Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Maple Story - całkiem niezły Darmowy MMORPG |
Wersja do druku |
Roscoe
._.
|
Wysłany: 02-05-2006, 10:28
|
|
|
Ja w to sobie gram (Tzn z powodu matury nie gram od 3 miesięcy, ale w wakacje znowu pogram :D) Jak narazie mam łotra na 27 poziomie. Gra przyjemna, ale na szybko sięnudzi grając samemu. No ale jak na grę w pełni darmową, to jest naprawdę ciekawa pozycja. Na tyle ciekawa, że odblokowałem na firewall'u IE na te 30 minutek, żeby się zarejestrowaći pobrać grę:)
NX passport ID, to o ile się nie mylę jest numer identyfikacyjny konta, potrzebny do zalogowania się na stronie gry. Zeby się zarejestrować, trzeba kliknąć na taki niebieski guzik z napisem "Sign Up" a potem wypełnić parę okienek i już:) |
|
|
|
|
|
PaTYS
Gość
|
Wysłany: 17-05-2006, 12:51
|
|
|
i sam sobie go wymyslasz;] |
|
|
|
|
|
mapel
|
Wysłany: 28-06-2006, 18:57 !! NX Passport ID !!
|
|
|
Chciałem grać już w maple story ale nie wiem co to jest NX Passport ID, i nie wiem co w tą rubryke wpisać, przoszę o pomoc w tej sprawie!!
Moje gg: 4128681 |
|
|
|
|
|
zorg10
Gość
|
Wysłany: 18-10-2007, 05:44
|
|
|
ja zalozylem konto i wchodze do maple story i wpisuje login i wysmietla mi ze sign up na mapleeurope.com |
|
|
|
|
|
kalinka
Gość
|
Wysłany: 18-10-2007, 05:52
|
|
|
mi nie dzila mam konto z strony mapleglobal.com i wchodze wgre wpisuje login i wyskakuje signup mapleeurope.com |
|
|
|
|
|
zorg10
|
Wysłany: 18-10-2007, 18:58
|
|
|
mam konto na mapleeurope i wyskakuje register id co ma zrobic ja wy zalozyliscie konta i jak gracie mam ta gre tylko nie mogfe grac bo nieiem co mam zrobic? |
|
|
|
|
|
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 18-10-2007, 19:20
|
|
|
JEDNO pytanie wystarczy. Naprawdę. Jeżeli nikt nie odpowiada, to znaczy, że najpewniej nikt nie zna odpowiedzi. Powtarzanie pytania po wielokroć NIE pomoże.