FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  Sekty... wakacyjny sezon ogórkowy
Wersja do druku
BOReK Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Lip 2005
Status: offline
PostWysłany: 28-06-2006, 21:00   

IT. napisał/a:
Em... Chyba siła bezwładnosci... Albo siła grawitacji... co ma do tego siła tarcia?

Wiem, co mówię, jestem fizyk (początkujący, ale jednak ^^).

So, where were we?
Zegarmistrz napisał/a:

Nie wiem, jak was, ale mnie na religii uczyli np. tego, że każdy sam musi odnaleźć Boga. To nic nienormalnego, że ludzie tak go znajdują.

I tu jest jeden problem z sektami - jeżeli ktoś wstępuje do takowej, to czy faktycznie Boga znajduje sam? Ja bym powiedział, że prawdę objawia mu guru czy ktos tego typu, a to już nie bardzo jest samodzielne myślenie. Nie mówiąc już o tym, że za myślenie można mieć kłopoty...

_________________
You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain

Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
IT. Płeć:Kobieta
Ukochana żona orka


Dołączyła: 15 Lip 2005
Skąd: Czeremcha
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 28-06-2006, 21:12   

Pytanie do forumowiczów:
Czy wedłog was człowiek może osiągną prawdziwe, wewnętrzne zespolenie z Bogiem? Zespolenie tak potężne ze słowa owego człowieka moga by uznane za słowa samego Boga?

Jesli ktoś odpowie "tak" mamy potencjalnego sekciaża. A jako że durnota tego stwierdzenia aż bije to w czym problem? Sekciazy na forum brak. Co najwyżej sektotwórcy typu Elta... ;p!

_________________
Nidere Ide Ime roechul
Et sore il Im sour
Kael Kaad Ardo Sono
Te Im ilne ke aono

Jestem Wodą, płynącą Wodą
Przynoszę Życie, służę Śmierci wiernie.