FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Stary portret Karela - leci, bo poprosił
Wersja do druku
Karel Płeć:Mężczyzna
Latveria Ruler


Dołączył: 16 Kwi 2009
Skąd: Who cares?
Status: offline

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 16-04-2009, 15:40   

Imię:Karel
Nazwisko: W uniwersum z którego pochodzi nie używa się nazwisk.
Rasa:Urodzony jako człowiek następnie bóg a obecnie pół bóg pół demon.
Wiek:Jako człowiek 28lat, 10133 lata jako bóstwo.
Wzrost:1,93 m.
Zawód: Pułkownik, szermierz, Łowca Demonów
Przydomki: Shadow Knight, Emerald Lightning, Flame Bane (zabicie Balagosa), Blinking Sword.
Wygląd:Spojrzenie pierwsze-bizon. Drugie-też bizon etc.
Konkretnie długie(do pasa) kruczoczarne włosy,które wiąże w koński ogon.Oczy szarego koloru, gdy traci kontrolę nad swoim drugim ja stają się karmazynowe.
Ubiera się w czarną skórzaną kurtkę z srebrnym napisem ,,Lightning" na plecach.Brązowe skórzane buty na nogach sięgające tuż powyżej kostek. Przy pasie przytoczona zwyczajna(na pozór) katana.Spodnie jeansy ciemnoniebieskiego koloru. Budowa ciała atletyczna. Bardzo blada cera.
Historia:Urodził się w rodzinie najlepszych szermierzy jego świata(zwanego po prostu Światem-typowy świata fantasy z przewagą klimatów wschodu).Nawet jak na swoją rodzinę był wyjątkowo utalentowany i już w wieku 20 lat zdobył tytuł Kensai.Nie był jednak wbrew tytułowi Świętym Mieczem a żądnym krwi potworem który zasłynął tym że w pojedynkę potrafił stawiać czoła całym armiom. W wieku 22 lat zakochał się w kobiecie imieniu Sarina którą wyciągnęła go z otchłani tego szaleństwa i którą to też poślubił. Jego żona zmarła jednak w 4 lata później bez żadnej wyraźnej przyczyny. Szukając w rozpaczy odpowiedzi dowiedział się że życie jego ukochanej zabrał Uturu władca jednego z 5 Piekieł jego świata. Karel chcąc wyrwać duszę ukochanej wyruszył po ostrze zdolne zabić demona-Raikomaru. Miecz zdobył a następnie za jego pomocą unicestwił władcę Lodowych Otchłani. Dziwnym zbiegiem okoliczności(jak się wtedy wydawało) posiadł moce demona nad elementem lodu. Po pokonaniu Lorda Demonów i uratowaniu Sariny dowiedział się że ta jest kolejną reinkarnacją odradzającej się co 2 tysiące lat bogini światła-Luminy .
W zamian za uratowanie Sariny-Luminy i zabicie jednego z Władców Piekieł został wyniesiony do rangi boga.Niestety Sariną zainteresował się bóg wojny Tutlen z którym Karel stoczył walkę i ostatecznie zabił jak ten sprzymierzył się z pozostałymi władcami Piekieł. W 500 lat boskiego życia Karela później został odpieczętowany zaklęty do tej pory bóg piorunów Rissin oryginalny właściciel Raikomaru. Karel ponownie musiał stoczyć walkę i również tego przeciwnika unicestwił-w nagrodę pozwolono przejąć mu część jego mocy.W 675 lat po tym wydarzeniu Karel dowiedział się od Króla Bogów (swojego przybranego ojca) że czas ich świata dobiega końca ponieważ istota która go stworzyła zwana Najwyższym kończy swoje istnienie. Karel rozpaczliwie poszukiwał sposobu ucieczki dla siebie i Sariny ale czekała go konfrontacja z Królem-Ojcem.Walka trwała 12 dni i 12 nocy(tydzień jego świata) a Karel po raz pierwszy w życiu został pokonany. Gdy jednak Król Bogów chciał go przebić swoim mieczem osłoniła go Sarina a Karel wykorzystał okazję by skrócić przeciwnika o głowę.Umierająca Sarina oddała mężowi swoje moce. Karel zaraz potem z powodu odniesionych ran zemdlał.Gdy się obudził był w białej pustce gdzie spotkał Najwyższego pod postacią jego ludzkiego ojca.Ten wyjaśnił że Karel jest jego Arcydziełem a także stwierdził że ma dla niego prezent.Prezentem była córka jego i Sariny(normalnie bogowie nie mogą mieć dzieci) niestety umierający Najwyższy nie miał możliwości wybrania wszechświata gdzie miałaby się pojawić(zapewnił jednak że będzie na niego czekać).Karel został wysłany do innego uniwersum które przeszukał wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu córki niestety bezskutecznie. Po przybyciu do Multiświata jego pierwszym kontaktem z tubylcami był MAC. Karel podziękował im za gościnę i ruszył w swoją drogę tylko po to by w niedługim czasie powrócić i by do bractwa dołączyć. Został mianowany kapitanem a nowa pozycja(oraz pieniądze z wygranych zakładów pod tytułem : ,,kto więcej wypije") doprowadziły do zbudowania w sekrecie super pancernika kosmicznego MAC-01 Espadona. Obecnie prowadzi kampanię wojenną na ziemiach Torilu dorabiając się tam nowych umiejętności,osprzętu a także otrzymując awans na pułkownika. Dodatkowo zakochany w Kitkarze.
Broń:Jego pierwszą bronią jest Raikomaru- miecz piorunów.
Miecz wygląda jak katana o turkusowym ostrzu długości 1,8 m.Samo ostrze jest niezniszczalne.Po kontakcie z czymkolwiek co przewodzi elektryczność(woda,lód,metal,przeciwnik etc.)wysyła impulsy elektryczne oczywiście porażające przy kontakcie.Najważniejszą jednak cechą jest że użycza właścicielowi cech pioruna. Karel jest szybki jak błyskawica i takież szybkie są jego ciosy.Karel może uderzyć o podłoże tak szybko że wywoła fale uderzeniową.Pomaga to też w zamknięciu dystansu.Ostrze nie może też zostać zabrane gdyż jest powiązane z dusza szermierza.Ostrze może zostać zabrane od Karela pod trzema warunkami:
1:W celu chronienia kogoś kogo Karel chce/poprzysiągł bronić a nie może tego uczynić np. z powodu obrażeń.
2:W celu obrony samego Karela.
3:Gdy Karel sam świadomie odda/pożyczy miecz.

Drugim świeżo zdobytym mieczem jest Fenrir - Moon Wolf Blade.
Miecz jest wykonany z mirronium. Niezwykłego metalu który odbija magię a także promieniowanie. Fenrir może przybierać dwie formy. Katany - kiedy to staje się niemal bliźniakiem Raikomaru - i wielkiego trzymetrowego miecza dwuręcznego na tyle szerokiego że może służyć za tarczę czy osłonę przed ostrzałem. Fenrir posiada na końcu rękojeści również łańcuch zdolny wydłużać się do 500 metrów co czyni z niego broń przeciwlotniczą.
Osprzęt
Black Wind - Czyli wszystko na raz. Bardzo inteligentny droid wygrany w Boskim Mieście.
Może się transformować w wiele mechanicznych form ale najczęściej widziane to:
Smoliście czarny motocykl - bardzo duży motocykl uznawany za jego prawdziwa formę. Jest to bardzo ciężki pojazd(zarówno wizualnie jak i stan faktyczny) mimo to osiągający zawrotne prędkości.
Zegarek - noszony na reku Karela gdy nie jest potrzebny jako transport.
Laptop - służący do pracy.
Oprócz tego Black Wind w każdej formie ma wbudowanych wiele typów radarów a także może działać tam gdzie zawodzi reszta technologi jako że został stworzony za pomocą magii.
Espadon - statek którego to Karel jest kapitanem http://forum.tanuki.pl/tematy21/839,45.htm
Umiejętności:Karel jest niepokonanym przeciwnikiem w zwarciu.
Po odwiedzeniu alternatywnej wersji Ziemi(w której Japonia wygrała II Wojne światową) nauczył się tam stylów Iaidō http://en.wikipedia.org/wiki/Iaid%C5%8D i Shinkendo http://en.wikipedia.org/wiki/Shinkendo.
Dodatkowo zna magię piorunów (mistrzowski stopień) po zaabsorbowaniu mocy Rissina.
Używa jej głownie by tworzyć nowe techniki szermiercze ale strzelanie elektryką nie jest mu obce. Najnowszą zdobyczą są moce ciemności które to pozwalają mu przybierać formę tak zwanego Shadow Knighta. Ostatnią dziedziną magii jest oczywiście magia światła ale te umiejętności regularnie słabną.
Jako doświadczony wojownik potrafi ocenić siłę przeciwnika tylko na niego patrząc. Nie musi spać ani jeść ale jak sam mówi czyni to by ,,nie zapomnieć jak to jest być człowiekiem".Z tego samego powodu podróżuje tradycyjnie za pomocą własnych nóg i/lub wierzchowców/środków transportu. W przeciwieństwie do większości mieszkańców Multiświata ma wysoką tolerancję na alkohol(prawie wygrał z bogiem wina-kac trwał jednak rok).Nie można go zabić ale można uwięzić na jakiś czas(dopóki nie wytnie sobie drogi ucieczki) a poważne zranienia mogą go wyeliminować na jakiś czas(nawet tydzień).Jako bóg posiada też nadludzką siłę.Może podnieść górę ale całego łańcucha górskiego już nie.Zgłębił również fizykę co przydaje mu się w walce.
Słabości:W walce można go trzymać skutecznie na dystans jeżeli pociski dorównują mu szybkością. Wszelkie pola siłowe w drodze do zwarcia też musi unikać(ale najpierw będzie się starał je przeciąć co może się udać lub nie).Do słabości można też zaliczyć też
to że nie używa żadnych broni dystansowych(łuk,kusza etc.{techniki miecza i magia są dozwolone}).
Nie potrafi przenosić się sam między wymiarami/światami.Podatny na iluzje.
Bardzo niechętnie odnosi się do demonów aczkolwiek poczynił w tym znaczne postępy tym bardziej że sam stał się po części bytem demonicznym.
Charakter: Typ efekciarza, lubi pojawić się w najmniej spodziewanym momencie.O ile to możliwe zrobi wejście przez najbliższą szybę, ścianę, sufit lub spadając z niebios. Bardziej niż cokolwiek innego lubi sparring/pojedynek z kimkolwiek często dając oponentowi fory w walce.Interesują go najbardziej pod tym względem ci którzy używają mieczy. Pali papierosy pomimo częstych protestów otoczenia. Często bierze sprawy zbyt poważnie ale ma też tą luźną stronę. Dość nieczuły na śmierć bo jako weteran wielu wojen zdążył się na kostuchę napatrzyć. Nie jest też tak fanatyczny jak inni członkowie MACu doprawdy religia mało go obchodzi bo przekonał się że bogowie od śmiertelników tak się nie różnią. Tak samo zazdroszczą, cieszą się czy rozpaczają. Do demonów ma inne podejście. Przez większość życia nie zaznał od nich nic dobrego co zmieniło się dopiero niedawno.
Techniki:.
Raimeiken:Najpotężniejsza technika jaką dysponuje Karel.Ostrze staje się tak naładowane energią elektryczną że strzela niekontrolowanie na wszystkie strony.Karel zadaje następnie cios który jest w stanie unicestwić górę jeżeli nie trafi.Po trafieniu w przeciwnika energia zakłóca pracę impulsów elektrycznych z mózgu do serca co może mieć dwoje skutków oprócz potężnego porażenia i obrażeń od samego cięcia.
1:U silnych osobników zakłóca impulsy w samym mózgu co może doprowadzić do halucynacji, ukrytych wspomnień(leczy z amnezji) a także koszmarów.
2: U słabszych zakłóca impulsy wysyłane do innych narządów co może skutkować:brakiem koordynacji ruchowej,mdleniem w żołądku, bólem w miejscu zupełnie innym niż gdzie się otrzymało cios a także atakiem serca.
Raikiri:Technika zasięgowa a także najczęściej stosowany atak Karela.Zamach jak przy cięciu.W pożądanym momencie z Raikomaru wyłania się ostrze o kształcie półksiężyca złożone z czystej energii elektrycznej.strzał (jeżeli został wypuszczony na ziemi)dolną połową ryje podłoże bez względu na powierzchnię(kamień,metal,bez różnicy,jedynie izolatory są bezpieczne o ile się nie stopią).Do użycia na ziemi i w powietrzu.Zasięg 350 metrów.
Chain Lightning: Czyli po prostu piorun łańcuchowy, o tyle imponujący że Palpantaine wygląda przy tym jak bateria na rezerwie mocy.
Discharge: Proste i skuteczne. Jest to zwykłe wyładowanie mocy po zablokowaniu ciosu fizycznego które kończy się bardzo przykro dla zablokowanego.
Shadow Knight: Jest to forma którą Karel zyskał po transplantacji magicznego serca-klejnotu. Szermierz ma zdolność transformacji w demoniczno - cienistą formę.
Wygląd: Przy pierwszej przemianie Karel miał cztery metry wysokości ale wynikało to braku kontroli. Cała forma wygląda na zbudowaną ni to z dymu ni z czarnego ognia i jest smoliście czarna. Nie ma żadnych zarysowanych rysów twarzy z wyjątkiem oczu świecących się zielonym blaskiem. W samych ślepiach nie widać żadnych źrenic za to można dostrzec nienaturalne świecenie(przy czym prawe oko świeci jaśniej niż lewe). Włosy wyglądają jak dym lub płomień powiewający na nieistniejącym wietrze. Z tyłu głowy wyrastają rogi skierowane do tyłu. Uszy zakończone na ostro. U rąk i nóg pazury. Na całym ciele są różne(również smoliście czarne) wypustki które sprawiają że wygląda jakby nosił zbroję(stąd nazwa Shadow Knight). Na plechach para skrzydeł - przy pierwszej przemianie wyglądały na błoniaste obecnie mają formę pierzastą. Głos lekko rozedrgany jakby dochodził z innego wymiaru.
Moce tudzież umiejętności:
W związku z zyskaniem mocy cienia Karel stracił kontrolę nad światłem. Sama przemiana czyni go niewrażliwym na ataki fizyczne(kule,ciosy mieczem etc.). Wbrew pozorom światło nie jest jego słabością bo gdzieś tam tułaczą się resztki dawnego potencjału. Moce magiczne i quasi magiczne mogą go ranić ale ze względu na szybko regenerację(szczególnie w ciemności) są wymagane wysoko poziomowe czary do cięższego uszkodzenia szermierza. Demoniczna forma(oraz zwykła-ludzka) moze wysysać energię życiową z wrogów a także żywych stworzeń( co oczywiste nieżywe stworzenia są całkiem bezpieczne). Lśniące oczy pozwalają mu widzieć wszelkie rodzaje energi (tak jak można zobaczyć ciepło w infra-wizji). Ostatnią ale nie nasłabszą mocą jest fakt że ta forma jest wzmacniana przez negatywne emocje - zarówno samego Karela jak i otoczenia - przy czym to pierwsze bardziej.
Time Shadow: Umiejętność stworzona na szybkiego by odwrócić moce Daeriana(pozdrowienia) pozwala na odwróceniu wszystkich manipulacji czasem i przestrzenią które tycza się bezpośrednio Karela ( czytaj nie mogą powstrzymać Manipulanta przed wezwaniem jego{manipulanta} przeszłych i przyszłych ja a nawet obiektów ale szermierza nie można wysłać trwale w przeszłość lub przyszłość bo i tak wróci. Tyczy się to także spowolnienia i zawieszenia w czasie).
Kuronoi Rai: Karel wyciąga przed siebie dwa palce jednej ręki po czym strzela czarnym piorunem. Obrażenia od cienia/elektryczności.
Dark Eye Beam: Wystrzeliwane z oczu. Dwa promienie zadające obrażenia cienia. Zostawiają ślad w postaci demonicznego ognia(obrażenia od ognia). Ogień jest szmaragdowy.
Shadowstep: Teleportacja w ciemności/pomiędzy cieniem w zasięgu wzroku.
Shadow Flare: Karel tworzy małe czarne słońce które jest nieruchome i wydziela energię ciemności ( promieniowanie jest idealnym porównaniem). Słońca nie da się też w żaden sposób usunąć. Karel może stworzyć tylko jedno takie słońce na raz.
Kishin: Seria ciosów zadawanych kantem dłoni oraz otwartą dłonią. Uderzenia są wzmacniane energią ciemności. Ostatni cios jest zawsze zadawany zaciśniętą pięścią i ma największą moc.
Inne:Karel może biegać po ścianach a z pomocą skrzydeł nawet po suficie.
Podstawowe zmysły są w jego wypadku nadludzko wyostrzone, w szczególności słuch.
Zna także shirahadori (blokowanie miecza gołymi dłońmi). Potrafi prowadzić wiele pojazdów jeżdżących (ze wskazaniem na motocykle) ale nie zna się na pilotażu.
Postawy:Karel ma dwie skrajnie różne postawy walki mieczem.
Iaidō:Postawa defensywna.W tej postawie Karel może wyprowadzać błyskawiczne kontry zanim spadnie cios.Cięcia są na tyle szybkie że może odbijać pociski z broni maszynowej.Wadą jest niemożność ruszenia się z miejsca.
Shinkendo:Postawa ofensywna. Karel całkowicie porzuca defensywę skupiając się na ofensywie.Ciosy są 2 razy silniejsze i przebijają się przez większość znanych barier.Wadą jest podatność na obrażenia.
Oprócz tych dwóch jest jeszcze ,,freestyle" z jego rodzinnego świata plasujący się jak średnia między dwoma powyższymi.


Ostatnio zmieniony przez Karel dnia 31-01-2010, 00:07, w całości zmieniany 17 razy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group