Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Ohayo, czyli witam! |
Wersja do druku |
Amadeo
Samotny Wilk
|
Wysłany: 17-03-2012, 18:55
|
|
|
Cepelia to chyba dobrze co nie ? xD |
_________________ Gdzie ja mam sumienie ? Nie mam jestem jak nakręcana zabawka. |
|
|
|
|
Aino
|
Wysłany: 18-03-2012, 17:26
|
|
|
No to... cześć! :)
Mam na imię Ania, mieszkam i studiuję w Częstochowie. Zarejestrowałam się tu, ponieważ znów naszło mnie na oglądanie przeróżnych serii anime i przyszła nowa fala fascynacji. Kocham czytać (prawie wszystko) i słuchać muzyki (teraz głównie openingi i endingi z FMAB...). Mam nadzieję, że zagoszczę tu na dłużej :) |
|
|
|
|
|
Cepelia
|
Wysłany: 18-03-2012, 20:06
|
|
|
Cześć Aniu. Baw się dobrze i tchnij powiew świeżości w to forum.
@Amadeo, tak, bajecznie. XD |
|
|
|
|
|
Varmilion
Dołączył: 26 Mar 2012 Skąd: Skaczę po wymiarach, nigdzie na stałe ;P Status: offline
|
Wysłany: 26-03-2012, 14:30
|
|
|
Ohayo ;P
Jestem Mikołaj, mieszkam koło Poznania, chodzę do szkoły średniej. Kocham Japonię, mam zamiar się tam wyprowadzić. Moimi ulubionymi anime jest Bleach, Naruto Shipp. i Fairy Tail. Jest ich jeszcze trochę, ale to moja trójca ;P
Mam nadzieję że będę się z wami dobrze bawił. Pozdrawiam ;P |
_________________ Otaku nie ma krwi, Otaku ma chakrę!!! |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 26-03-2012, 16:33
|
|
|
Witaj Varmillionie (to literówka czy celowa zmiana;p?). Pomysł masz trochę drastyczny, mam nadzieję, że miłości do Japonii nie opierasz tylko na wiedzy z anime, ale też bardziej miarodajnych źródeł? |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 26-03-2012, 16:44
|
|
|
O! Mikołaj... piękne imię. Witaj. |
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
|
|
|
|
|
Varmilion