FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
  Heroes of Might and Magic I-IV
Wersja do druku
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 01-02-2007, 15:53   Heroes of Might and Magic I-IV

HoMM III to chyba najbardziej grywalna gra wszechczasów, deklasująca nawet swoje poprzedniczki. Nie ma chyba osoby, która by nie grała i nie podobałaby się jej gra (jeśli jest to kłamie). Graliśmy w nią wszyscy. Teraz podzielmy się wnioskami.

1) Moc czy Magia?

Bohaterowie dzielą się na dwie grupy: tych od lania po mordach i tych od zamieniania w żaby. Generalnie większość graczy raczej wybiera bohaterów Magii, uważając, że są lepsi, bo mogą spuszczać na wroga błyskawice i inne takie.

Moim skromnym zdaniem, jeśli już mamy iść w zadawanie obrażeń, to lepiej sprawdzają się bohaterowie Miecza. Duży atak i obrona zapewniają im bowiem ich żołnierzom dość kosmiczne bonusy do ataku, co w połączeniu z odpowiednimi artefaktami, zdolnościami i wysokim Szczęściem oraz Morale powoduje, że ich przeciwnicy - nawet mimo czarów - padają jak zboże przed sierpem kołhoźnika.

Wadą magii jest niestety to, że - do pełnej mocy - wymaga dużego ekspienia. Nie mniej jednak na dużych mapach mocno tracą wojownicy, bowiem magia - o czym często się zapomina - to nie tylko fireballe.

Są jeszcze postacie - w rodzaju Alchemika i Battlemaga - co do których w ogóle nie wiadomo, do czego służą. Wojownik, który raczej czaruje i Czarodziej, który raczej wojuje...

2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto?

Wiadomo: Zamek. Dwa typy strzelców, archanioły, niewiele gorsi rycerze, bardzo porządne, pozostałe jednostki.

3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto?

Drugi, totalny imbalance: Bagno. Jeden typ słabych strzelców, reszta jednostek skupia się głównie na efektach specjalnych, ale posiada bardzo niską wartość bojową.

4) Jakie jest wasze ulubione miasto?

Cmentarz.

5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?

Elfy.

6) Które miasto jest najbrzydsze?

W normalnym HoMM III - Czarodziej (to z gremlinami, magami, tytanami etc.). W dodatkach: miasto Żywiołaków. Zamek który dodano chyba tylko po to, żeby więcej ludzi grało Czarodziejem.

Co ciekawe zamek Czarodzieja jest całkiem porządnym miastem z niezłymi jednostkami.

7) Który czar jest najpotężniejszy?

Wiadomo: Implozja... Ale tylko pozornie.

Tak naprawdę - mimo, że implozja zadaje naprawdę duże obrożanie - przydaje się rzadko. Pochłania mana jak gąbka, nieczęsto też spotyka się godnych jej przeciwników. Najpotężniejszym czarem jest jest moim zdaniem Town Portal, zwłaszcza z odpowiednimi specjalizacjami (chyba w ziemii). Pozwala wtedy przenosić się do dowolnego, sojuszniczego miasta: werbować jednostki, zdobywać czary, odpierać ataki i samemu atakować z najmniej oczekiwanych kierunków.

Inne, bardzo potężne czary to: Sumon Boat, Waterwalking i Lewitacja. Przy czym pierwszy służy tylko dla biedaków. Pozostałe dwa pozwalają nam bardzo skutecznie omijać przeszkody terenowe, potwory, przeciwników etc.

Z magii bojowej (niespodzianka): Klątwa, Oślepienie, Hipnoza.

Teoretycznie ten ostatni czar jest chyba najpotężniejszym zaklęciem w grze. Wojownicy wroga zabijający się między sobą: czy może być piękniejszy widok? Niestety, bez strasznie wywindowanego w górę Spell Power nie uda nam się zauroczyć potężniejszych ani liczniejszych oddziałów.

Drugi czar jest masakryczny. Na czas działania praktycznie wyłancza zaklęty oddział z walki. Oślepieni nie mogą się poruszać, nie mogą atakować ani nie kontraatakuja. Wydaje się, że zaatakowanie takiego oddziału cofa czar (ale nie jestem pewien). Nie mniej jednak wyłonczenie z bitwy kilku wartościowych jednostek jest przykre.

Klątwa: podobnie jak inne czary obniżające statystyki przy odpowiedniej specjalizacji działa na wszystkich wrogich żołnierzy. Klątwa sprawia, że wrogowie zawsze losują minimalny wynik podczas zadawania obrażeń. Stają się więc łatwym łupem.

8) Może w któryś weekend pogramy przez net, na jakiejś miłej planszy, na 8 graczy i pokażemy sobie, kto pisze najfajniejsze posty na forum?

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Azag Płeć:Mężczyzna
Shade Reaver


Dołączył: 06 Lis 2005
Skąd: Chruszczobród
Status: offline
PostWysłany: 01-02-2007, 16:24   

Generalnie jak napisałeś HoMM: III to gra kultowa - jedna z tych które gram ciągle od początku jest powstania. Dodam te, że gram tylko ze znajomymi (przy jednym kompie) - na granie z komputerem moim skromnym zdaniem szkoda czasu - dlatego, że bardzo szybko gra staje się po prostu nudna.

1) Szczerze nie ma to dla mnie żadnego znaczenia - grę można wygrać każdym z każdym, choć osobiście raczej wolę chyba czarodzieje Zawsze kieruje się umiejętnościami specjalnymi bohatera - to jest dla mnie podstawa do wyboru.

2) Też nie ma to moim zdaniem znaczenia - o wiele więcej zależy od umiejętności gracza - praktyka pokazuje, że również można wygrać prawie każdym z prawie każdym tylko zależy jak się gra. Oczywiście kilka zamków teoretycznie jest silniejszych od innych: Anioły, Smoki (oba), Diabły i Tytani przez sam fakt, że ich stwory teoretycznie są lepsze od innych.

3) grupa słabszych zamków analogicznie do grupy silniejszych (patrz wyżej) wykluczając zamek pośredni jakim jest Nekropolia. (nigdy nie grałem żywiołakami - nie znam ich możlwiości - nie cierpie tego zamku)

4) Elfy - przujmując Zegowe nazewnictwo

5) Elfy, ale czy to ma jakieś znaczenie poza tym, że wybieram ich właśnie dlatego, że podoba mi się wygląd.

6) to nie ma już żadnego znaczenia

7) Implozja jest najlepszym czarem bo zadaje największe obrażenia (jeśli nie uwzględniając bonusów z umiejętności)

Brama miasta to najlpeszy czar planszowy, ale tylko wtedy jeśli połączona jest z expertem magii ziemi - inaczej to lipa. Summon Boat, Lewitacja i Latanie to moim zdaniem kicha - ciekawsze jest o wiele Portal, który pozwala przemieszczać się w dowolnym miejsu w kwadracie.

Nie używam klątwy w boju (chyba, że mam zbroje umarlaka i rzuca się sama), uważam że zamiast kogoś osłabić lepiej jest go poprostu zabić

Popieram Oślepienie.

Od hipnozy o wiele lepszy jest Berserk - tymbardziej jeśli połączony jest z magią ognia - wybierając hipnozę niestety za często pojawia się napis: "ten czar na nikogo nie podziała"

P.S. Gdyby ktoś chciał to chętnie podziele się stworzonymi przeze mnie planszami - większość zrobiona "pod WOGa".

_________________
"Doprawdy, najpewniejszą drogą do piekła jest droga stopniowa - łagodna, miękko usłana, bez nagłych zakrętów, bez kamieni milowych, bez drogowskazów"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
6320346
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 02-02-2007, 04:02   

1) Moc... ale tylko pod jednym warunkiem. Herosem musi byc Crag Hack. Jego specjalizacja (skuteczność ataku) sprawia, że nic nie może stanąć mu na drodze. Dobrze sprawuje sie tez Mephala (płatnerz).
W innych wypadkach - Magia. Ale Heros magiczny koniecznie musi mieć u mnie dowodzenie, skuteczność ataku i płatnerza. I za nic nie biorę już Talentu Magicznego.
2) Wrota Zywiołów - bardzo niedoceniane. Jeśli mają chwile na rozwinięcie - nic ich nie zatrzyma. Trzeba zdjąć na początku lub się pożegnać.
Na drugim miejscu Barbarzyńca, chyba że zdobywamy/bronimy miasto. Wówczas Czarnoksiężnik (atak) i Czarodziej (obrona).
3) Cytadela - bagna są także moim zdaniem najsłabsze. Choć mają najlepszą jednostkę 5 poziomu.
4) W kolejności: Lochy, Nekropolia, Wieża
5) Lochy (a tak XD), Czarodziej, Nekropolia (muzyka!)
6) Cytadela, Barbarzyńca
7) Berserk - tym zaklęciem wygrywa sie bitwy z przeciwnikiem z armią znacznie silniejszą od naszej. Wystarczy mieć najszybsza jednostkę i wróg jest nasz. A nawet bez tego działa zabójczo.
Ręka Śmierci - jedna z najlepszych dopałek.
Psalm/Psalm Mocy/Modlitwa (jak się to w końcu nazywa XD?) - najlepsza dopałka.
Wzmocnienie - proste. I jak skuteczne.
Przyspieszenie - jak wyżej.
Town Portal - wiadomo.
Zazwyczaj mam magię Ziemi i Ognia.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Dembol Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Kraków
Status: offline
PostWysłany: 03-02-2007, 13:21   

1) Magia. Lubię korzystać z zaklęć. Dobrze rzucony czar albo 2 potrafią zdecydowanie przechylić szalę na naszą korzyść. Dzięki temu wygrywa się często z dużo liczniejszym przeciwnikiem (w HOMMV potężnym magikiem i garstką szkieletów czy chłopstwa pokonuje się wszelkie neutralne stworzenia niższych leveli (jedynie strzelcy sprawiają problemy), zresztą w trójce radziłem sobie niewiele gorzej).

2) Inferno, Rampart - Cerbery mimo iż słabe są bardzo szybkie (i mają "no retaliation"), Pit Fiend i Magog to kolejne świetne jednostki, nie wspominając o diabłach. Do tego impy, które pomagają w walce z magami, troche zbyt mało wytrzymałe Efreety i całkiem znośne Demony jako dobra jednostka defensywna (chociaż do hydr im daleko).
Rampart główne przez bonusy do szczęścia, Elfy (podwójny strzał), wytrzymałe jednostki defensywne (Drzewka i Krasnale).
Do silniejszych zaliczyłbym jeszcze Castle (z dobrym wojownikiem jako herosem nie do rozwalenia, duża obrona, Krzyżowcy, Kawaleria, Gryfy i Anioły to jedne z lepszych jednostek, a i obie jednostki strzelców też są niczego sobie).

3) Bagno, zamek Barbarzyńców - nigdy nie lubiałem tych miast. Jakoś niewygodnie się nimi gra i nawet silniejsze jednostki specjalnie nie zachwycają.

4) Necropolis - gdyby nekromancja i czary wskrzeszające były odrobinę silniejsze byłby to naprawdę świetny zamek. Niektóre jednostki są zbyt słabe (duchy, zombie=zupełna porażka, szkielety nawet w dużej liczbie za szybko giną, smoki zupełnie nie wytrzymują konkurencji z innymi jednostkami tego levelu, licze mają za mały przyrost). Mimo to zawsze lubiłem to miasto. Głównie ze względu na regenerację i wskrzeszanie, dzięki czemu można było pokonywać wroga bez większych strat. W HOMMV dostało sporo bonusów i ulepszeń, dzięki czemu wreszcie mogę konkurować z resztą.

5) Rampart

6) Bagno, Barbarzyńcy

7) Bless/haste - U jednostkach o dużym rozrzucie damage'u bless potrafi zdziałać cuda (jeżeli dodać do tego duże szczęście to w ogóle fap fap fap). Przyśpieszenie jest idealne, żeby blokować wrogich strzelców i przejąć inicjatywę w walce. Zwłaszcza jak rzuca się na wszystkie jednostki (przy mastery).
Z czysto ofensywnych:
Fireball - kilka jednostek za jednym zamachem, niezły damage.
Lightning Bolt (Chain jest zbyt nieprzewidywalny)

_________________
Evil Manga
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
666666
Caladan Płeć:Mężczyzna
Chaos is Behind you


Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 09-02-2007, 17:39   

Dawno niegrałem w czystego Homh III, czyli bez moim zdaniem najlepszego dodatku do tej zwanym Wog, który znacznie utrudnia, ułatwia i komplikuje rozgrywkę.

1) Zazwyczaj biorę maga, którego inwestuje wszystko- moc i wiedza na samym początku strasznie sie przydaje, ale jak są już olbrzymie armie to przydaje sie bardziej atak i obrona plus czary z eksperta, co najmniej z 3 szkół magii- w wogu można wybrać usługę 10 umiejetności, wiec to nie jest problem.
2) najlepiej sie gra tym zamkiem, który dobrze sie zna, a najlepiej gram lochami i fortecą, całkiem nieżle radze sobie z zamkiem, inferno i bastionem
3) nie lubie grać zywiołakami i nekropolią, , w wogu nie ma słąbego zamku wszystkie są bardzo równe, trzeba myśleć bardziej taktycznie niestety:).
4) Lochy, bo pasują do mnie i są czerwone i czarne smok iiiiiiiii - popatrz na avatar- na powaznie tym zamkiem mogą zmieniać szybko taktykę z defensywna na ofensywna i odwrotnie powód:
3 latające jednostki w tym jedna odporna wszelkie zaklęcie( w wogu dostaje receptive po pewnym poziomie czyli można rzucać na nią pozytywne zaklęcia)
3 sztrzelające bo harpie też sztrzelają:)
troglodyty które są odporne na oślepienie
minotaury prawie jednostka 6 poziomu, zawsze wysokie morale
5 i 6) każde miasto ma swój niepowtarzalny klimat
7) to chyba sie nazywało berserker( zbanowany czar gdy gram z kolegami na jednym kompie) town portal i wrota takie z 5 poziomu, czywiście błogosławienstwo slow i przyspieszenie, oślepienie, czar z 1 poziomu. który niweluje wszystkie skutki czarów podczas bitwy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
4934952
Udai Płeć:Mężczyzna
[N]atural [B]orn [E]goist


Dołączył: 26 Mar 2006
Skąd: Częstochowa
Status: offline
PostWysłany: 09-03-2007, 14:07   

Cytat:
1) Moc czy Magia?


Wg mnie bohater "wojownik" + mile widziane wyuczone umiejętności (oczywiście w trakcie gry) takie jak - mądrość, magia ziemi i powietrza, łucznictwo, płatnerz, dyplomacja, dowodzenie i szczęście

Cytat:
2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto?


Pewnie Dungeon albo Castel - ogólnie prawda jest taka że wszystko zależy od stylu gry konkretnej osoby - ja zawsze świetnie radziłem sobie chociażby Rampartem znam wielu którzy wymiatają prowadząc Inferno (chociaż Ja osobiście nie wiem do czego służy ten ostatni :P ).

Cytat:
3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto?


Tutaj nie mam najmniejszych wątpliwości Fortress (z polskiego Bagno - o tak polski lokalizator się nie pomylił) - tak jak to ujął Zegarmistrz brak zrównoważenia - da się tym niby bronić miasta ... i właściwie tyle - ale zawsze do swojej armii jeśli mam oczywiście taką możliwość to przyłączam w dużych ilościach Mighty Gorgony.

Cytat:
4) Jakie jest wasze ulubione miasto?


Rampart - lubię defensywny styl i maja świetne bonusy, bardzo silne jednostki niższych poziomów (Centaury i Elfy) co umożliwia szybką eksploatację, pięcio poziomowa wieża magów żyć nie umierać - irytują tylko srebrne pegazy (bo są do bani - ale przynajmniej nie żal ich zostawiać w zamku).

Cytat:
5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?


Rampart, Lochy, Necropolis - wszystkie za klimat

Cytat:
6) Które miasto jest najbrzydsze?


Castel - za nudne i poprawne - wiem że ma tak być i co więcej wcale nie zmienia to mojego stosunku od niego.

Cytat:
7) Który czar jest najpotężniejszy?


Armagedon rzucony za pomocą Armagedon Blade (to w ramach żartu), tak naprawdę z typowo ofensywnych Implozja - bo szybko likwiduje drażniące nas jednostki miotające przeciwnika. Poza tym te wszystkie błyskawice to strata czasu i many lepiej rzucić na siebie jakiś czar wzmacniający.

W czasie bitwy cuda mogą zdziałać czary niskich poziomów na poziomie ekspert - chodźby - slow, haste, cure - wszytsko zależy od sytuacji.

Na poziomie eksploatacji mapy rządzą - Town Portal i Dimension Door - oczywiście wszystko na ekspercie - przy poziomie many oscylującej na poziomie co najmniej 300 , uzupełnione Studnią Maga i regularnymi wizytami w Lochach (Town Portal) by korzystać z dobrodziejstwa Mana Vorteks ... i czyż to nie brzmi wspaniale :)

_________________
"It is a good viewpoint to see the world as a dream. When you have something like a nightmare, you will wake up and tell yourself that it was only a dream. It is said that the world we live in is not a bit different from this."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
6346233
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 09-03-2007, 15:39   

Udai napisał/a:
- irytują tylko srebrne pegazy (bo są do bani - ale przynajmniej nie żal ich zostawiać w zamku).


To jest jedna z nalepszych jednostek do obrony zamku. Jeśli uda ci się wyeliminować strzelców, a przeciwnik nie ma niczego rownie szybkiego możesz bronić zamek po prostu uciekając po planszy i czekając, aż wieże obronne wystrzelają przeciwnika.

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Udai Płeć:Mężczyzna
[N]atural [B]orn [E]goist


Dołączył: 26 Mar 2006
Skąd: Częstochowa
Status: offline
PostWysłany: 09-03-2007, 20:09   

Zegarmistrz napisał/a:
To jest jedna z nalepszych jednostek do obrony zamku. Jeśli uda ci się wyeliminować strzelców, a przeciwnik nie ma niczego rownie szybkiego możesz bronić zamek po prostu uciekając po planszy i czekając, aż wieże obronne wystrzelają przeciwnika.


No można nawet spróbować zniszczyć katapultę (1000 HP) - o ile dobrze pamiętam i wtedy to naprawdę przeciwnik ma przerąbane - bo nic nie może zrobić z łucznikami na wieżach.

_________________
"It is a good viewpoint to see the world as a dream. When you have something like a nightmare, you will wake up and tell yourself that it was only a dream. It is said that the world we live in is not a bit different from this."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
6346233
Stop Nazi Płeć:Mężczyzna
Are You ready to fly?


Dołączył: 09 Cze 2007
Status: offline
PostWysłany: 10-06-2007, 20:42   

Cytat:
1) Moc czy Magia?


Magia, a dokładniej trzy rodzaje : wody, powietrza i ziemi. Dla mnie nie służy do zadawania obrażeń ;)
Jeszcze zapomnieliście o nieoficjalnym a jednak genialnym WoG, gdzie Commander u mnie powinien posiadać :
- Max HP
- Max DMG
- Max ATT
- Max SPEED/Max DEF (wymiennie)

Cytat:
2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto?


Conflux, niepodważalnie. Zdecydowanie wolę ilość, a jednostki z 6 i 8 (myśląc o WoG) są niepodważalnie lepsze niż pozostałe, mimo małej ilości HP.

Cytat:
3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto?


Według mnie na równi słabe są jednostki z Zamku i Bagna. Ludzie, niby super wypasieni, niby tacy mocni, niby mają łuczników, ale cóż im po nich, skoro nigdy nie przegrałem z nimi grając Conflux (z komputerem bądź też przez sieć).

Cytat:
4) Jakie jest wasze ulubione miasto?


Jeśli chodzi o walory obronne, bohaterów dostępnych na początku i ogólną siłę jednostek : Rampart. Zdecydowanie najlepsze, chociaż można się nieraz przejechać ze względu na słaby przyrost. Na drugim miejscu Conflux :)

Cytat:
5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?


Tu już nie mam wątpliwości : Conflux. Zwłaszcza Ratusz wygląda tam słodko :D

Cytat:
6) Które miasto jest najbrzydsze?


Castle : wszystko tam jest żadne poza Portal of Glory.

Cytat:
7) Który czar jest najpotężniejszy?


Każdy czar może być potężny zależnie od sytuacji. Prayer jest na pewno jednym z tych bardzo przydatnych, następnie Slayer oraz Blind. Potem zamiennie Haste/Slow... czasami bardzo przydaje się Implozja bądź Mirth (jeśli nie posiada się zbyt wiele szczęścia :D).

Z czarów, które zadają obrażenia : Implozja oraz Chain Lightening (z moich upodobań do rodzajów magii). Skuteczne, aczkolwiek posługuje się nimi tylko w przypadku liczebnej przewagi wroga przy obronie miasta (zwłaszcza implozją przy niszczeniu Balisty, lub Chain jeśli wróg posiada wiele istot latających).

_________________
"Those who hate themselves cannot love or trust the others" - NGE
"Połóż pistolet na stół i uprzedzenie wyrzuć w kąt. Na całym świecie są faszyści, którzy nienawidzą innych rąk..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Humman Płeć:Mężczyzna
obserwator


Dołączył: 22 Maj 2007
Skąd: gdzie diabeł mówi dobranoc a kokot dzień dobry
Status: offline
PostWysłany: 22-06-2007, 11:39   

1) Chyba chodziło o magia czy miecz? Wybieram moc bo po co silne czary kiedu jednostki w armii padają jak muchy, a obchater o aktaku i obronie po 20 rządzi.

2)Castle najmocniejsze jednostki 7 poz, dobra kawaleria, mnisi tylko jednostek latającch mało i trochę drogo.

3)Taki zamek na bagnach, jedna jednostka strzelająca i 2 latające.

4)Lochy - fajne potworki z czarnym smokiem na czele, latają oprócz niego mankarioty i harpie, 2 jed strzelające i mocne minotaury + bochater z logistyką.

5)Akademia z ośnieżony zamek jak w disneylandzie czy taki bawarski, biały zamek na skałach, naprawde ładne zamki to w HMM:5 są.

6)Castle, mało bajkowe jest.

7)Łańcuch piorunów - dopóki trafi jednostki wroga.

Tak apropo heroes 3 to znacznie bardziej grywalna jest część 5, grafika też świetna ale kosztem sporych wymagań. W 5 części każda jednostka ma jakąś zdolność specjalną która je wyróżnia i sa one tak skonstrułowane że jednostyki współpracują ze sobą.
I jeszcze coś z zupełnie innej beczki, piszę teraz grę wzorowaną na H3, może przez wakacje jakaś alfa powstanie, graficznie nie dorówna może H3 ale może grywalnością ;)

_________________
in every life we have some trouble, when you worry you make it double don't worry, be happy

człowiek jest jedyną istotą która wie że umrze, zwierzyniec żyje w błogiej nieświadomości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
3672842
Piotrekkkk Płeć:Mężczyzna
Just.. me

Dołączył: 10 Sie 2007
Skąd: Opole
Status: offline
PostWysłany: 27-01-2008, 03:28   Re: HoMM III: o wszystkim

1) Moc czy Magia?
Oczywiscie Magia.. :) Moc daje niewiele.. Na wysokich lvlach Mag ma i tak bardzo duze wspolczynniki i zadaje duzo obrazen a dzieki niektorym czarom jest prawie nie do pokonania.

Moim ulubionym stylem jest postac z mistrzostwem magii ziemi
Do tego czar Town Portal ( dzieki temu mozna teleportowac sie do dowolnego miasta )
A w bitwach Wskrzeszenie !:) Boski czar .. przy max magii ziemi wskrzeszone jednostki pozostaja zywe nawet po skocnzeni bitwy...

Tak wiec przy bardzo duzych bitwach w ktorych jakis barbarzynca stracilby 90% armii, nasz mag majacy ogromne ilosci many moze spokojnie oslepic jedna ostatnia jednostke przeciwnika... i nastepnie ciagle wskrzeszac kolejne jednostki az odbuduje cala armie :) ..

2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto?

hmm... miasto tytanow :)
Duzo czarow + silne jednostki

3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto?

Twierdza i Cytadela

4) Jakie jest wasze ulubione miasto?

Forteca :)

5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?

Oczywiscie Bastion

6) Które miasto jest najbrzydsze?

Twierdza i Cytadela .. i najslabsze .. i najbrzydsze :/

7) Który czar jest najpotężniejszy?

Wskrzeszenie !!!!:)

_________________
To zaskakujące, jak różne ścieżki potrafią zbliżać nas do wyznaczonego celu..
Oddalasz się.. by po chwili być tu i.. teraz..
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
1116778
Korialstrasz Płeć:Mężczyzna
Mature red dragon


Dołączył: 17 Lut 2008
Skąd: Łódź, Polska
Status: offline
PostWysłany: 19-02-2008, 12:15   Re: HoMM III: o wszystkim

1) Moc czy Magia?

Szarża czarnych smoków i można sobie tą "magią" zasznurować buty :P Oczywiście, liczą się kły i szpony! Zwłaszcza, że większość smoków jest odporna na magię.

2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto?

Podam nietypowo: Bastion. Dzięki skarbnicy. Umiejętne gospodarowanie funduszami na początku zapewnia pod koniec scenariusza praktycznie niewyczerpany zapas gotówki ;)

3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto?

Moim zdaniem nekropolia. Ale jako że czuję do truposzów sentyment, czasami nimi gram ;)

4) Jakie jest wasze ulubione miasto?

Podziemia - za czarne smoki! ;D

5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?

Bestion - nic nowego tutaj ;)

6) Które miasto jest najbrzydsze?

Miasto żywiołów

7) Który czar jest najpotężniejszy?

Pod warunkiem posiadania Ostrza Armageddonu to oczywiście Armageddon _^_
A tak na poważnie, to ja bardzo lubię łańcuch piorunów. Razi do pięciu celi zadając przyzwoitą ilość obrażeń. Oprócz niego stosuję czasami magiczną barierę (!) do chronienia łuczników, gdy przeciwnik nie ma już jednostek strzelających na dystans :) Klątwa i implozja też są niezłe ;)

_________________
Staring through eyes of hate we kill
Are we controlled or is it our own will..?
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Caladan Płeć:Mężczyzna
Chaos is Behind you


Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 04-05-2008, 13:33   

Sam WOG(Mod Do HOHM III) jest najlepszą strategią turową jaką grałem, ale ten projekt może go zdetronizować. http://antypika.aplus.pl/vcmi/forum/viewtopic.php?t=9

_________________
It gets so lonely being evil

What I'd do to see a smile

Even for a little while

And no one loves you when you're evil

I'm lying through my teeth!

Your tears are all the company I need
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
4934952
krew_na_scianie Płeć:Kobieta
kościsty seksapil


Dołączyła: 23 Gru 2007
Skąd: Bełchatów/Łódź
Status: offline

Grupy:
House of Joy
PostWysłany: 05-05-2008, 14:51   

1) Moc czy Magia?
Dobre pytanie!! Lubie stawiać na oba te czynniki, jeden bohater jest bardziej magiczny, drugi wojownikiem. Choć fakt, super maagika aż miło mieć w armii..

2) Jakie jest waszym zdaniem najsilniejsze miasto?
Każde na swój sposób, ale Zamek jakoś najbardziej boje się atakować.

3) Jakie jest waszym zdaniem najsłabsze miasto?
Dla mnie Bastion. Jedostki z tego zamku bardzo szybko mi giną - choć zawsze istnieje ewentualnośc, że nie umiem po prostu tymi jednostkami dobrze sterować.

4) Jakie jest wasze ulubione miasto?
Zamek. Uwielbiam archanioły :)

5) Jakie jest - waszym zdaniem - najładniejsze miasto?
Jestem już za bardzo do tych zamków przyzwyczajona by to ocenić. U elfów ładnie wyglądają laski, wodopsady, w Zamku lubię widok pchliego targu, ratusza, Forteca w całości też się nieźle prezentuje.

6) Które miasto jest najbrzydsze?
Cmentarz i Twierdza jakoś mnie dobijają..

7) Który czar jest najpotężniejszy?
Dla mnie wskrzeszenie :)

_________________
"Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, skazani są na jej powtarzanie."
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
9343376
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 17-10-2008, 11:04   

Cytat:
Firma CD Projekt z przyjemnością informuje, że prace nad ekskluzywnym pakietem Kolekcja Wszech Czasów - Heroes of Might and Magic wkroczyły w fazę końcową! W tej edycji gracze znajdą wszystkie gry z serii Heroes of Might and Magic, wzbogacone o unikalne dodatki. Polskie wydanie będzie jeszcze bogatsze niż edycja zachodnia Heroes Complete!

Heroes of Might and Magic to legenda, gra jedyna w swoim rodzaju. Cała seria posiada unikalny klimat fantasy, który w połączeniu z epickimi bitwami, dziesiątkami typów jednostek oraz doskonałą oprawą audio-wizualną sprawił, że Heroes of Might and Magic zapisało się złotymi zgłoskami w historii gier komputerowych. Kolekcja Wszech Czasów jest podsumowaniem wieloletnich sukcesów serii a także ukłonem w kierunku najbardziej zagorzałych fanów serii.

Kolekcja Wszechczasów: Heroes of Might And Magic ukaże się drugiej połowie listopada.
Dokładna data premiery, pełny skład pakietu oraz cena zostaną ujawnione w najbliższym czasie.


Gwoli ścisłości: wymienione w tekście Heroes Complete to specjalna edycja wydana na zachodzie zawierająca wszystkie części HoMM i wszystkie dodatki.

Ciekawe, ile to będzie kosztować kurcze...

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group