Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Tytuły m&a do pracy magisterskiej. |
Wersja do druku |
Galakar
Archmage Assasin
|
Wysłany: 17-03-2010, 10:57 Tytuły m&a do pracy magisterskiej.
|
|
|
Witam.
Jak może ktoś jeszcze pamięta, jestem studentem (jeszcze). W przyszłym roku nadejdzie czas na pisanie pracy magisterskiej, jednak ze względu na bardzo specyficzną tematykę, promotora oraz etap badawczy rozpocząłem już teraz. Jakby ktoś był zainteresowany, temat brzmi "Zmiany w kulturze społecznej i politycznej wynikające z globalizacji."
Jako, że jestem człowiekiem i nie wszystko mam czas obejrzeć, dlatego mam nadzieję, że zasugerujecie dobre tytuły do pracy. Poszukuję następujących tytułów:
anime,
mang,
visual novels,
dating sims.
Ustaliłem następujące wstępne kryteria:
musi dotyczyć życia we współczesnej Japonii,
w określonych przypadkach, mogą być to mangi/anime historyczne, ale dość wiernie odwzorowane (ninja skaczący na wysokość 50 metrów i puszczający ogniowe bąki odpadają),
dobrze byłoby, aby dotyczyły ważnych kwestii politycznych lub społecznych, jeśli nie, to niech przynajmniej obrazują życie codzienne Japończyków,
odnośnie gier, chodzi mi o takie tytuły, które dobrze obrazują dany gatunek i nie są osadzone w klimatach fantasy/sc-fi,
fajna byłaby argumentacja, dlaczego dana gra zasługuje na uwzględnienie .
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc i mam nadzieję, że mój post nikogo nie przeraził :)
Z poważaniem
Erelen |
|
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 17-03-2010, 12:22
|
|
|
Prędzej czy później padłby ten tytuł: Welcome to NHK
Opowiada on o mężczyźnie, będącym hikikomorim i pozwala spojrzeć jego oczami na otaczający nas świat. W dodatku posiada bardzo ciekawy końcowy wniosek: Hikikomorim jest się do momentu w którym ktoś przestaje nas utrzymywać.