FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  wyprowadzanie itemkow z ekosystemu
Wersja do druku
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 14-10-2007, 23:47   wyprowadzanie itemkow z ekosystemu

chwilowo mam kilka:

1) na nauke zwierzaka potrzebne sa itemki, ktore sie zuzywaja (zeszyty, olowki, dlugopisy, etc)
2) zarcie dla zwierzakow (ale poniewaz tu kupujemy abonament, nie da nam to duzo)
3) jakies-cos-kadoatki-like i/lub recycling (ale nie bardzo mam pomysl zeby nie byl plagiatem)
4) bardziej "zaawansowane" gry (albo dostep do innych leweli gier) za itemki, ktore tez sie zuzywaja

ale to ma szanse byc o duzo za malo
Przejdź na dół
wa-totem Płeć:Mężczyzna
┐( ̄ー ̄)┌


Dołączył: 03 Mar 2005
Status: offline

Grupy:
Fanklub Lacus Clyne
WIP
PostWysłany: 15-10-2007, 10:03   

5) randomy, jak naprzykład sroka ze skłonnością do błyskotek?
6) hmm... przyodziewek, który się zużywa?
7) przedmioty jednorazowego użytku. Klucze, albo np. misja "posadź drzewko" - potrzebne: nasionko + doniczka + worek ziemi ogrodniczej + (konewka we własnej szklarni) = zwiędła sadzonka (losowo, na podstawie opieki) (przedmiot-śmieć; składowe znikły) albo sadzonka drzewka (znika po zasadzeniu, i wypełnieniu misji)

_________________
笑い男: 歌、酒、女の子                DRM: terror talibów kapitalizmu
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
3869750
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 15-10-2007, 10:15   

wa-totem napisał/a:
5) randomy, jak naprzykład sroka ze skłonnością do błyskotek?

nie moze byc czesta, bo to bedzie odstraszacz


Cytat:
7) przedmioty jednorazowego użytku. Klucze, albo np. misja "posadź drzewko" - potrzebne: nasionko + doniczka + worek ziemi ogrodniczej + (konewka we własnej szklarni) = zwiędła sadzonka (losowo, na podstawie opieki) (przedmiot-śmieć; składowe znikły) albo sadzonka drzewka (znika po zasadzeniu, i wypełnieniu misji)

questy powinny cos dawac.... i jak nie beda deflateowac skladowe, to beda to robic nagrody z questa....
Powrót do góry
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn


Dołączyła: 22 Kwi 2003
Status: offline
PostWysłany: 15-10-2007, 10:20   

Ale jeśli do questa potrzebujesz 4 przedmiotów, a dostajesz 1, to już coś... Poza tym wykorzystywać pomysł Neopetowego "albumu na znaczki" oraz Subetowej "kolekcji pluszaków" - sztywne kolekcje, z których nie można rzeczy wyjmować.

Tak naprawdę pomysłów na "recyckling" może być kilka, ale powiedzmy uczciwie - to trochę zależy od tego, jakie przedmioty się będą gromadzić. A tego nie przewidzimy.

_________________
Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 15-10-2007, 10:27   

Avellana napisał/a:
Ale jeśli do questa potrzebujesz 4 przedmiotów, a dostajesz 1, to już coś...
no nie.... ten 1 musi byc odpowiednio drozszy zeby ci sie oplacilo robic questa. A kasa tez nie moze sie gromadzic za bardzo - chociaz nie wiem czy tu nie wprowadzic takiego czegos jak jest w EVE, zeby GA mozna bylo kupic nie we 2 obiegu a po prostu z oficjalnego sklepu za kase
Powrót do góry
Avellana Płeć:Kobieta
Lady of Autumn


Dołączyła: 22 Kwi 2003
Status: offline
PostWysłany: 15-10-2007, 10:44   

Subeta radzi sobie z "doraźnymi wysysaczami" punktów całkiem nieźle na razie - wystarczy wiedzieć, jakie itemki są popularne i wypuścić takowy za extra punkty...

Przy czym uwaga: Subeta wypuściła Legendary Weapons, kosztujące odpowiednio tysiące tokenów albo miliony punktów. Słuszna idea o tyle, że wtórny obieg jest znikomy, a każdy nowy zakup wyciąga n milionów sP/tokenów z ekonomii. Legendaries to itemki-bronie, które można wykorzystywać w walkach dla zwierzaka albo nosić na własnym awatarku - w tym drugim przypadku są zazwyczaj szalenie efektowne. Co więcej, można je łączyć (właśnie - łączenie przedmiotów to rzecz do zapamiętania) w nowe kombinacje. Ale trzeba pamiętać, że one mają wady. Po pierwsze, chyba wymyślono ich za dużo: widać, że trochę się pokończyły pomysły na wygląd na awatarkach i część jest mało widowiskowa. Po drugie, narzekają battledomowcy, że te bronie "proste" są przepakowane, natomiast dla odmiany "łączone" nie aż o tyle lepsze, żeby dla nich to było opłacalne. Innymi słowy, to przykład na zalety i wady pomysłu na coś, co powstało specjalnie na "zapotrzebowanie prestiżowe" (na Subecie w cenie są itemki na awatary userów), żeby wyciągać punkty.

_________________
Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere...
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Xeniph Płeć:Mężczyzna
Buruma


Dołączył: 23 Sty 2003
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
WIP
PostWysłany: 24-11-2007, 20:51   

Ja sam bym chętnie w tym widział jakiś bardziej normalny system "Item Crafting", czyli bardziej rozszerzoną wersję zaproponowanego przez Avellanę łączenia przedmiotów: gracz znajduje ładny kamyczek i, jeśli ma odpowiednią umiejętność, może go sobie oszlifować, oprawić (zużywając inny przedmiot na oprawkę), dodać łańcuszek (zużywając łańcuszek) i powiesić na szyi...

_________________
You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 24-11-2007, 21:18   

Wiesz, to sie zgadza... ale kwestia tego, ze istnieje skonczony popur na oprawione kamyczki - bo o ile w grze to postac jest regularnie zabijana i ekwipunek idzie do piachu, to tyle tutaj nie.... I sie zaczynaja schodki
Powrót do góry
Xeniph Płeć:Mężczyzna
Buruma


Dołączył: 23 Sty 2003
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
WIP
PostWysłany: 25-11-2007, 16:03   

Co do wyprowadzania oprawionych kamyczków - w World of Warcraft niektóre organizacje dawały powtarzalne questy, polegające na przyniesieniu kilku sztuk wytworzonego przez gracza przedmiotu, z zamian za reputację i tokeny (przy czym różne organizacje dawały różne tokeny, czasem po kilka rodzajów na organizację). Przy odpowiednim poziomie reputacji można było te tokeny wymienić na rzadkie przedmioty... Ale żeby to zrobić, trzeba było podarować dużo, dużo oprawionych kamyczków...

Z kolei Runescape ma czar "Alchemy", który konwertuje przedmioty bezpośrednio na kasę...

_________________
You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 25-11-2007, 23:12   

hmm..... chyba to pierwsze mi sie bardziej podoba ;)
Powrót do góry
Teukros Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 09 Cze 2006
Status: offline
PostWysłany: 26-11-2007, 17:59   

Cytat:
Z kolei Runescape ma czar "Alchemy", który konwertuje przedmioty bezpośrednio na kasę...

A gdyby konwertował ze stratą? W ten sposób nie tylko wyprowadzałoby się przedmioty, ale i zmniejszało ilość pieniędzy. Strata mogłaby być ukryta, np. zestaw do alchemii, zaklęcie (czy co tam jeszcze) też by coś kosztował, wymagałby zasilania, utrzymania, składników itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group