Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Warhammer 40 000 MMO |
Wersja do druku |
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 16-06-2010, 19:03
|
|
|
... Kurza twarz, zrobili to.
Zaiste, warcraftowe jak diabli. Trochę 40k-owego mroczku faktycznie by się chyba przydało. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 16-06-2010, 19:24
|
|
|
Pierwotnie to Warcraft mocno inspirował się młotkiem, więc zarzuty o "Warcraftowość" są trochę nie na miejscu chyba :P
Ogólnie jako zagorzały gracz mmorpg na odwyku powiem, że mi się podoba. Co prawda ciężko wydać jakąś sensowną ocenę po tak krótkim zobaczeniu gameplayu, ale może będzie hit - jeśli wrzucą sensowne RvR i nie popsują wykonania, uda im się zgarnąć całe rzesze graczy szukające porządnego PvP mającego wpływ na świat, czyli zupełne przeciwieństwo WoWa. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 16-06-2010, 19:29
|
|
|
Ma to spore możliwości, nie powiem, zwłaszcza, że uniwersum wręcz ogromne. Ale, podobnie jak moim przedmówcy, zgodziłbym się, że ciut za mało warhammerowe. |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 16-06-2010, 20:02
|
|
|
Cytat: | Pierwotnie to Warcraft mocno inspirował się młotkiem, więc zarzuty o "Warcraftowość" są trochę nie na miejscu chyba :P |
Jak najbardziej na miejscu, bo jedno i drugie ma zupełnie inny klimat, a właśnie na klimacie w dużej mierze opiera się "fajność" WH 40k. Niestety jest to klimat w dużej mierze po prostu niekompatybilny z konwencją MMORPG - tak trochę trudno będzie uwierzyć, że wylądowało się na zapomnianej przez bogów (z wyjątkiem czterech najmniej sympatycznych) planecie na końcu Wszechświata, gdzie właśnie wybuchło piekło, kiedy przeskakujesz między takimi planetami regularnie by odbywać questy. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 16-06-2010, 20:32
|
|
|
No i gdzie tytaniczne bitwy? Warhound to jeszcze nic wielkiego, mnie nie przekupią, chcę desantów w kapsułach desantowych, abordaży w przestrzeni kosmicznej i brutalnej walki w korytarzach statków kosmicznych. A na trailerze widzę kwiatki, zamiast wypalonej ziemi.
No i w 40k nie ma miejsca na indywidualizm, podstawową cechę MMO... |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 17-06-2010, 03:26
|
|
|
Cytat: | No i w 40k nie ma miejsca na indywidualizm, podstawową cechę MMO... |
Zdołali wykrzesać z 40k ilości 'indywidualizmu' potrzebne do Dark Heresy, to i do MMO się znajdzie. I tak szczerze, to jeżeli indywidualizm jest według Ciebie podstawową cechą MMO to ja chyba żyję w innym świecie. Praktyka sprowadza się do stworzenia kilku klas, które często różnią się dość kosmetycznie i dania każdej ze dwóch relatywnie nietragicznych możliwych wyborów i tyle. W WAR się udało (względnie, gra okazała się lekkim failem z punktu widzenia zysków, ale ja ją wspominam miło) to i w 40k się da. A jeżeli masz na myśli to, że gracz ma się czuć tak, jakby jego postać była kimś wyjątkowym i istotnym w otaczającym świecie, to równie dobrze można powiedzieć, że podstawową cechą malarstwa wszelakiego jest kolor majtkowo różowy. Owszem, czasem się zdarza, czasem wciskają go na siłę, ale tak naprawdę ani on podstawowy, ani niezbędny, a czasem rezygnacja z niego wychodzi naprawdę na dobre... |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 17-06-2010, 07:59
|
|
|
A tu trochę więcej potwierdzonych informacji:
Cytat: | Can you talk a little about the size of the budget around Dark Millennium and what kind of risk/reward you're looking at when you're making a decision on doing an MMO in this environment?
First part is what's the cost? Well this game has been in pre-production for 3 1/2th years now. It has been very delicately built and very carefully built by people who have built MMOs before, in Austin at NCSoft and they've learned from those mistakes. This is an extremely crafted experience. We are using our Montreal studio to build a lot of the content and at tremendous savings up there.
We also have <?> in China that will build some content. But it is all really controlled at digital. The production budget is 43 million dollars, which is... I am really excited about that. And the model that you asked about, the game is being set up right now where it can go subscription, micro-transaction, free-to-play.
My hunch would be, and this is just me guessing, would be that there would be a combo subscription and micro-transaction. But we have built this so we can be ready for where the market is when the game ships and have the most effective monitization. But the experience has a different kind of combat, it has much more... many more vehicles in it that you and your buddies can get in a tank and roll out together.
It's got four races with more races coming, it has... this is being built by people who just adore MMOs and I'm one of them. So, I'm really excited about this and if Brian could talk about how many subscribers we need to make our numbers.
As we get more into people talking about MMOs, we have learned from other people's mistakes. We started with a very small team, proving out all the game mechanics and systems before ramping up. This will give us the leg up... <?>. The other thing is the people often tell us what they have spent over a period of time.
The thing that excites me about the MMO is if we are right on it, and I think we are, you will be looking at a 5-7 year life, over which you'll be adding new content all the time. So when people say they cost 60 million, 80 million, 100 million to build an MMO the not-so flip response is we can only hope so cause that would mean it is a tremendous success. The last thing is, like the film industry, its not what's in the budget its what's on the screen.
We think we are putting the true next-generation MMO on the screen for a cost that makes sense, the business model works and
with a very modest number of subscribers we are looking at a truly global product; which helps the business model tremendously. So we are really looking forward to this product when it comes out in a couple of years.
<snip>
It's a very efficient team down there in Austin Texas. What you are seeing there is capture from play sessions. So some people thought "Wow, did we show too much?", I don't think so. I kind of wanted to shake up Blizzard a bit and show that thing. There are a lot of things they would have to do to do the things we are showing in there. They are awesome, don't get me wrong, but we're in the game. |
|
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 17-06-2010, 09:28
|
|
|
Aha, jeszcze jedna sprawa. Jak oni sobie wyobrażają zdobywanie ekwipunku? Gwardzista Imperialny ma tylko to, co mu Imperium dało i nic więcej, nie ma prawa ani tego wymienić, ani ulepszyć, bo to JUŻ JEST NAJLEPSZE, TAK SAMO JAK WINDOWS. Kosmiczni marines także nie za bardzo mogą sobie na ekstrawagancję pozwolić, co najwyżej starsi dowódcy i weterani, albo bardzo zasłużeni w boju bracia, głównie dlatego, że jednak stanowią zakon i obowiązuje ich przysięga skromności. Tak więc, zgodnie z fluffem, gracz musiałby bardzo się natrudzić, żeby zmienić ekwipunek.
Co do Dark Heresy, to tam kierowało się pomocnikami inkwizytora, co dawało duże pole do manewru, ale inne instytucje już nie mają takiej swobody. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 17-06-2010, 16:14
|
|
|
Generalnie zgadzam się ze Slovą, to ma naprawdę dużą szansę zabić jakikolwiek ślad klimatu 40k. Acz z drugiej strony... Kosmiczny Warcraft to niekoniecznie głupi pomysł;p.
Cytat: | Aha, jeszcze jedna sprawa. Jak oni sobie wyobrażają zdobywanie ekwipunku? Gwardzista Imperialny ma tylko to, co mu Imperium dało i nic więcej, nie ma prawa ani tego wymienić, ani ulepszyć, bo to JUŻ JEST NAJLEPSZE, TAK SAMO JAK WINDOWS. |
Zacznijmy od tego, że robienie z gwardzisty osobnej klasy zakrawałoby na absurd - już od biedy z Kasrkinów. Zwykła szara BPP nadaje się tylko na pokemony dla takich klas jak generał czy komisarz - co swoją drogą byłoby fazowe. Komisarz byłby takim odpowiednikiem nekromanty z Diablo 2. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Sm00k -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 17-06-2010, 17:12
|
|
|
Zwłaszcza taki wstylu Caiphasa Cain'a.
Well...Rogue Traders? Inkwizycja? Zabójcy? W samym imperium jest całkiem sporo możliwości wyboru "wolnej" profesji.. |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 17-06-2010, 17:22
|
|
|
... Guzik prawda, za przeproszeniem. Wolna profesja jest słownie jedna - Rogue Trader właśnie. Inkwizycja to coś w rodzaju feudalnej CzeKa (lolth), a zabójcy należą do osobnych zakonów religijnych. Bardzo wyraźnie jest powiedziane, że rogue traderzy to nieliczna garstka ludzi Imperium, która może mówić o sobie, że jest wolna i niezależna - i płaci za to słoną cenę codziennego ryzyka. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 20-08-2010, 20:22
|
|
|
Nowy trailer. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 21-08-2010, 08:05
|
|
|
Ta, przy okazji przerywnik z DoWaII : )
O jakości lektora nie wspomnę ni słowem... |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|