FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 186, 187, 188  Następny
  Ohayo, czyli witam!
Wersja do druku
Tywlyn Płeć:Kobieta
W ciemnym kąciku...


Dołączyła: 04 Lut 2009
Skąd: Warszawa
Status: offline
PostWysłany: 24-04-2009, 21:33   

Nie wierzę, że to zrobiłam... Aaaa! ;)

Przeglądam to forum od dłuższego czasu. Polubiłam je od pierwszego wejrzenia, ale jakoś nie mogłam się przemóc. Bo co ja tu, mały żuczek robić będę, bo czas, bo cośtam jeszcze... W końcu stwierdziłam, że takie podczytywanie po kryjomu to nie do końca ładnie jest :P Poza tym, trochę brakuje mi dyskusji o moich ulubionych seriach i bohaterach (nigdy dość po prostu...). Dlatego wzięłam się w garść i oto jestem :D

Trochę o mnie...

Mam lat 19 (jeszcze trochę...), studiuję obecnie w Warszawie. Interesuję się mangą i anime od jakiś 5 lat, chociaż intensywność zainteresowania trochę się zmienia - od absolutnego zachwytu każdym napotkanym anime już dużo wody upłynęło, potem przyszła faza obrzydzenia niemalże, ale raz na jakiś czas trafia się seria, która potrafi obudzić dawne uczucia. Ulubiony tytuł? Jest ich wiele, wszystkich wymieniać nie ma sensu. Nie mam ulubionego gatunku, chociaż muszę przyznać, że niespecjalnie za komediami szkolnymi przepadam. Poza tym, z tematów trochę pokrewnych - lubię oglądać dramy azjatyckie - przeważnie japońskie, choć uważam, że koreańskie też są sympatyczne. Tutaj łatwiej o ulubione tytuły: Hana Yori Dango, Nobuta wo Produce, Coffee Prince, Proposal Daisakusen i wspaniałe Litre of Tears. Mang raczej nie czytam - choć są wyjątki: Tsubasa Chronicle , Skip Beat i Nana to tytuły, z którymi jestem na bieżąco i one tworzą także czołówkę moich ulubionych mang ;) Lubię kreskę clampowską i Yazawy Ai. Ponad to zdradzam silną miłość do głosu Akiry