Ankieta na temat shinigami w anime - czyli część mojej pracy |
Wersja do druku |
Rinuch
|
Wysłany: 16-04-2010, 13:22 Ankieta na temat shinigami w anime - czyli część mojej pracy
|
|
|
Jestem studentką II roku kulturoznawstwa dalekowschodniego.
Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat shinigami w anime, jednak brakuje mi dużej ilości ankiet które są mi potrzebne do skończenia pracy.
Proszę Was o pomoc która nie dużo kosztuje, wystarczy wypełnić ankietę która znajduje sie pod tym linkiem:
http://fm.formularze.eu/forms/fm/Rinuch/Shinigami
Dzięki z góry za pomoc! |
|
|
|
|
|
Lila
BAKA Ranger
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Lisia Federacja Omertà
|
Wysłany: 17-04-2010, 00:16
|
|
|
W polach z otwartymi odpowiedziami ciężko dobrze opisać co chce się powiedzieć. W opcjach Inne nie ma licznika słów, można sobie pisać do woli, a jak pytasz o powód niżej masz max 150 słów... Ciężko się zmieścić w 2 zdaniach... Proponuje dodać krótką notkę czym jest Shinigami na początku ankiety, tak myślę, że było by to miłe. Niektórzy mogą pisać coś w ankiecie nie wiedząc o tym, że mylą pojęcia. |
_________________ " Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "
|
|
|
|
|
Rinuch
|
Wysłany: 17-04-2010, 07:37
|
|
|
Aniketa jest po to aby sprawdzić popularność danych anime jak i sprawdzić znajomość terminu Shinigami, więc jeżęli napisałałbym na początku co to jest to mijałoby się z celem. |
|
|
|
|
|
Lila
BAKA Ranger
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Lisia Federacja Omertà
|
Wysłany: 17-04-2010, 11:05
|
|
|
Rinuch napisał/a: | Aniketa jest po to aby sprawdzić popularność danych anime jak i sprawdzić znajomość terminu Shinigami, więc jeżęli napisałałbym na początku co to jest to mijałoby się z celem. |
No, w takim przypadku pewnie masz racje. |
_________________ " Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "
|
|