Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
spam z visual novel game |
Wersja do druku |
Norrc
Grupy: Lisia Federacja Melior Absque Chrisma
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 24-02-2009, 16:37
|
|
|
Brakuje ci jakiegoś pliku. Jakbyś miał ustawione wyświetlanie znaków japońskich w windowsie, to może dałoby się cokolwiek wymyślić. |
|
|
Norrc
|
Wysłany: 24-02-2009, 16:39
|
|
|
Hmm normalnie mogę pisać krzaczkami. Rozumiem, że jeszcze coś muszę przestawić na japoński?
EDIT. Zmieniłem unicode w systemie (??nie wiem, nie znam się) na japoński. No teraz instaluje się z krzaczkami. Zostaje czekać na zakończenie. |
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-02-2009, 16:57
|
|
|
Na przyszłość, nie musisz zmieniać języka całego systemu, wystarczy uruchamiać aplikacje przez Microsoft Applocale. W przypadku gier najpierw .exe instalacyjne, a potem to, przez które je włączasz. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Norrc
|
Wysłany: 24-02-2009, 17:03
|
|
|
No zainstalowało się, lecz problemów ciąg dalszy. Widzę, F/HA wymaga specjalnego podejścia do tematu. Może ktoś wie co zrobić? Ja idę szukać odpowiedzi w sieci.
http://img408.imageshack.us/my.php?image=beztytuud.png
Dzięki Keii. Zapomniałem o tym programie całkiem.
EDIT. Znalazłem taką solucję (tylko problem w tym, że od innego torrenta, ale coś może z tego będzie);