FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Lista Anime - Wiosna 2013 (mój film)
Wersja do druku
Lawliet Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 28 Sty 2013
Status: offline
PostWysłany: 02-03-2013, 11:25   Lista Anime - Wiosna 2013 (mój film)

Lista Anime - Wiosna 2013 w odsłonie audiowizualnej

Zakładając swój własny kanał na youtube zdecydowałem się podejść do sprawy trochę poważniej i stworzyłem film. Do jego zrobienia użyłem cięższych narzędzi, a w nich jestem początkujący. Piszę ten temat, aby podzielić się z wami newsami i zobaczyć jak ludzie zareagują, jak ocenią mój 16 minutowy, 1,7gb'owy, debiutowy film na moim kanale. Za wszelkie błędy w wymowie przepraszam i niech wraz z tymi przeprosinami popłynie do was również zaproszenie do subskrypcji mojego kanału. Co na nim znajdziecie? Wszystko jest napisane w opisie filmu.

Link do materiału wideo:

http://www.youtube.com/watch?v=1nfEHwfByr0&feature=youtu.be


Link do mojego kanału:

http://www.youtube.com/user/LawlietDB
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tren Płeć:Kobieta
Lorelei


Dołączyła: 08 Lis 2009
Skąd: wiesz?
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 02-03-2013, 20:16   

Na twoim miejscu popracowałabym nad dykcją - momentami mówisz nieco zbyt niewyraźnie i monotonnie (acz ogólnie nie jest źle). W sumie możliwe, że to częściowo wina mikrofonu przytłumiającego dźwięk czy czegoś w tym guście. Nie znam się niestety na tym na tyle, by powiedzieć dokładnie.

Oprócz tego rzuciło mi się w uszy zdanie: "Tymczasem w pogoni za Sadanem przybywa z alternatywnego świata bohaterka do Tokio - Emilia." które brzmi strasznie nienaturalnie. Powinno być raczej: "Tymczasem w pogoni za Sadanem przybywa do Tokio bohaterka z alternatywnego świata - Emilia."