FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Pomoc w pracy magisterskiej dot. fanów mangi i anime
Wersja do druku
Nakatani Płeć:Kobieta

Dołączyła: 23 Cze 2013
Status: offline
PostWysłany: 23-06-2013, 12:44   Pomoc w pracy magisterskiej dot. fanów mangi i anime

Witam, jestem studentką II-go roku SUM na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza i piszę pracę magisterską na temat fanów mangi i anime w Polsce. Bardzo prosiłabym o wsparcie poprzez wypełnienie ankiety: http://www.ebadania.pl/e5880066da530f03

Z góry dziękuję za pomoc.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
peregrinus Płeć:Mężczyzna
wol(no/ny) myśliciel


Dołączył: 15 Sty 2010
Status: offline
PostWysłany: 23-06-2013, 13:11   

Wypełniłem ankietę, ale czy konsultowałaś ją ze swoim promotorem? Pytam, gdyż niektóre pytania są nieprecyzyjne, zawierają niewystarczające możliwości odpowiedzi, a pytanie o wiek chyba się powtarza. Poza tym, czy jesteś pewna, że te pytania dadzą Ci odpowiedzi, których potrzebujesz? Dzięki nim uzyskasz pewne dane demograficzne, ale reszta nie za bardzo pasuje do budowania profilu, nie mówiąc o jakiejś głębszej analizie. Pytam, gdyż pół roku temu sam musiałem robić projekt (grupowy) w innej tematyce, ale o podobnym celu i wiem jak źle zrobiona ankieta okazuje się strasznie kłopotliwa przy analizie zebranych danych, a wtedy trudno już coś sensownego z niej wyciągnąć. Nie znam tematu ani założen Twojej pracy, więc to tylko takie "pytania do przemyślenia", ale zważywszy, że to magisterka a nie jakiś projekt na zaliczenie zajęć, to w mojej opinii ta ankieta, nawe jeśli jest tylko małą częścią pracy, może Cię zawięść.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~