Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
W co w tej chwili gracie? |
Wersja do druku |
Chudi X
Dołączył: 21 Maj 2007 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 07-11-2009, 19:59
|
|
|
Castlevania: Order of Ecclesia
Chyba najtrudniejsza Castlevania w jaką grałem. Przeciwnicy dają mało doświadczenia, ceny w sklepach to zdzierstwo, a najgorsze jest to, że niepozorny potwór może bardzo szybko doprowadzić do śmierci, a o bossach to już nie wspomnę. Obecnie męczę się w zamku Draculi z nadzieją, że pokonam go poniżej 40-45 poziomu, jak to robiłem do tej pory w innych grach. |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 07-11-2009, 20:10
|
|
|
Ja przepraszam, bo odnoszę wrażenie, że się powtarzam, ale jakim cudem można Ecclesię uważać za trudną Castlevanię? Oprócz bossa w wierzy nie było tam nic, co sprawiłoby mi jakikolwiek problem, a skończyłem mając wszystkie dusze i bodaj 99.x% gry ukończone (jednego pokoju w zamku zabrakło). Dziwi mnie to o tyle, że zawsze od serii Castlevania trzymałem się z daleko właśnie z powodu poziomu trudności, który był dla mnie o wiele za wysoki (plus regularnie gubiłem się w zamku). |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
fm
Okularnik
Dołączył: 12 Mar 2007 Status: offline
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 07-11-2009, 20:33
|
|
|
Torchlight - całkiem przyjemny klon Diablo, ale pozbawiony tej samej magii. Niby wszystko w porządku, bo losowe podziemia prezentują się imponująco, a łupy są różnorodne, ale końcówkę przechodziłem siłą rozpędu. Może nie powinienem wybierać trybu Normal? Moja łuczniczka wybuchającymi strzałami wymiatała wrogów poza jej zasięgiem wzroku (nawet sporą część minibossów) i dopiero przy finałowym wrogu musiałem się trochę napocić. Fabuła jest mało epicka (goni się po podziemiach jakiegoś dziada, który przy każdym spotkaniu z nim nasyła na ciebie swoich pachołków) i niestety tylko jedno miasto, więc jest się skazanym na tych samych dostarczycieli zadań pobocznych. |
_________________ Kryska: Weaponized diplomacy was successful!
|
|
|
|
|
Chudi X
Dołączył: 21 Maj 2007 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 07-11-2009, 20:35
|
|
|
Keii napisał/a: | Ja przepraszam, bo odnoszę wrażenie, że się powtarzam, ale jakim cudem można Ecclesię uważać za trudną Castlevanię? Oprócz bossa w wierzy nie było tam nic, co sprawiłoby mi jakikolwiek problem, a skończyłem mając wszystkie dusze i bodaj 99.x% gry ukończone (jednego pokoju w zamku zabrakło). Dziwi mnie to o tyle, że zawsze od serii Castlevania trzymałem się z daleko właśnie z powodu poziomu trudności, który był dla mnie o wiele za wysoki (plus regularnie gubiłem się w zamku). |
Obecnie mam 30lv i tak jak wspominałem jestem w zamku Draculi, a gdy dookoła mojej postaci nagromadzi się zbyt wielu przeciwników to robi się nieciekawie. W sierpniu grałem Castlevanie na GBA i tam przy 30 lv byłem w najbardziej zaawansowanym stadium gry (przykładowo w Aria of Sorrow biegałem po Chaos Realm) i jakoś takich problemów nie miałem. EXP też szybciej leciało. Więc stąd wrażanie, że Ecclesia jest trudna. |
|
|
|
|
|
OverLord_Zenon
Lord Chaosu
Dołączył: 20 Gru 2008 Skąd: ? Z otchłani Kosmosu!!! Status: offline
|
Wysłany: 07-11-2009, 22:54
|
|
|
Torchlight jest fajny. Przyjemna gra. Gram troszkę na hardzie w Hardcore mode. Parę razy mało brakowało hehe. Bardzo przyjemna gra. Fajny patent z psem/kotem, poza niby tylko 3 klasy ale za to każde ma 3 drzewka dające sporą możliwość modyfikacji. |
_________________ Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Nadgorliwy urzędas zasługuje tylko na jedno:
Totalną Anihilację.
http://myanimelist.net/signature/OverLordZenon.png
http://www.youtube.com/watch?v=KsTgWCZNk-0 |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 07-11-2009, 22:56
|
|
|
Największą wadą Torchlighta jest brak jakiegokolwiek multiplayera, chociażby dla 2 osób. Znacznie skraca żywotność gry.
Edit:
Btw., właśnie pojawił się update do Torchlighta:
Cytat: | Touchlight v1.12 Update
* Fixed several issues which could overwrite saves, and
protected against possible save loss. Save backups are now
also generated.
* Much reduced load times for many users
* Some minor ingame performance improvements
* Fixed Needle Arc XP exploit
* Fixed Shadow Armor stacking effects
* Fixed vendor dupe bug
* Fixed various fullscreen startup issues
* Fixed broken Brink cinematic on subsequent plays
* Fixed merchant 'thief' exploit
* Fixed right clicking in inventory casting certain spells
* Fixed console not activating on Steam builds - this also
fixes the fact that subsequent characters didn't see the
random dungeon unlock after the first completion
* Fixed issue with Syl's cinematic not being "skippable"
during first boss fight
* Fixed some DOT deaths not dropping loot
* Quest items no longer allowed in stash
* Several level fixes for a few places where things
overlapped, or collision was missing, or stuck-issues
cropped up
* Fixed texture/mesh/ replacement issues with mods
* You can now change difficulty level on the fly from the
console without being branded a Cheater ( UNLESS you're
playing hardcore )
* Fixed pet minions not awarding fame
* Fixed slow load times when mods were enabled
* Pets inherit your spell masteries
* Magic find takes the max value between you and your pet
when pets or pet minions make a kill
* Visible/increasing chance of stripping enchants via
enchanter. Price based on # of enchants. Variables
tunable in globals.dat
* Troll pet is properly invincible
* Tree Boss could be charmed - fixed
* Fixed issue - Returning to town if you died during Ember
Colossus or Medea would make them dormant on return
* weapon + shield doesn't count as 'dual wielding'
* Shimmering Scale ( and 2 other socketables ) now work
properly when socketed
* Ember lance slight nerf
* Ember lightning slight buff
* Aloe Gel summon provides better healing
* Equippables properly provide bonuses to passive skills
* Fixed display issue where multiple skill bonuses on the
same item would collapse into a single display
* Hardware skinning settings respected properly for pet
paperdolls
* Fix for potential bad state in the henchman battle
* Enchantments at level 100 now work
* Relabeled difficulty levels, and added tooltips
explaining each
* Fixed 'free spell purchase' exploit
* Socketables cannot be heirloomed
* Fix for masteries not updating certain spell bonuses
until logout/login
* Summon Blood Skeleton has 11 levels now
* Various small grammar and spelling fixes
* ADDITION : Rimlights, HW Skinning, and VSynch can all
be altered from the Settings menu now. |
|
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
0rdi
Last man on the moon.
Dołączył: 18 Paź 2009 Status: offline
|
Wysłany: 08-11-2009, 01:42
|
|
|
Warrock- internetowa strzelanka. |
_________________
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 09-11-2009, 15:32
|
|
|
Moonlight Walk - króciutkie, tak na 15 - 20 minut visual novel o spacerze na plaży. Sympatyczna, krótka gra, z czterema możliwymi zakończeniami i nawet niezłym klimatem. Miły dodatek do konsumpcji kolacji. Grę można legalnie pobrać stąd: http://www.bishoujo.us/moonlight/ |
|
|
|
|
|
mug -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 10-11-2009, 11:00
|
|
|
A czy ktoś gra w Neverhood'a?
Ktokolwiek..?
Proooszę, nie mam z kim porozmawiac, a gra wywarła na mnie NIESAMOWITE wrażenie.
A nieznana jest, niestety, bo została wydana w niezbyt pasującym momencie (1996 rok). Gdyby teraz twórcy odrobinę poprawili grafikę i wydali ją na nowo... aa, myślę, że zrobiłaby się o wiele bardziej popularna niż wtedy.
W każdy razie polecam wszystkim bardzo. |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 10-11-2009, 11:12
|
|
|
Wątpliwe, że odniosłaby teraz taki sukces - pamiętaj, że lata 90 to właśnie czasy przygodówek point'n'click. Teraz graczy, którzy doceniają ten typ gier jest coraz mniej.
Neverhooda przeszedłem dawno temu, a w pamięć najbardziej zapadła mi historia świata po zebraniu wszystkich kaset i zagadka z myszą i serem. Poza tym zabawnie było, to fakt.
Swoją drogą, jeśli nie grałaś jeszcze, polecam Skull Monkeys na PSXa, z tym samym bohaterem (z tym, że to platformówka). |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Karel
Latveria Ruler
Dołączył: 16 Kwi 2009 Skąd: Who cares? Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 10-11-2009, 13:30
|
|
|
Super Robot Taisen K. Właściwie nie grane ale skończone (i tak gram drugi raz).
Dla maniaka mechów takiego jak ja prawdziwa gratka. Szkoda tylko że w całości po japońsku. Lista mechów zaiste imponująca (jak zwykle). W spoiler tagu poniżej lista serii które się załapały wraz z przemyśleniami (i oczywiście częścią fabuły w związku z tym ekhe,ekhe).
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Trzeba zacząć od wielkich nieobecnych ( którzy są zazwyczaj w każdym Taisenie), czyli o braku Zety i Getter Robo. Dzięki niebiosom że Mazinger Z nie wziął sobie urlopu.
Lista w kolejności alfabetycznej:
Dangaioh
Fafner
Gaiking - Legend of Daiku-Maryu
Godannar!!
Gun X Sword
Gundam SEED+SEED Destiny+CE73 Stargazer (niestety bez Astraya)
Jeeg - Kotetsushin Jeeg
Overman King Gainer
Virtual On: Oratario Tangram - Virtual On Marz
Zoids Genesis
Oryginalnych jednostek nie wymieniam bo się nie liczą...
Nie trzeba być geniuszem by wiedzieć że są jednostki równe i równiejsze. Na czoło wysuwa się tutaj Kira,,Jesus" Yamato ze swoim Freedomem i Strike Freedomem głównie z tego powodu że ma najlepszą obszarówkę w grze (Full Burst Mode oczywiście - a jeszcze gorzej jest na mapach w kosmosie). Jakby tego było mało Freedom ma doprawdy imponujący arsenał(jak wybierzemy jeszcze Eternala do walki to doliczamy METEORA) który sprawia że można walczyć tylko nim. Athrun w Infinite Justice dzielnie mu asystuje(mają atak łączony) ale miano numeru 2 przypada Shinowi aka ,,Kill them All" i jego Destiny, on jest z kolei doskonałym boss killerem (swoją drogą tu http://www.youtube.com/watch?v=5UJLE0B00i0 jest jego arsenał przy czym ostatni atak jest warty uwagi - dla niektórych będzie śmiechogenny jestem tego pewien. A zaczyna się on od 1:57). Ostatni Gundam warty wzmianki to Akatsuki w roli wsparcia(bo przyjmuje wszystko na klatę). Pozostałe jednostki warte wymienienia to Mazinger Z ( bo obniża armor), Mark Sein z Fafnera(zwyczajnie jest mocny ale wolny jak nieszczęście), Gaiking z Legend of....(dużo ataków łączonych z innymi jednostkami a i sam nie jest słabeuszem) oraz Dann of Thursday z Gun X Sword(kroi wszystko jak chce ale najpierw musi podejść). Oczywiście są też sekrety dla wytrwałych(czytaj dodatkowe jednostki) i ci tych którzy oglądali wymienione serie może zdziwić to że niektóre ,,trupy" w grze trupami nie zostają(o ile zasłużymy znaczy się).
Sam gameplay....cóż najbliżej mu do do Final Fantasy Tacticks lub (i to jest bardziej trafne) Fire Emblema. Na samym początku wybieramy trzy serie a maszyny i piloci z nich będą mieli łatwiejsze życie. Oczywiście poszczególne maszyny (i pilotów) można ulepszać(mechy za kasę a statystyki pilotów za odpowiednie przedmioty). Sam podział maszyn polega na tym czy dana jest ,,real" robo - tu reprezentatywne będą Gundamy - czy też ,,super" robo - z Mazingerem Z na czele. Te pierwsze są zazwyczaj zwinne,celne oraz palą mniej na kilometr - także ich ataki mają większy zasięg. Niestety ich ofensywa nie ma takiego kopa a one same są jak z papieru. Te drugie mają masę wytrzymałości,pancerza a także jak przywalą to to widać. Niestety są wolne jak pociąg parowy i muszą brać wszystko na klatę. Zasięg też nie jest ich najmocniejszą stroną a dodatkowo ich ataki wymagają masy energii.
Uff to by było na tyle. Grę(i serię) polecam wszystkim mecholubom chociaż fabułę zrozumieją tylko ci dobrze obeznani w czytaniu ,,krzaczków". |
_________________ "So come forth, Avenger. It is time to put our lingering dispute... to an end!"
Ostatnio zmieniony przez Karel dnia 10-11-2009, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 10-11-2009, 13:44
|
|
|
A ja również tnę w Borderlands i jak na razie jest bardzo zacnie (hunter 28, siren 28, pozostali dwaj na 12) i mimo braku netu i co za tym idzie bycia skazanym na single player gra się świetnie. Ilość broni jest faktyczine porażająca, ich graficzny design co najmniej satysfakcjonujący (pod względem zróżnicowania, jeżeli chodzi o jakość to naprawdę nie ma się do czego przyczepić) a radosne bieganie i strzelanie samo w sobie sprawia masę frajdy. Poza tym system talentów bardzo fajnie urozmaica rozgrywkę - zwłaszcza że respece są śmiesznie tanie - już na obecnym poziomie wystarczy że sprzedam ze 2-3 spluwy, których naprawdę ze skrzynek i przeciwników wypada multum żeby stać mnie było na taki respec.
Owszem, gierka robi się odrobinę powtarzalna, ale szczerze powiem że dla mnie po tych ~35 godzinach gry to zdecydowanie nie jest wada ;D |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 10-11-2009, 14:55
|
|
|
Ja jak na razie jestem po 5h Borderlands ^^
Wczoraj w nocy się za nią zabrałam w końcu.
Jak na razie Siren lvl 13. (albo 12, teraz nie pamiętam >.>)
Co do broni, to fakt, jest ich dużo, ale szczerze cześć nie rożni się od siebie za bardzo (oprócz wyglądu).
Jedynie, co mnie wkurza najbardziej, to te pojazdy, a dokładniej, gdy się gdzes przyblokują i nie są się nimi wyjechać.
Cholera bierze, gdy jest się w trakcie jakiejś misji, a do stacji jest kawal...
trza przez mapke pieszo pomykać >< |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Issina dnia 20-02-2010, 10:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 10-11-2009, 15:05
|
|
|
Jak Ci się pojazd przyblokuje to wystarczy sieknąć atakiem wręcz, żeby go z utknięcia wydostać - tylko uważaj żeby nie za dużo razy, bo wybuchnie xD ale ogólnie to działa, a tarcze pojazdu regenerują się satysfakcjonująco szybko ^^ A w razie czego wyjście do menu głównego i ponowne załadowanie gry teleportuje Cię automatycznie do bazy, a stacja stamtąd jest bardzo bliziutko - a w okolicach 20 lvlu odblokujesz system teleportów pomiędzy New-U stations, co też bardzo przyspiesza podróżowanie. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 10-11-2009, 15:29
|
|
|
To dobrze :P
Ja juz probowałam rozwalac z dziala to, co mnie przyblokowalo, ale nawet woz nie chcial sie cofac ^^'
Teraz mecze sie z pierwsza misja w zamknietym pomieszczeniu, czyli jakas wielka dziura z roznymi przejsciami, a obok mnie zawsze musi wybuchnac beczka ;x |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|