Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
TODO: gry java |
Wersja do druku |
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 01-10-2007, 15:11 TODO: gry java
|
|
|
w kolejnosci trzeba zrobic:
1) silnik, na ktorym beda chodzic w trybie "freeplay" (docelowo powinien pozwalac na kodowanie danych i w miare bezpieczne wysylanie ich przez siec)
2) listy HighScore (z zaznaczeniem, ze az do "life" beda tylko miesieczne, potem mozna sie pokusic o all-time)
3) silnik, pozwalajacy dodac do gry "scenariusz" (czyli "ustawienie bazowe z pewna dokladnoscia" i "objectives")
===
dalej:
4) zrobic "instalatory"
5) dobic pierwsze 3 gry i wyslac je "for consideration" do "rybek" - jesli uda sie do nich zalapac, to na pewno pomogloby to i z reklama i z dystrybucja
6) zrobic tryb "dwuosobowy" |
|
|
|
|
|
Avellana
Lady of Autumn
Dołączyła: 22 Kwi 2003 Status: offline
|
Wysłany: 16-10-2007, 22:16
|
|
|
Dzisiejsze ustalenia:
System liczenia punktów:
Zrobić w miarę spójną punktację we wszystkich grach. Przy wypuszczeniu konkurs - kto pierwszy dojdzie do n punktów - i w zamian rozdawać graczom 10 (albo więcej) kopii płatnej gry. Płatna gra będzie miała ponad 10 poziomów i zakładamy, że będzie można im dodawać poziomy. Możemy brać highscore i każdy, kto przebije kwotę w highscore oprócz trofeum dostaje to, że w następnym miesiącu przechodzi na następny level (może wybierać między dwoma levelami). |
_________________ Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|