Bo Zupa Była Za Słona!!! - wszystko co złe... |
Wersja do druku |
Tren
Lorelei
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-01-2014, 00:00
|
|
|
Bo z jakiegoś powodu nie jestem już studentką ekonomii... Szlag i cholera, czemu?! |
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
|
|
|
|
|
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 21-01-2014, 01:20
|
|
|
ARGH. Premiera europejska opóźniona w stosunku do japońskiej o dwa lata? Spoko, rozumiem. Premiera europejska opóźniona w stosunku do amerykańskiej o prawie rok? Spoko, też rozumiem (chociaż już mniej). ANULOWANIE wydania europejskiego Rune Factory 4 nie rozumiem i nie akceptuję, dammit. Ja specjalnie dla tej gry chciałam 3DSa kupować :< A jeszcze Nintendo sobie wymyśliło durną blokadę regionalną, więc nawet ze Stanów sobie nie sprowadzę dammit!
Smutna panda :< |
_________________ Na Wielką Encyklopedię Larousse’a w dwudziestu trzech tomach!!!
Jestem Zramolałą Biurokratką i dobrze mi z tym!
O męcę twórczej:
[23] <Mai_chan> Siedzenie poki co skończyło się na tym, że trzy razy napisałam "W ciemności" i skreśliłam i narysowałam kuleczkę XD
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 21-01-2014, 13:02
|
|
|
Pomyśl o tym ze strony pozytywnej, teraz całą wirtualnie zaoszczędzoną kasę możesz przelokować na co innego. Czyli pewnie gra plus konsola to jakieś 1000 zł. Kupa nie wydanej gotówki :] (mniejsza nawet o to czy posiadanej)
<kokodin przekazuje wirtualne ciasteczko z marmoladą na pocieszenie> |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 27-01-2014, 08:38
|
|
|
Uuuuugh... Dzięki Bogu za urlopy na żądanie... |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
BOReK