FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
  Kronika
Wersja do druku
Mara Płeć:Kobieta
High


Dołączyła: 05 Maj 2007
Skąd: spod łóżka
Status: offline

Grupy:
House of Joy
Lisia Federacja
PostWysłany: 19-02-2008, 19:46   Kronika

Etap 1: powstanie

1:
Caladan napisał/a:
Ten dzień nastąpił wreszcie udało mi sie znależć serce kontrolujacą Czarną Twierdzę Lewitującej Skały. Radość moja była niezmierna, włożyłem rękę w wgłebienie które ukuło mnie, a strugi krwi mej popznu do otworu. Dzięki czemu proces rozpoczął się. Wielkie jasne smugi wypełniły wszystkie ściany. Hmm rodzinka bedzie zadowolona.


Powstaje Twierdza. Wprowadza się Avalia, a także Melmothia rezerwując sobie spory kawałek zamku:
Mel napisał/a:
Po drugiej stronie hollu są gigantyczne schody. Po wejściu na górę i skręceniu na lewo widać małe drzwi. Za nimi ciagnie się bardzo długi i waski korytarz. W jego połowie znajduje się jakiś otwór. Widać w nim schody, z tym, że te są o wiele węższe i bardziej strome. Prowadzą w dół i w górę. Jak pójść do góry natrafi się na olbrzymią, wielopoziomową bibliotekę. Jak pójść w dół dotrze sie do piwnic wraz z laboratoriami, które już od jakiegoś czasu w posiadanie wzięła pewna osóbka. Bibliotekę zresztą też.
A jeśli pójść kawałek dalej korytarzem, bez skręcania na schody, to dojdzie sie do wysokich, masywnych drzwi z olbrzymia sztabą i serią zamków. Na drzwiach wisi przypalona na rogach tabliczka. "Melmothia's Rooms".

Wprowadza się także Nabu, który rezerwuje sobie piętro trzecie, gdzie mieszka z Avalią:
Praileśdziadek napisał/a:
z tarasem i dobrym widokiem na ogród - uwielbiam pracować przy otoczeniu roślinek i słońca. Dalsze wymagania to minimum trzy łazienki, przy czym jedna musi mieć wielką wannę, to jest jakuzzi, gdzie zażywałbym kąpieli po męczącym dniu w pracy. Dalej to salon z barkiem i podium dla orkiestry, która co noc grałaby dla mnie najbardziej znane przeboje z anime. Nie wspominając o plazmie i konsolach, obejmujących nawet czwartą i piątą generacje (to nic, że jeszcze nie powstały). No i oczywiście wielkie łóżko z tabunem masażystek, ukrytych pod nim, które na każde moje skinienie robiłyby mi specjalny masaż. Aha, czy wspominałem, że wszystko jest zabezpieczone, tak, żeby nikt, a już szczególnie moje szalone rodzeństwo, nie miało do niego wstępu BEZ MOJEJ ZGODY.

Lila zajmuje duży pokój na jakimś piętrze. Rodzina Salva & Enkidu wprowadzają się na ostatnie piętro. Arita zajmuje sobie za to lewe skrzydło zawierające w sobie basen i spory taras.

2. Vodh tworzy sobie jednopokojowe magiczne mieszkanko połączone z Twierdzą acz nie będące jej integralną częścią. Sakura zaś zabiera prawe skrzydło piątego piętra z wyszczególnionym salonem, dużą sypialnią i chyba jeszcze większą łazienką. So_Dakki bierze sobie obszar pod skrzydłem Melmothii:
Jakaś moja rodzina to chyba jest i napisał/a:
te boczne, pod lewym skrzydłem z bezpośrednim wyjściem na powierzchnię (nie chcę narobic bałaganu z tymi moimi skrzydłami).
Nie zabraknie tam oczywiście ogromnego łoża, pokrytego czerwonym aksamitem, światowych dzieł sztuki, klejnotów i innych świecidełek (które zwędziłam podczas nocnej podróży). Podłoga wyściełana jest czerwonymi świeżymi płatkami róż (o cały porządek będzie dbała moja osobista "pomocnica"). Do tego dojdzie oczywiście łaźnia z całym wyposażeniem, pokój gościnny (jeśli ktoś uprze się mnie odwiedzic) oraz tajemnicza komnata (pilnie strzeżona, przeznaczona do rzeczy, których Wam nie zdradzę). Póki co tyle ^^ Nie ma to jak w domu.


3. Caladan wprowadza uproszczenia konstrukcyjne zakładające przenoszenie sie dowolnie po Twierdzy za pomocą kredy(rysowanie drzwi) a także rozdzielność pomieszczenia(hasło: Salzart, 2 osoby są same w pomieszczeniu, tak to można opisać). Aby wejść na dalsze piętra wystarczy zaklaskać 3 razy i powiedzieć Ugyuu. Etap kończy Melmothia wprowadzając do Twierdzy wodę niegazowaną.

Etap 2: picie wody niegazowanej

1. Ogólne picie, niewiele się zdarza, coś tam jednak. Wesele Lili oraz Vodha. Wprowadza się DeadJoker.
Cytat:
2 piętro, potem w lewo , a nastepnie w prawo, mijając stary zegar. Po 10 krokach wejść do ogromnej hali(potem wyjdzie, że to jakaś sala kinowa chyba). wtedy iść prosto, a ż do schodów kolejnych. nie wchodzić ma górę ale skręcić w lewo aż do samego konca korytarza jest tam dość duży pokój.

I tam też zamieszkała.

Zaś autorka kroniki zauważyła, że jest za pięć trzecia a ona dopiero skończyła czwartą stronę.

2. Ta część jest kolejnym nicnierobieniem, w trakcie którego to wprowadza się Midori alias Athi i zamieszkuje z Enkidu oraz Salvą. Wpada także Neji. Avalia ma młotek, pozostali szabelki. Wpada Ewan. Odkrywa skrzydło centralne w którym zabiera sobie największy pokój. Jest także jedną z chyba 5 osób które nie posiadają do tej pory w Twierdzy łazienki.
Wpada Mara. Zajmuje pół ostatniego piętra z laboratorium, stryszkiem, sypialniami dwiema, no i łazienką.
Ogólnie dalej nic się nie dzieje.
Wpada Hio. Jeśli mozna to nazwać wydarzeniem, część rodziny robi wypad do kawiarni...
Pojawia się Skaman. Jako jedyny chyba zamieszkuje ze swoją matką(DJ).
Lunar postanawia odwiedzić Twierdzę. Co oczywista zawiązują się niewielkie utarczki, gość skupia wokół siebie uwagę. Momoko wpada do zamku na moment.

Etap 3: Impreza nieobecnej Lili

1. Przygotowania. Długi, mozolny dosyć proces polegający na strojeniu sali, marudzeniu, wpadaniu i wypadaniu poszczególnych osób z DJ oraz Caladanem na czele. W międzyczasie wprowadza się Shinigami- san i zabiera 2 pokoje obok sypialni Mary. Pojawia się także Ceres i zamieszkuje z Sakurą(czy też niedaleko). Zjawia się Selphie.

2. Rozpoczyna się Shiniada którą zapoczątkowuje masa króliczków, która uciekła Shinigami aby rozplenić się po całej Twierdzy. W końcu dziewczyna zamienia się w wampira pod patronatem swojego kruka. W międzyczasie przewija się Dizi i zamieszkuje na ostatnim piętrze. Avalia wraca do Nabu, Ewan znika w tajemniczych okolicznościach, wraca za to DJ jednak szybko znów gdzieś ginie. Pojawia się Radgers, z którym Mara tworzą małżeństwo i wprowadza sie do sypialni obok jej.
Wywiązuje się kłótnia między Ceres a Shini. W wyniku tego wampirzyca gryzie dziewczynę, ucieka, Mara odstawia cyrk i sprawa kończy się. Można tak powiedzieć. Wszyscy zapominają o królikach. Pojawia się Yumiko która otrzymuje honorowe miejsce na pięterku należącym do Avi & Nabu

3. Rozpoczyna się bal. Dizi wyjechał, stąd też zaczyna się mini harlequin między Shinigami a jej krukiem Letumem(Rophusem) aczkolwiek marowy syn to jednak przerywa. Nie do końca niestety i tworzy sie trójkącik między Dizim, Shini i Rophusem który kończy walka prowadząca do obrócenia niegdysiejszego kruka w proch i pył. Dosłownie. Ale to nieco później. Pojawia się Lena. Bal zaczyna się kończyć z racji, że wszystkim się nudzi... Z uprzejmości nie podamy, komu w szczególności.
Zjawia się Kusoku, Hayate(zajmuje lochy), Amarth, eAthena.

Etap 4: nothing and the Tonberry quest

1. Zjawia się Tonberry. Osobnik równie przyjemny co przewidywalny, który zwraca uwagę głównie faktem, iż nie ma żadnych powiązań rodzinnych z kimkolwiek w Drzewku. eA, Lena oraz Kusoku zaczynają wspólne zabawy w Twierdzy, zostają one jednak przyćmione przez Tonberry'ego, wokół którego robi się coraz większy szum. Nawet Ostateczna Rada Przynależności Rodzinnej(czytaj: moderacja) się zainteresowała, co jednak średnio zainteresowało przybysza i zostało przez Marę źle zinterpretowane. No tak, zapomniało się, że połowa obywateli Twierdzy tak pogrywa ze Śmiercią.

2. Stosunki na linii eA i Ton się zacieśniają, ukazuje się coraz więcej faktów z jego życia. W końcu jednak rozpoczyna sie apogeum całego "questa". Mara wysyła motylka za Tonberrym, który postanawia rozprawić się z przeszłością. I nie radził sobie, ba, został zraniony tak, że powinien umrzeć. A i tak uciekał. Co oczywista wyruszyła za nim odsiecz w składzie Shini, Mara, eA, Sakura... Śmierć. Cóż, los był przeciwko Tonberremu(raczej pióro autora tej postaci) i chłopak zginął. Nastąpił krótki finał, Mara zdążyła powymieniać Śmierci, wściec sie na swoją słabość, zaś eA... cóż. Przeżyła załamanie. Postanowiła jednak odzyskać ukochanego, wyruszyła więc na Drzewo Życia i zniknęła zupełnie. Na tym skończyło się coś questopodobnego.

Etap 5: <brak tytułu>

1. Twierdza po wydarzeniach zasypia. Na krótko jednak, gdyż Shini zaczyna szaleć co za tym idzie i coś się dzieje. Chwilowy powrót DJ, Shini ma bójkę z Kusoku.

2. Okres przedświąteczny. Dekorowanie wychodzi krzywo, najpierw osądzają Avi, potem złą Lenę, potem pojawia sie dopiero sprawczyni- Lena- wróżka Avalii. Migi przemienia sie w smoka dzięki skamanowym cukierkom. Ich właściciel przygarnia zwierzaka. Następuje krótki świąteczny pojedynek między Mara a Hayate, właściwie nie wart zbytnio opisania.

3. Święta. Ludzie rozdają sobie prezenty, zjawia się Panbe oraz Slova. Ten drugi rozpoczyna miniquest podejście drugie o tajemniczych złych drzewach. Uczestnicy: Pan B, Slova, Radgers, Shinigami-san, Amarth, Mara, Sakura-chan. Pojawia się Zetsubou Billy który także zyskuje miejsce na piętrze Avalii. W końcu Avalia doprowadziła do przyspieszonego finiszu ucinając zręcznie Slovie skrzydła, z czego wynikła kłótnia i powstanie tematu z komentarzami do Twierdzy.

Etap 6: <no name> ciąg dalszy czyli jak to na razie wygląda...

1. Nic. Pojawia się Orenei, o eA i Tonberrym nadal ni widu ni słychu, za to w portretach można zobaczyć kartę jego postaci, w której nie żyje. Gdzie więc eA zaginęła? Nie wiadomo. Slova też przepadł. Mel nadal zamknięta w swoim skrzydle. Wchodzi nowe twierdzowo- multiświatowe pokolenie. Mara wyjeżdża(grzybek w Szczerym Polu) ale obieca wrócić i w końcu tak też sie dzieje.

2. Cóż... Żeby punkt numer jeden nie był samotny, postawię i dwójkę. To by było na tyle, bo...

Etap 7: Wesele, powroty, upadki i wzloty czyli życie w miarę codzienne

1. Wypadałoby zacząć od gwoździa, jednak ten rozdział w historii Twierdzy zaczyna się wielkim zastojem, który był zarówno przed jak i po powrocie Mary. Niezbyt ciekawie. Akcja rozwija się powolutku, Neji, Skaman i Kusoku zapominają gdzie się pojedynkować no i oczywiście zostają naprostowani. Pojawia się sieka.

2. BUM! Wraca Tonberry, bardzo sławny i niekoniecznie lubiany mieszkaniec(?) Twierdzy przybywa po raz kolejny aby siać zamęt i... Zniknąć ponownie. Zjawia się także eA.

3. Wesele ogłoszone. A tortostwór je tam wie, kiedy ono się odbędzie ale Mara jako mistrzyni organizacji bierze się za przygotowywanie sali. Bal nie odbędzie sie raczej zbyt rychło od chwili w której rozpoczęła... Bądźmy szczerzy: lepiej już, żeby eA się sama tym zajęła, pouczająca rada: nie ufajcie rodzicom.

4. Wraca Caladan ale jakby połowicznie, ponieważ i tak rzadko się zjawia w Twierdzy. No, ale jest to poczucie, że "Pan siedzi w Twierdzy, więc nas chodniczek nie wciągnie".

5. Yy... Pojawia się Amnezjusz. Cóż, ogółem wychodzi jak zwykle, zaś przygotowania się zaczynają nudzić nawet pannie młodej. Mara zasypia. Radgers podobnie.

Kronika może ulec zmianie. Zawiera błędy(zapewne). Copyright, Mara & Maramod sp. bez odpowiedzialności.

Aktualizacja: 22.04.2008, tak, dedykuję to trzecim klasom gimnazjum. I mojemu psu.
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
5928978
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Nie możesz ściągać załączników
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group