FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Gameplay
Wersja do druku
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 03-11-2007, 13:48   Gameplay

1) Pokoj. Ma jakis rozmiar, jakos wyglada, pozwala na powiekszanie pewnych swoich czesci
2) Rozklad zajec. Pozwala ustawic czas, spedzany przez postac na roznych zajeciach
3) Skilltree. Drzewko wymagan dla nauki "czego innego". O ile dla "naszych" bedzie ono dosyc dzikie, o tyle zachodnia czesc graczy powinna potrakowac zupelnie normalnie, bo oni takie cos maja w szkolach.

Skille "bazowe" (ktore wplywaja ci na wspolczynniki):
a) Pamiec (i implementacja match-2 dla jej rozwoju)
b) Logika (i implementacja "where's my osmiorniczka" i puzzli japonskich jako mozliwosci jej rozwoju - nie wiem, czy nie zaczac od puzzli)

Skille bazowe obliczane sa na podstawie 10 najlepszych wynikow ostatnich gier "tematycznych" (Ktorych w przyszlosci bedzie wiecej). Wynik "przeterminowuje sie" po miesiacu. Skille bazowe liczone sa w procentach (do 100) i maksymalnie daja ci poziom skilla/4 do szybkosci nauki. Gry logiczne sa nieograniczone jesli chodzi o czas grania.

Na platnych kontach wyniki "bazowych" gier beda wygasac po 3 miesiacach (co jest rozwiazaniem znacznie bardziej fair nizeli po prostu dodanie szybkosci do nauki)

4) odpoczynek (bo, im wiecej nauki tym wiecej stresu -> mniejsza jakosc nauki) jako "aktywnosci dodatkowe" (w szczegolnosci, moja widzi sie taki mniej klasyczny arkanoid na 4 paletkach)
5) lista osiagniec (czyli, banalnie mowiac, "high scores") - z odznakami dla "twoj najwyzszy wynik jest w top 10%, top 5%, top 1%"
6) komputer z lista gier (interfejs do przemyslenia, nie wiem czy nie pozwolic userom na "tagowanie" gier w celu pozniejszego wyszukiwania)
7) stolowka, popularnie zwana tez shoutboxem ;)

Poki co, nie wprowadzamy kasy ani rzeczywistych wiedzowych skilli, ale na moje oko zamyka to 1 implementacje "alphy". MEOWK.
Przejdź na dół
Bianca
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 04-11-2007, 15:14   

gracz wydaje pieniadze na:

- upgrade do komputera
- kosmetyki (bo jesli pojdziemy w mundurki, to jakies roznice i tak dalej)
- fryzjera (i wszelakie wstazki/dekoracje do wlosow)
- bizuterie (ale tu trzeba bedzie pilnowac, zeby byla w miare dyskretna)

znaczy, moze w pewnym momencie mozna sie bedzie pokusic o zniesienie mundurkow i zrobienie konkurencji gai i subecie, ale to za dluuuuuzsza chwile

- skorki do gier (tak, na moje oko to jest cos co mozna sprzedawac rowniez za wirtualna kase)
- rzeczy do pokoju (nowa szafa, dywanik)
- rozszerzenia do pokoju (ogrodek, ekstra pomieszczenie)
- skille dla zwierzaka
- przedmioty kolekcjonerskie "kupne" (typu znaczki, lalki)

wydaje mi sie, ze mozemy spokojnie wprowadzic cos typu "kiss" - czyli ubierane papierowe laleczki z nakladanymi sukienkami/tlami do nich itp. Skoro Ika mowi, ze to ma szanse ludziow zaciekawic....

- surowce oraz przedmioty kolekcjonerskie "okazyjne" (pocztowki itp)
Powrót do góry
Xeniph Płeć:Mężczyzna
Buruma


Dołączył: 23 Sty 2003
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
WIP
PostWysłany: 24-11-2007, 21:03   

ad. Skilltree i Lista Osiągnięć: City of X ma całkiem fajny system Odznak: Przypomina to trofea z Neopetów, ale jest dużo bardziej rozbudowane: Odznaki podzielone są na kilka kategorii (Eksploracja, Wiedza, Osiągnięcia) i zdobywa się je na (bardzo) różne sposoby. W przypadku Eksploracji jest to po prostu odwiedzenie jakiegoś miejsca, ale w innych przypadkach może być to np. "Zabij X przeciwników Y", "Stwórz X przedmiotów ze zbioru X", "Wykonaj misję X", "Przeczytaj wszystkie tabliczki opisujące wydarzenie X", "Zarób X pieniędzy", "Sprzedaj X przedmiotów (w ogóle, bądź typu Y)" itd.

Można by pomyśleć o czymś takim z tą modyfikacja, że każdy z naszych odpowiedników Odznak oprócz dawania bragging rights odblokowywał by coś w grze: np. trofeum za wysoki wynik w grze dawałoby nową skórkę bądź nowy tryb gry. Trofeum za ekplorację jakiejś lokacji pozwalałoby na posiadanie zwierzątka dla którego stanowi ona naturalne środowisko...

Mozna by to nawet połączyć w jedno ze skill systemem - wyuczone umiejętności reprezentowane są jako trofea w swoim własnym dziale.

_________________
You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group