FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Spam neopetowy
Wersja do druku
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn

Status: offline
PostWysłany: 01-03-2007, 22:11   Spam neopetowy

Zachwycona fanka napisał/a:
hej! szukajac info o Wheel of Monotony natrafilam na Twoja strone (http://petpages.neopets.com/~Rashette), ktora bardzo mnie zainteresowala. Chciaz mam napisane, ze gram od roku, to prawda jest taka, ze rok temu zalozylam konto a dopiero od tygodnia czy dwoch sie nim zajmuje. Prawde mowiac, nie zdazylam jeszcze przeczytac calej Twojej strony, ale to nadrobie Przy okazji zajrzalam na Twoje konto - masz cudne zwierzaki! No i ten pomysl z adopcja pomalowanych Neopetow! Skad Ty je bierzesz? Przyznam Ci sie, ze mam tylko jednego przez siebie zrobionego zwierzaka, a reszta jest z adopcji - tam mozna znalesc neopety na 10 czy 15 levelu, pomalowane czasem! Nie wiem jak ludzie moga je oddawac... A moze im poprostu czasem przeszkodzam w wymianie? xD Grund, ze mam 2 konta wypelnione zwierzakami ktorych sama ani nie zrobilam ani nie wytrenowalam, chociaz kontynuuje ich nauke. Najbardziej wkurzaja mnie ich imiona -_-' Komus zabraklo weny tworczej przy ich tworzeniu... Mam pytanie: w jaki sposob oceniasz komu dac pomalowanego zwierzaka a komu nie? no bo pewnie jest mnustwo chetnych.
Pozdrawiam

Alija

Uprzejma Avellana napisał/a: