Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Wszystko o Baldurs Gate II |
Wersja do druku |
radgers
Merill J. Fernando
Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Leszno/Sfery Status: offline
|
Wysłany: 14-08-2007, 22:13
|
|
|
Caladan napisał/a: | Imoen- Drugi mag musi być. Optymistka |
Ke? Imoen mnie najbardziej denerwowała z wszystkich postaci. Te jej gadki o śmierci itp. doprowadzały mnie do szewskiej pasji. Całe szczęście, że Irenicus ją porywa.^^
Daerian napisał/a: | Nie wiem nawet, czy w dwójce dochodzi do takich walk |
Dochodzi, dochodzi ;-) |
_________________ Duk said (czy coś takiego) - spróbuj i Ty xD |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 18-01-2008, 21:25
|
|
|
Sposób na ocalenie Yoshimo, jedynego czystego złodzieja w grze:
1) Po przybyciu na wyspę udajemy się do Karczmy.
2) Wchodzimy do niej.
3) Ustawiamy Yoshimo jak najbliżej wyjścia.
4) Usuwamy go z drużyny.
5) Przechodzimy normalnie wariatkowo
6) Wracamy do Karczmy.
7) Wchodzimy do niej.
8) W momencie wczytywania naciskamy spacje (pauza)
9) Nie wyłanczając pauzy rozmawiamy z Yoshimo i przyłączamy go z powrotem do drużyny.
10) Wyłanczamy pauze.
11) Yoshimo umiera.
12) Postępujemy wedle standardowych procedur obchodzenia się z trupami. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 27-01-2008, 13:40
|
|
|
Ok. Testowałem Plugawy Uwiąd. Czar ten zadaje obrażenia tylko wrogom (nie rani NPC i drużyny). Od tego momentu jedynym zabijającym w bandzie staje się Edwin. Nie ma to jak Game Balance.
Jak skończę BG II zrobię zestawienie najskuteczniejszych moim zdaniem zaklęć. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Amnezjusz
Pan Patafian
Dołączył: 04 Lis 2007 Skąd: Leszno/polter Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2008, 18:19
|
|
|
Cytat: | Ok. Testowałem Plugawy Uwiąd. Czar ten zadaje obrażenia tylko wrogom (nie rani NPC i drużyny). Od tego momentu jedynym zabijającym w bandzie staje się Edwin. Nie ma to jak Game Balance. |
A czy nie zależało to od stopnia trudności? Bo sam jak przez mgłę pamiętam by na niskim/normalnym, Plugawiec nie zadawał obrażeń 'sprzymierzeńcom' a na wyższych już tak. Czy tak było, czy może pamięć płata mi już figle? |
_________________ Moim zdaniem... cement jest o wiele... bardziej interesujący... niż to się ludziom wydaje. - RJ Patafian. |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 27-01-2008, 20:15
|
|
|
Nie wiem. Podejrzewam, że jest to modyfikacja, która pojawiła się w Tronie Bhala. Niestety TB jest momentami dość żmudne dzięki DeDekowej schizofrenii, która robi się w nim odczuwalna w pełni sił i nie mam ochoty przechodzić go na podwyższonym stopniu trudności. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
radgers
Merill J. Fernando
Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Leszno/Sfery Status: offline
|
Wysłany: 27-01-2008, 20:47
|
|
|
A w TB nawet Łańcuch Czarów wykorzystany tak by odpalał 3 x Plugawy Uwiąd sprowadzał większość przeciwników na co najwyżej średnie obrażenia.
Zegarmistrz napisał/a: | Jak skończę BG II zrobię zestawienie najskuteczniejszych moim zdaniem zaklęć. |
Moim zdaniem Łańcuch Czarów = 3x Plugawy Uwiąd bije na łeb na szyję wszystkie inne jesli chodzi o ofensywne. Ognista burza też jest całkiem dobra. A co do takich "dopalających" to na pewno bez Przyśpieszenia ani rusz. Ciekawym jest to, że w opisie czaru jest wzmianka o ty, że postarza on o rok co jest niby zgodne z zasadami AD&D o ile dobrze kojarzę. Jednak szkoda, że nie ma to odwzorowania w grze bo moja drużyna po paru dniach byłaby już o 10 lat starsza xD Byłoby to na pewno ciekawe zjawisko. Jak Srebrna Orda mistrza Pratchetta.
Zegarmistrz napisał/a: | Niestety TB jest momentami dość żmudne dzięki DeDekowej schizofrenii, która robi się w nim odczuwalna w pełni sił i nie mam ochoty przechodzić go na podwyższonym stopniu trudności. |
Nie wyobrażam sobie pewnego korytarza z niewolnikami w enklawie pani Sendai na podwyższonym stopniu trudności. Tam już chyba smoki grupami nacierają. |
_________________ Duk said (czy coś takiego) - spróbuj i Ty xD |
|
|
|
|
Kfiatek
Dołączyła: 06 Lut 2008 Status: offline
|
Wysłany: 06-02-2008, 10:17
|
|
|
Pomocy.. jak to jest z przenoszeniem postaci z BG1 do BG2? Wspomne ze gralam z tutu, chociaz nie wiem czy to cos zmienia.. Pamietam ze jak gralam kilka lat temu, to spokojnie mi wyszlo, a teraz jak przenosze postac to jest bez swojego ekwipunku :( a moze on lezy gdzies schowany? Kompletnie nie pamietam jak to bylo:/ |
|
|
|
|
|
Teukros
Dołączył: 09 Cze 2006 Status: offline
|
Wysłany: 06-02-2008, 16:08
|
|
|
W zasadzie ekwipunek nie powinien się przenosić z postacią. Założenie jest takie, że postać została porwana, ograbiona, i uwięziona w lochach Irenicusa (więc skąd ekwipunek?). Niemniej jednak, istnieje bardzo prosty sposób, na zatrzymanie całego ekwipunku. Wystarczy na samym początku gry, przed rozpoczęciem animacji z wchodzącym Irenicusem (gdy ekran planszy jest jeszcze czarny), nacisnąć spację i spauzować grę. Wchodzimy wtedy do ekwipunku, wszystko co chcemy zachować zrzucamy na ziemię, a później - po uwolnieniu przez Imoen - podnosimy z ziemi. |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 06-02-2008, 17:43
|
|
|
Tak samo ocala się adamantynowy ekwipunek drowów. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Kfiatek
Dołączyła: 06 Lut 2008 Status: offline
|
Wysłany: 06-02-2008, 19:21
|
|
|
Rzeczywiscie :) ..aczkolwiek chyba i tak cos mi sie zwalilo, bo zamiast miec cala mase ekwipunku znalazlam u mojej bohaterki tylko Helm Baldurana, Rog Kazgarortha i te przeklete szpony :/ |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-02-2008, 15:39
|
|
|
Ok: jest taki drobny problem. Przy okazji grania w Baldurs Gate II poszedłem do Twierdzy Strażnika celem zdobycia miecza Postrach Wrogów. Potem zwiedziłem Czarowięzy, Podmrok, miasto Shanguinów i parę innych lokacji i gdzieś po drodze zgubiłem kluczyk. Teraz nie mogą wrócić do Twierdzy Strażnika, którą chciałbym sobie zwiedzić.
Ma ktoś idee, jak najskuteczniej wycheatować kluczyk? |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 08-02-2008, 16:27
|
|
|
problem powinnien rozwiązać Shadow Keeper. Bardzo przydatny program.
http://www.mud-master.com/shadowkeeper/index.html |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-02-2008, 21:27
|
|
|
Dobra, znalazłem kody, które pozwalają wycheatować dowolny przedmiot z gry. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Abigail
Naleśnikara
Dołączyła: 29 Mar 2006 Skąd: Lublin Status: offline
|
Wysłany: 02-04-2008, 22:58
|
|
|
Spróbuję jeszcze reaktywować ten temat...
Widzę, że panowie mody instalują, ale mnie akurat te podnoszące poziom trudności nigdy specjalnie nie interesowały. Padło jednak parę słów o romansach, stąd pytanie - czy ktoś wypróbowywał mody z NPC? Ja na razie przeszłam grę (i romansowałam) z Kivanem i Xanem, dołączałam też:
- Keto - kobieta, bard. Ma ciekawe dialogi z innymi postaciami :)
- Kelsey - niewiele ze mną pobył, bo grałam akurat złą drużyną, ale jest niezłym czarownikiem.
- Solaufein - długo z nim nie wytrzymałam, ale to głównie przez polską wersję, zainstalowaną przeze mnie nie wiem po co, a która wygląda jak tekst z translatora. Zgroza.
Poza tym jeszcze dwa małe moduły:
- Romantic Encounters - flirty z różnymi przyłączanymi i nieprzyłączanymi NPC-ami. Niektóre dość... oryginalne, np. Cyric podczas próby w Sferze Kieszeniowej.
- Assassinations - 10 misji jak w tytule. Jeszcze niezbyt rozbudowany, ale wreszcie coś dla złych drużyn. |
_________________ Here's the last toast of the evening, here's to those who still believe
All the losers will be winners, all the givers shall receive
Here's to trouble-free tomorrows, may your sorrows all be small
Here's to the losers, bless them all! |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 03-04-2008, 10:37
|
|
|
Słyszałem, że dobrze rozbudowane romanse są z Saerileth (tylko z dobrymi postaciami) i Chloe(Lesbijka). Z modami romansowymi nigdy sie nie bawiłem. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|