Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Japońskie komiksy |
Wersja do druku |
ankieterro
|
Wysłany: 24-04-2011, 13:48 Japońskie komiksy
|
|
|
Witam,
Jestem studentką GWSP w Chorzowie i przeprowadzam badania dotyczące zainteresowania japońskimi komiksami wśród młodzieży w wieku 15-25 lat. Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych tą tematyką o wypełnienie łatwej i krótkiej ankiety, która pomoże mi w prowadzeniu dalszych badań. Być może przyczyni się to do wydawania większej ilości tytułów na polskim rynku ;)
Link do ankiety:
http://www.sendspace.pl/file/85ef9c9aa802ee4bfc909d5
Wypełnione ankiety lub same odpowiedzi proszę wysyłać na mój adres mailowy: klejbiurowy@interia.pl
Z góry dziękuję za pomoc!!! :):):) |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-04-2011, 14:11
|
|
|
Nie lepiej założyć ankietę na jednym z wielu darmowych serwisów służących do tego? Na pewno wypełni ją wtedy więcej osób. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
vries
|
Wysłany: 24-04-2011, 19:37
|
|
|
Aaargh... jeszcze jedna ankieta, stworzona niezgodnie z metodyką. Nie odsyłam, bo nie jestem w stanie wypisać. |
|
|
|
|
|
kamela
Gość
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 01-05-2011, 14:51
|
|
|
Y, dobór "gatunków" zaiste ciekawy. A gdzie serie przygodowe, kryminały, romanse etc. nie zawierające yaoi, shoujo-ai itp.? |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Tren
Lorelei
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 01-05-2011, 15:06
|
|
|
Keii napisał/a: | Y, dobór "gatunków" zaiste ciekawy. A gdzie serie przygodowe, kryminały, romanse etc. nie zawierające yaoi, shoujo-ai itp.? |
Też mnie to zastanawia. I co ma zrobić biedny ankietowany jeśli wszystkich wymienionych "gatunków" raczej unika? Poza tym nie rozumiem podziału na shounen-ai i yaoi, tudzież shoujo-ai i yuri, skoro to to różni się tylko obecnością seksu.