Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Wszystko o Baldurs Gate II |
Wersja do druku |
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 29-12-2008, 10:14
|
|
|
Kangax - ten skurczybyk napsuł krwi chyba każdemu kto grał w BG 2. Po pierwsze - na demilisze działają jedynie bronie +4 i lepsze. Dwa - ma absurdalne odporności na wszystko. Po trzecie i najważniejsze: demilisz rzuca cały czas czary uwięzienia, które jeśli trafi głównego bohatera kończy walkę. Dlatego trzeba trzymać swojego avatara razem z magiem (ktoś musi rzucać czar uwolnienia) na tyłach. A zostawia po sobie najlepszy pierścien w grze: +2 do kp, +2 do rzutów, odporność na magię i jakieś czary do rzucania x razy dziennie. Jeśli się go okradnie przed walką to ma się później dwa(!) pierścienie.
Jak ubić. Pilnujemy by drużyna miała bronie +4, łucznikowi dajemy strzały rozproszenia, rzucamy czary ochronne. Po jego przebudzeniu uciekamy z grobowca do doków i tam walczymy. Po zmianie w demilisza przywołujemy potwory i lejemy go jak tylko się da. Gdy tylko drużyna zaczyna nam się kurczyć z powodu uwięzień, rzucamy uwolnienie i tak w kółko aż go ubijemy. Aha, by rzucać zaklęcia na ulicy trzeba kupić "licencję" w dzielnicy rządowej.
Edit: Można się także zmienić w zabójcę (odporność na uwięzienie i broń +5) i utłuc czaszkę. Albo rzucić na drużynę ulepszoną niewidzialność. |
|
|
|
|
|
JJ
po prostu bisz
Dołączył: 27 Sie 2008 Skąd: Zewsząd Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 29-12-2008, 10:57
|
|
|
To może ja zaproponuję prostszą wersję: istniej czar 5 poziomu (nazwy nie pamiętam, możliwe że "Niepodatność na czary") dający na wyznaczony okres czasu całkowitą odporność na jedną szkołę magii. Rzucamy na wojów (wybieramy szkołę, do której należy uwięzienie) i ubijamy. Proste, skuteczne. I działa też, kiedy gramy samotną postacią |
_________________
|
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 29-12-2008, 11:40
|
|
|
Hmm... W taki sposób można go ubić już w drugim akcie. Jak przejdę jedynkę, to spróbuję. |
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 29-12-2008, 12:21
|
|
|
Istnieją też scrolle odporności na magię (całkowitej) - można ich w trakcie gry kilka znaleźć/kupić. Jako że Kangaxx atakuje wyłącznie magią, można rzucić je na bohatera i wojaków (iirc nie starcza dla wszystkich) i po protu go zatłuc - dobrze jednak mieć wpierw odpowiednią broń. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 02-01-2009, 17:56
|
|
|
Przeszedłem BG 1 i zaczynam Cienie Amn. Było ciężko, chwilami wręcz frustrująco, szczególnie w wieży Dulraga, choć nie instalowałem Dark Side of the Swords Coast. O dziwo, nie miałem większych problemów z bugami - zapisywanie gry w Beregoście nie powodowało błędów, tereny odkrywały się normalnie. Podobało mi się także płynne przejście z jedynki do Cieni Amn - po ubiciu Severoka wracamy do zamku i z nową misją jesteśmy teleportowani w okolice Amnu gdzie zostajemy napadnięci.
Po pierwsze - patent z pauzą nie zadziałał. Co! Mam sobie darować buty szybkości (postacie strasznie się ślimaczą), miksturki odporności na magię które zabrałem specjalnie i resztę ekwipunku!? Niedoczekanie!
*kopiowanie zapisów, wejście do gry zespołowej, wymiana, kopiowanie*
Teraz to można się bić! Mam problem jedynie z Dizzt Saga i Toured Souls. By rozpocząć główne wątki trzeba przyłączyć kilku npc, a naprawdę żal mi wyrzucać swoich członków drużyny. A zresztą - za parę dni nie będę miał czasu by w to grać. |
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 03-01-2009, 12:48
|
|
|
CainSerafin napisał/a: | Po pierwsze - patent z pauzą nie zadziałał. | Owszem, jeden z pakietów naprawiających bugi w BG2 usuwa i ten. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 03-01-2009, 17:04
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | Istnieją też scrolle odporności na magię (całkowitej) - można ich w trakcie gry kilka znaleźć/kupić. Jako że Kangaxx atakuje wyłącznie magią, można rzucić je na bohatera i wojaków (iirc nie starcza dla wszystkich) i po protu go zatłuc - dobrze jednak mieć wpierw odpowiednią broń. |
Nom dobrze mawiasz. Można kupić jeszcze zwój od neumarłych, ale jak masz item ugrade to troszkę ich żal pozbywać. zazwyczaj rzucałem niepodatnośc na odrzucenie i pułapka na czary z kostura magii. Waliłęm ognistymi meteorami melfa lub elektonicznymi dyskami z poziomu 9. Jestem ciekaw czy dałoby sie wykorzystac Nishruu. Nie wiem czy one sa odporne na uwiezienie. w tdd jest taki fajny kijo. Kostur floty. daje on 4 ataki na runde i jest traktowany jako broń 5. Daje sie ul. przyspieszenie i jakiś pas siły dla maga i po demiliszu. W tacticsie był on utrapieniem.
Ufff przeszedłem tacticsa wraz z Tdd. wydaje mi się że że cyric z tdd 1.12 weidu był silniejszy niż w tdd no weidu 1.03. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 16-01-2009, 00:55
|
|
|
ktoś ma namiary na spis mocy z ascensiona |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Asthariel
Lis
Dołączył: 10 Kwi 2008 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 17-01-2009, 09:34
|
|
|
Wracam do Baldurka, spróbuję przejść całe BGT łowcą/kapłanem, który jest na tyle fajny, że ma czary kapłanskie i druidzkie. Jedynkę solo, co by się expa nachapać, a dwójkę składem:
ja
Viconia
Xan
Valygar
Yoshimo/Imoen
Haer'Dalis |
|
|
|
|
|
R2D2
Dołączył: 07 Maj 2009 Status: offline
|
Wysłany: 07-06-2009, 20:56
|
|
|
Na Kangaxxa istniał pewien świtny czar: Miniaturowe meteroryty melfa. Dzięki niemu mag przyzywał kilka pocisków (1 pocisk/poziom) którymi rzucał we wroga. Mając dwie postacie z tym czarem i wojowników z dobrze umagicznioną bronią, Gaxx nie był wyzwaniem. |
_________________ Knights Who Say Ni!
|
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 02-10-2009, 22:02
|
|
|
Moja ostatnia postać w baldurze jest paladynem. Lubię też grać czarownikiem - posiada możliwość rzucania kilka razy danego czaru pod rząd, co się przydaje. Pierwotny skład drużyny
1. moja postać
2. Minsc
3. Jaheira
4. Yoshimo
5. Aerie
6. Viconia
A potem różnie, zależy, kto zginie, kto się nawinie... I jakiej klasy w danym momencie potrzebuję :) .
Najczęstsza metoda ataku: rzucam na moją drużynę "siłę jedności" i "przyspieszenie", dodatkowo jeszcze zwiększam liczebność "przywoływaniem potworów" lub "animacją zmarłego". Następnie usiłuję w pierwszej kolejności wyeliminować maga/kapłana przeciwnika, by potem bez przeszkód dobić resztę. Jak mam możliwość, do rzucam "unieruchomienie" lub "uśpienie", by się nie pętali za bardzo pod nogami, kiedy dobijam ich wodza.
A gdy muszę walczyć na ulicy miasta, gdzie czarować nie można - jak najszybciej ubić maga/kapłana, potem łuczników, a na koniec zwykłych wojowników.
A najlepiej to starać się unikać starcia. Po ubiciu Khalaha w promenadzie zabieram pierścień maksymalizujący charyzmę i daję go swojej postaci, którą wysyłam w roli negocjatora. Pozostaje liczyć na to, że przeciwnik będzie ugodowy.
Obecnie wykonuję zadania twierdzy Paladyna. Po wielu próbach cudem udało mi się ochronić szlachciankę przed zamachem, teraz czekam na jej wuja (wcześniej przyszedł jakiś oszukaniec, którego paladyn rozpoznał jako "złego", po czym ubił). I czekam... I czekam... I czekam... A może to nie tego ubiłem..? I czekam... |
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 03-10-2009, 09:53
|
|
|
To może tobie się przyda
http://gameexe.pl/Twierdze-a35.html |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 03-10-2009, 10:07
|
|
|
To znaczy, że mogę już pójść do dzielnicy świątynnej? Bo według tego powinienem jeszcze poczekać, aż się pojawi prawdziwy krewniak dziewoi.
[edit: 03.10.2009 godzina 12:00]
No to poszedłem do świątyni i kawaler mi awansowała (klasa "kawaler" (odmiana paladyna), kobieta) :) . Teraz mam pójść zabić smoka we Wzgórzach Wichrowej Włóczni... I teraz mam mały problem z wampirami, które stoją mi na drodze ^^' . |
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 03-10-2009, 17:17
|
|
|
Na Wampy dobre jest na ten poziom gry dobre jest:
chaotyczny rozkaz(bo lubią rzucać dominację)
Odpędzanie umarłych(ma twój paladyn)
Fałszywy świt (kapłan 6 poziom)
Ochrona przed negatywną energią (wspólny) - (krótkie, ale przydatne- 4 poz kapłana)
przyspieszenie
Słoneczne ostrze: Dzienna GwiazdaNiezależnie od tego czy miecz został stworzony specjalnie by służyć Tormowi, czy też zaczęto wykorzystywać go w tym celu później, to Paladyni Lojalnej Furii dobrze używali go w swej walce z nieumarłymi. Dzięki magii, bądź błogosławieństwu obdarzony jest Promieniem słońca, energią czystej siły życiowej tak potężną, że niszczy zarówno żywych jak i nieumarłych.
PARAMETRY:
•Obrażenia: 1K8 +2, +4 przeciwko złym istotom, zadaje podwójne obrażenia nieumarłym
•TraK0: +2, +4 przeciwko złym istotom
•Typ obrażeń: sieczne
•Specjalne:
•Raz dziennie może rzucać Promień słońca, zadający 3K6 pkt. obrażeń (rzut obronny przeciwko czarom lub oślepienie na 10 rund), nieumarli otrzymują dodatkowe 1K6 pkt. obrażeń na poziom rzucającego (każdy musi wykonać rzut obronny przeciw magii lub zostaje zniszczony). Zasięg i obszar działania to 6 metrów.
•Waga: 2
•Opóźnienie: 3
•Rodzaj biegłości: długi miecz
•Typ broni: 1-ręczna
•Wymagana siła: 6
•Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
•Miejsce: Bramy miasta, skrzynia w ukrytej krypcie w tawernie Pod Krzywym Żurawiem (uwaga na strażnika).
•Komentarz: Bardzo dobry miecz. W starciach ze zwykłymi przeciwnikami zapewnia premię w wysokości dwóch punktów do zadawanych obrażeń i TraK0, w walce ze złymi istotami premia ta wzrasta do czterech. Idealny do zwalczania nieumarłych. Co więcej, można za jego pomocą rzucić czar Promień słońca raz dziennie (wskazane w pojedynkach z liszami i wampirami). Zdobyć tę broń możemy już w drugim rozdziale. Zdecydowanie polecam.
Wraz z modem Item Ugrade tworzy jedną z moich ulubionych broni wogle.
Made by Insimilion |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 03-10-2009, 18:01
|
|
|
Caladan napisał/a: | Miejsce: Bramy miasta, skrzynia w ukrytej krypcie w tawernie Pod Krzywym Żurawiem (uwaga na strażnika). |
Dziękuję, nie skorzystam. Właśnie ów strażnik wybił mi całą drużynę.
[edit: 03.10.2009 godzina 19:35]
Z całej drużyny przeżyła tylko moja postać. Valygar odszedł z drużyny, tak, że wskrzesić mogłem po dojściu do świątyni cztery postacie, a następnie poszukać kogoś do kompletu. Padło na Cernda...
A walka z wampirami skończyła się zwycięstwem purrysowym - owszem, tym razem udało się parę zabić, ale kosztem wyssania energii paru postaciom (w tym Viconii, która miała stosowne antyzaklęcie) i śmiercią dwóch postaci. |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|