FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Spam Riktiktika z emblematów
Wersja do druku
Riktiktik Płeć:Mężczyzna
Dobry spaczeń tak tak

Status: offline
PostWysłany: 29-01-2012, 18:31   

Salva napisał/a:
Goniś mru! Pierwsza strona, która daje takie jak trzeba zdrobnienia mojego imienia, me likes :D

Cytat:
A co do księzniczek nie wiem jak spotykam lachona co sie uznaje za taka to włacza mi sie tryb sprowadzania na ziemie . A niestety w korporacie w którym robię musze z takimimi lachonami obcować na codzień i jeszcze je uczyć ( nie nie jestem nauczycielem mówię tu o księżniczkach 25+ )

Ahahaha~ Zmuś mnie >D Będę księżniczką czy Ci się podoba czy nie :D Like I freakin' care co sobie o tym myślisz. Jestem twardym i upartym lachonem.

Nie dla mnie księzniczka to skończony samolubny beznadziejny pustak ( przyuważcie że to nie jest kierowane do żadnej konkretnej osoby. Do tych z wieków dawnych mam szacunek bo miały naprawdę przekopane. Ale współczesne niestety patrz wyżej. A ciekawie że jak już było o szowiniźmie to facet mnie inteligentni zagasił własciwie zakończył oftop mówiąc o kuzynce. Prawdziwy szacun. Prosto wyjaśnił bez "ęęęł ochch , aja ". A dziewuchy jak widać. Najlepij niukiem go. Wyobraźmy sobie że wszystkimi światowymi mocarstwami żądza kobiety? Normalnie już lepiej budujmy schrony bo metra w warszawie nie rozbudują : D . Ok kończe nie bede juz tu zaglądac na ten topic.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Potwór Latacz Płeć:Mężczyzna
Czajnik w Mroku

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 29-01-2012, 18:39   

Nie w temacie:
"Już się nie martw, aż do końca twych dni!
Naucz się tych (trzech) radosnych słów: "
FUS RO DAH!!

A w temacie: koty są fajne!

"Dla wszystkich starczy miejsca
Pod wielkim dachem nieba
Na ziemi której ja i ty
Nie zamienimy w bagno krwi "