Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
wyprowadzanie itemkow z ekosystemu |
Wersja do druku |
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 14-10-2007, 23:47 wyprowadzanie itemkow z ekosystemu
|
|
|
chwilowo mam kilka:
1) na nauke zwierzaka potrzebne sa itemki, ktore sie zuzywaja (zeszyty, olowki, dlugopisy, etc)
2) zarcie dla zwierzakow (ale poniewaz tu kupujemy abonament, nie da nam to duzo)
3) jakies-cos-kadoatki-like i/lub recycling (ale nie bardzo mam pomysl zeby nie byl plagiatem)
4) bardziej "zaawansowane" gry (albo dostep do innych leweli gier) za itemki, ktore tez sie zuzywaja
ale to ma szanse byc o duzo za malo |
|
|
|
|
|
wa-totem
┐( ̄ー ̄)┌
Dołączył: 03 Mar 2005 Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne WIP
|
Wysłany: 15-10-2007, 10:03
|
|
|
5) randomy, jak naprzykład sroka ze skłonnością do błyskotek?
6) hmm... przyodziewek, który się zużywa?
7) przedmioty jednorazowego użytku. Klucze, albo np. misja "posadź drzewko" - potrzebne: nasionko + doniczka + worek ziemi ogrodniczej + (konewka we własnej szklarni) = zwiędła sadzonka (losowo, na podstawie opieki) (przedmiot-śmieć; składowe znikły) albo sadzonka drzewka (znika po zasadzeniu, i wypełnieniu misji) |
_________________ 笑い男: 歌、酒、女の子 DRM: terror talibów kapitalizmu
|
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 15-10-2007, 10:15
|
|
|
wa-totem napisał/a: | 5) randomy, jak naprzykład sroka ze skłonnością do błyskotek? |
nie moze byc czesta, bo to bedzie odstraszacz
Cytat: | 7) przedmioty jednorazowego użytku. Klucze, albo np. misja "posadź drzewko" - potrzebne: nasionko + doniczka + worek ziemi ogrodniczej + (konewka we własnej szklarni) = zwiędła sadzonka (losowo, na podstawie opieki) (przedmiot-śmieć; składowe znikły) albo sadzonka drzewka (znika po zasadzeniu, i wypełnieniu misji) |
questy powinny cos dawac.... i jak nie beda deflateowac skladowe, to beda to robic nagrody z questa.... |
|
|
|
|
|
Avellana
Lady of Autumn
Dołączyła: 22 Kwi 2003 Status: offline
|
Wysłany: 15-10-2007, 10:20
|
|
|
Ale jeśli do questa potrzebujesz 4 przedmiotów, a dostajesz 1, to już coś... Poza tym wykorzystywać pomysł Neopetowego "albumu na znaczki" oraz Subetowej "kolekcji pluszaków" - sztywne kolekcje, z których nie można rzeczy wyjmować.
Tak naprawdę pomysłów na "recyckling" może być kilka, ale powiedzmy uczciwie - to trochę zależy od tego, jakie przedmioty się będą gromadzić. A tego nie przewidzimy. |
_________________ Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere... |
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 15-10-2007, 10:27
|
|
|
Avellana napisał/a: | Ale jeśli do questa potrzebujesz 4 przedmiotów, a dostajesz 1, to już coś... | no nie.... ten 1 musi byc odpowiednio drozszy zeby ci sie oplacilo robic questa. A kasa tez nie moze sie gromadzic za bardzo - chociaz nie wiem czy tu nie wprowadzic takiego czegos jak jest w EVE, zeby GA mozna bylo kupic nie we 2 obiegu a po prostu z oficjalnego sklepu za kase |
|
|
|
|
|
Avellana
Lady of Autumn
Dołączyła: 22 Kwi 2003 Status: offline
|
Wysłany: 15-10-2007, 10:44
|
|
|
Subeta radzi sobie z "doraźnymi wysysaczami" punktów całkiem nieźle na razie - wystarczy wiedzieć, jakie itemki są popularne i wypuścić takowy za extra punkty...
Przy czym uwaga: Subeta wypuściła Legendary Weapons, kosztujące odpowiednio tysiące tokenów albo miliony punktów. Słuszna idea o tyle, że wtórny obieg jest znikomy, a każdy nowy zakup wyciąga n milionów sP/tokenów z ekonomii. Legendaries to itemki-bronie, które można wykorzystywać w walkach dla zwierzaka albo nosić na własnym awatarku - w tym drugim przypadku są zazwyczaj szalenie efektowne. Co więcej, można je łączyć (właśnie - łączenie przedmiotów to rzecz do zapamiętania) w nowe kombinacje. Ale trzeba pamiętać, że one mają wady. Po pierwsze, chyba wymyślono ich za dużo: widać, że trochę się pokończyły pomysły na wygląd na awatarkach i część jest mało widowiskowa. Po drugie, narzekają battledomowcy, że te bronie "proste" są przepakowane, natomiast dla odmiany "łączone" nie aż o tyle lepsze, żeby dla nich to było opłacalne. Innymi słowy, to przykład na zalety i wady pomysłu na coś, co powstało specjalnie na "zapotrzebowanie prestiżowe" (na Subecie w cenie są itemki na awatary userów), żeby wyciągać punkty. |
_________________ Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere... |
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 24-11-2007, 20:51
|
|
|
Ja sam bym chętnie w tym widział jakiś bardziej normalny system "Item Crafting", czyli bardziej rozszerzoną wersję zaproponowanego przez Avellanę łączenia przedmiotów: gracz znajduje ładny kamyczek i, jeśli ma odpowiednią umiejętność, może go sobie oszlifować, oprawić (zużywając inny przedmiot na oprawkę), dodać łańcuszek (zużywając łańcuszek) i powiesić na szyi... |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 24-11-2007, 21:18
|
|
|
Wiesz, to sie zgadza... ale kwestia tego, ze istnieje skonczony popur na oprawione kamyczki - bo o ile w grze to postac jest regularnie zabijana i ekwipunek idzie do piachu, to tyle tutaj nie.... I sie zaczynaja schodki |
|
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 25-11-2007, 16:03
|
|
|
Co do wyprowadzania oprawionych kamyczków - w World of Warcraft niektóre organizacje dawały powtarzalne questy, polegające na przyniesieniu kilku sztuk wytworzonego przez gracza przedmiotu, z zamian za reputację i tokeny (przy czym różne organizacje dawały różne tokeny, czasem po kilka rodzajów na organizację). Przy odpowiednim poziomie reputacji można było te tokeny wymienić na rzadkie przedmioty... Ale żeby to zrobić, trzeba było podarować dużo, dużo oprawionych kamyczków...
Z kolei Runescape ma czar "Alchemy", który konwertuje przedmioty bezpośrednio na kasę... |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 25-11-2007, 23:12
|
|
|
hmm..... chyba to pierwsze mi sie bardziej podoba ;) |
|
|
|
|
|
Teukros
Dołączył: 09 Cze 2006 Status: offline
|
Wysłany: 26-11-2007, 17:59
|
|
|
Cytat: | Z kolei Runescape ma czar "Alchemy", który konwertuje przedmioty bezpośrednio na kasę... |
A gdyby konwertował ze stratą? W ten sposób nie tylko wyprowadzałoby się przedmioty, ale i zmniejszało ilość pieniędzy. Strata mogłaby być ukryta, np. zestaw do alchemii, zaklęcie (czy co tam jeszcze) też by coś kosztował, wymagałby zasilania, utrzymania, składników itp. |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|