Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Ohayo, czyli witam! |
Wersja do druku |
Pan B
hmm....
Dołączył: 16 Gru 2007 Skąd: ehhhh...szkoda gadać Status: offline
|
Wysłany: 18-12-2007, 20:39
|
|
|
Jestem nowicjuszem ale mam nadzieję że będę mógł powiedzieć o sobie (kiedyś w przyszłości) weteran.
Gambate minna!
Kampai!
Post przeniesiony.
Moderacja |
|
|
|
|
|
Lila
BAKA Ranger
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Lisia Federacja Omertà
|
Wysłany: 18-12-2007, 21:07
|
|
|
Witak Witak ^^ Życzę miłej i dobrej zabawy na forum, w pewnych ryzach i nie naciągać zasad regulaminu. < to nie Matrix > |
_________________ " Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "
|
|
|
|
|
ice
|
Wysłany: 18-12-2007, 21:54
|
|
|
Tia... również jestem tu nowa xD Wypadałoby o sobie coś napisać^^ więc nazywam się Aga, mam 15 lat xD Tia...^^ ostatni rok gimnazjum, w końcu xD
Tak na dobrą sprawę interesuję się anime/mangą od prawie roku^^
Witam wszystkich xD Powitania nigdy zbyt dobrze mi nie wychodziły...^^ |
|
|
|
|
|
Lila
BAKA Ranger
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Lisia Federacja Omertà
|
Wysłany: 19-12-2007, 01:07
|
|
|
ice napisał/a: | ostatni rok gimnazjum, w końcu xD |
woo, dziewczyno, jesio Liceum/Technikum ... i módl się, by studia... Bo to najlepsze lata życia, a potem dopiero człowiek zdaje sobie sprawę jak się tęskni za tą "Ciężką Szkołą i Nauką" jak sie dostaje kopa w Zad od życia...
Ale witaj witaj ^^ Święta święta, 0 forum dostaje nowe prezenty ^^ |
_________________ " Twas brillig, and the slithy toves, did gyre and gimble in the wabe;
All mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.~ "
|
|
|
|
|
Yumiko
Child Prey
Grupy: AntyWiP Lisia Federacja
|
Wysłany: 19-12-2007, 15:28
|
|
|
Również witam wszystkich nowych ^^ ...widzę że Lila się już wami zajęła.
Piszcie dużo, mądrze....itp. |
_________________ "Zniszczenie,