Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Ohayo, czyli witam! |
Wersja do druku |
krew_na_scianie
kościsty seksapil
Grupy: House of Joy
|
Wysłany: 05-07-2010, 22:00
|
|
|
Ren napisał/a: | Tanuki znam już od zawsze ale forum jakoś od niedawna tak że mam nadzieję iż nie podpalicie mi stóp i nie wrzucicie do czarnej studni na starcie ;) |
Ciężko by było dokonać czegoś takiego za pomocą forum :P Ale również witam serdecznie. :) |
_________________ "Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, skazani są na jej powtarzanie." |
|
|
|
|
Potwór Latacz
Czajnik w Mroku
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 06-07-2010, 00:23
|
|
|
Witam wszystkich i pozdrawiam!
Nareszcie zaczęły mi się wakacje i przyszła pora na zrealizowanie postanowienia "jak-będę-miał-czas-to-się-zarejestruję-na-tanuku-i-coś popiszę-zamiast-się-czaić" (bo forum przeglądam już od dawna).
Co do osoby Potwora Latacza: nazywam się Karol, jestem studentem informatyki, fanem mangi,anime, komiksów i książek różnorakich, militariów,gier rpg i masy innych dziwnych rzeczy.
Wrodzona tendencja do budowania zdań kwiecistych a długich powoduje że to co piszę może być lekko niezrozumiałe / chaotyczne , ale liczę na wyrozumiałość.
Tak więc "Hej" wszystkim! |
_________________ Jestem wielkim Potworem Lataczem!!! <Ö>
"Dla wszystkich starczy miejsca
Pod wielkim dachem nieba
Na ziemi której ja i ty
Nie zamienimy w bagno krwi "
|
|
|
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 06-07-2010, 06:31
|
|
|
Kwiecistość wypowiedzi staje się dużo bardziej zrozumiała, gdy urozmaica ją interpunkcja, z przecinkami na czele. Efekt gwarantowany, polecam :P Brakło ci ich akurat gdy o kwiecistości pisać przyszło, tak więc nie mogłem się powstrzymać ;p
Miłej zabawy na forum ;) |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
Potwór Latacz
Czajnik w Mroku
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 06-07-2010, 08:09
|
|
|
Dziękuję bardzo!