie myli). Wędrowali po świecie stworzonym przez admina, walczyli tworzyli, klany itp. Mój projekt ma sporo z "Empire of the Sun".
Kiedy indziej spotkałem się na forum www.rpg.take.pl z podobną grą zwaną "Fantasy Arena" tyle że gra ta polegała wyłącznie na pojedynkach, pomiędzy graczami, zdobywali oni w prosty sposób doświadczenie (ilość postów) po czym przekazywali je na jedną z 3 czynników, albo umiejętność. Proste przejżyste i przyjemne, po za tym można było prowadzić wiele walk naraz, oraz walki 2 vs. 2 ogólnie bajer. Mechanika gry to czyste minimum (dla mnie mnie bomba) bez żadnych kości, bez żadnych praw, wyłącznie rozsądek oraz któryś z sędziów który to od czasu do czasu regulował pewne przegięcia.
No więc "God Land" to połączenie FA oraz EotS, z prostą i konkretną fabułą, oraz celem dla graczy którym jest jak najbardziej Stać się Bogiem. Przynajmniej tak można to ująć najprościej. Zdobywać punkty na mapieświata albo offtopach (w zależnościm, czy chcemy wchodzić w świat, czy walczyć jedynei na arenie).
Pomysł sam w sobie podobał się paru moim znajomym, jak narazie tylko dwie osoby widziały projekt na żywo i wyrażają się o nim nader dobrze ku mojemu zaskoczeniu.
Mimo to nadal nie jestem pewien czy spodoba się forumowiczom.
Czy sa chętni do przetestowania(?)
PS: wa-totem nie obawiaj się, ja również z początku nei mogłem sobie wyobraźić, jednak koniec konców wszystkie profesje są wyrównane umiejętnościami. |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 26-11-2006, 19:36
|
|
|
Można prosić o udzielenie kilku odpowiedzie?
1) Ile czasu potrzeba, żeby twój system znudził się graczom?
2) Ile ma / ma mieć planowo stron (strona = 1800 znaków).
3) Ile (procentowo) zajmuje w nim opis świata, a ile mechanika?
4) W jakiej konwencji umieściłeś system?
5) Jaka ma być (wg. ciebie) główna tematyka przygód?
6) Czy jest coś charakterystycznego tylko dla twojego systemu?
7) Ile grywalnych ras zawiera i czym się charakteryzują?
8) Ile grywalnych klas / gotowych archetypów postaci zawiera?
9) Ile stron Fluffu (fabuły) średnio przypada na każdą rasę / klasę?
10) Ile krain składa się na świat Twojej gry?
11) Ile (średnio) stron opisu przypada na każdą krainę?
12) Tworząc postać z pośród ilu zdolności mogę wybierać?
13) Czy w twojej grze jest magia? Jeśli tak, to jak działa i z pośród ilu zaklęć mogę wybierać?
14) Czy twój system przewiduje jakieś artefakty magiczne / cyberwszczepy / inne dziwne przedmioty, w jakie mogę wyposażyć postać? Z pośród ilu mogę wybierać?
15) Jeśli odpowiedź na dwa poprzednie pytania brzmi "Nie" to co twoja gra oferuje w zamian? Z pośród jakiej ilości tego czegoś mogę wybierać?
16) W jaki sposób tworzysz używane w grze nazwy? |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
EL_TARO
Dołączył: 23 Lis 2006 Skąd: z pustkowia Status: offline
|
Wysłany: 27-11-2006, 11:37
|
|
|
Gra ma być prosta, zrozumiała i nie może być odpychająca (między innymi przez zbyt długie opisy). Wszystko bazuje na dramie, więc mechanika ogranicza się do paru zasad naprostowujących wzajemne relacje graczy z rzeczywistością. Jaki kolwiek ciąg fabularny nakładają gracze, a dokładniej klany, gdyż wszystko toczy się wokół sporów pomiędzy nimi i wzajemnej dominacji w celu zdobycia coraz to większej mocy oraz władzy.
www.godland.fora.pl
Forum nie jest jeszcze powszechnie otwarte, nadal wymaga pracy, potrzeba testerów. |
|
|
|
|
|
EL_TARO
Dołączył: 23 Lis 2006 Skąd: z pustkowia Status: offline
|
Wysłany: 27-11-2006, 16:57
|
|
|
1) Ile czasu potrzeba, żeby twój system znudził się graczom?
-to właśnie chce między innymi przetestować, jak na razie nie usłyszałem skargi
2) Ile ma / ma mieć planowo stron (strona = 1800 znaków).
- ok 50 postów przeznaczonych na całość gry
3) Ile (procentowo) zajmuje w nim opis świata, a ile mechanika?
- niech pomyśle: opis świata 2% grywalna część świata 70% mechanika 20%
4) W jakiej konwencji umieściłeś system?
- konwencji? hmm... (?)
5) Jaka ma być (wg. ciebie) główna tematyka przygód?
- nie będzie narzuconej przygody, każdy gracz tworzy inną część historii GL. Mimo to główny wątek będzie oparty o walki klanowe
6) Czy jest coś charakterystycznego tylko dla twojego systemu?
- walka: wprowadzenie tajemnicy
7) Ile grywalnych ras zawiera i czym się charakteryzują?
- nie ma żadnych ograniczeń, wszystko jest wyjaśnione na stronie (to jedna z zalet)
8) Ile grywalnych klas / gotowych archetypów postaci zawiera?
- Jedynie 7 (każda bazuje na konkretnej M&A)
9) Ile stron Fluffu (fabuły) średnio przypada na każdą rasę / klasę?
- Fabuła ras? hmmm...
jest ich nieograniczona ilość, przez co fabułę konfliktów rozejmów itp tworzą gracze, zakładając każdą rasę
10) Ile krain składa się na świat Twojej gry?
- Wszystko dzieje się na jednej wyspie; Stolica, Góry, Bagna, Las, Pustynia
11) Ile (średnio) stron opisu przypada na każdą krainę?
- Same krainy oznaczone są jako subfora, a w nich zamieszczone lokacje wraz z ich opisami (poruszanie się pomiędzy nimi jest w trakcie prac)
12) Tworząc postać z pośród ilu zdolności mogę wybierać?
- w zależności od profesji, każdą: moc, aurę, czar, klątwę, technikę, czy rozkaz można wymyślić samemu (kierując się pewnymi zasadami)
13) Czy w twojej grze jest magia? Jeśli tak, to jak działa i z pośród ilu zaklęć mogę wybierać?
- Nie ma takowej listy czarów, jest tylko opis, w jaki sposób można ją tworzyć, a odności się to nie tylko do magii, każda z profesji ma pewien narzucony czynnik wprawiający zębatki w ruch: Mag - Magia, Ninja - Chakra, Shaman - Fukuryju (czy coś w ten deseń)
14) Czy twój system przewiduje jakieś artefakty magiczne / cyberwszczepy / inne dziwne przedmioty, w jakie mogę wyposażyć postać? Z pośród ilu mogę wybierać?
- Świat jest osadzony w Steampunkowej wariacji, nie Shadowrunie, więc o wszczepach raczej nie będę się wypowiadał, światopogląd w nim zawarty można porównać z atmosferą w "Samurai 7" lub "Lost Exile"
15) Jeśli odpowiedź na dwa poprzednie pytania brzmi "Nie" to co twoja gra oferuje w zamian? Z pośród jakiej ilości tego czegoś mogę wybierać?
- do wyboru do koloru (wedle paru zasad)
16) W jaki sposób tworzysz używane w grze nazwy?
- ...na przykład (?) |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|