FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  Wybór laptopa (a teraz smartfonu)
Wersja do druku
Tren Płeć:Kobieta
Lorelei


Dołączyła: 08 Lis 2009
Skąd: wiesz?
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 24-08-2013, 21:22   Wybór laptopa (a teraz smartfonu)

Ponieważ mój laptop już swoje przeżył, chciałabym zakupić nowy model. Problem w tym, że na parametrach nie znam się kompletnie, więc nie wiem ile pamięci to jest dużo i co powinno być niezbędne.

Laptop ma stacjonować na biurku, ale jednocześnie raczej będę zabierać go ze sobą, więc nie może to być zbyt ciężkie bydle (mój obecny ma chyba 15 cali, więc nie większy). Ponieważ chwilowo nie potrzebuję w ramach studiów korzystać z niczego ponad pakiet office to głównie zależałoby mi, żeby dało się na nim odpalić gry.

Zarówno konkretne sugestie, jak i parametry mile widziane.

_________________
"People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"


Ostatnio zmieniony przez Tren dnia 21-12-2013, 21:32, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Crack Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 13 Maj 2003
Status: offline

Grupy:
Fanklub Lacus Clyne
PostWysłany: 25-08-2013, 14:53   

Założyłem, że laptop będzie w przedziale 2000-3000, musi mieć napęd DVD i przynajmniej jeden port USB 3.0 (przyda się na przyszłość do szybszych pendrive'ów i zewnętrznych dysków). Podstawowe parametry wypisałem jako procesor/RAM/dysk twardy/karta graficzna.