FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Tytuły m&a do pracy magisterskiej.
Wersja do druku
Galakar Płeć:Mężczyzna
Archmage Assasin

Status: offline
PostWysłany: 17-03-2010, 10:57   Tytuły m&a do pracy magisterskiej.

Witam.

Jak może ktoś jeszcze pamięta, jestem studentem (jeszcze). W przyszłym roku nadejdzie czas na pisanie pracy magisterskiej, jednak ze względu na bardzo specyficzną tematykę, promotora oraz etap badawczy rozpocząłem już teraz. Jakby ktoś był zainteresowany, temat brzmi "Zmiany w kulturze społecznej i politycznej wynikające z globalizacji."

Jako, że jestem człowiekiem i nie wszystko mam czas obejrzeć, dlatego mam nadzieję, że zasugerujecie dobre tytuły do pracy. Poszukuję następujących tytułów:
    anime,
    mang,
    visual novels,
    dating sims.

Ustaliłem następujące wstępne kryteria:
    musi dotyczyć życia we współczesnej Japonii,
    w określonych przypadkach, mogą być to mangi/anime historyczne, ale dość wiernie odwzorowane (ninja skaczący na wysokość 50 metrów i puszczający ogniowe bąki odpadają),
    dobrze byłoby, aby dotyczyły ważnych kwestii politycznych lub społecznych, jeśli nie, to niech przynajmniej obrazują życie codzienne Japończyków,
    odnośnie gier, chodzi mi o takie tytuły, które dobrze obrazują dany gatunek i nie są osadzone w klimatach fantasy/sc-fi,
    fajna byłaby argumentacja, dlaczego dana gra zasługuje na uwzględnienie .

Z góry dziękuję za wszelaką pomoc i mam nadzieję, że mój post nikogo nie przeraził :)

Z poważaniem
Erelen
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Loko Płeć:Mężczyzna
Aspect of Insanity

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 17-03-2010, 12:22