Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Heroes of Might and Magic V-VI |
Która postać jest najbardziej antypatyczna? |
Izabela, idiotka na tronie |
|
50% |
[ 11 ] |
Godryk, generał który wygrał wszystkie bitwy i przegrał wszystkie wojny |
|
4% |
[ 1 ] |
Agrael, bo miłość jest ślepa, głucha, niema i upośledzona |
|
18% |
[ 4 ] |
Raelag, bo lepiej mu w czerwony |
|
9% |
[ 2 ] |
Malak, spiskujący nekromanta |
|
9% |
[ 2 ] |
Findan "Zabijmy ich w imię Harmonii" |
|
9% |
[ 2 ] |
Zehir, bo nie trzeba być specjalnie bystrym, żeby zostać magiem |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Głosowań: 22 |
Wszystkich Głosów: 22 |
|
|
|
Wersja do druku |
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 11-07-2011, 00:09
|
|
|
No dobrze, na muzykę z 2 mogę się zgodzić ;-)
Ach, muzyka z 2... chyba jedyna gra która cięła się na muzyce, a nie grafice... (muzyka poważna tej klasy, z takim śpiewem to był ewenement jak na te czasy...) |
_________________
|
|
|
|
|
mateusz_ubisoft
Dołączył: 23 Sie 2011 Skąd: Warszawa Status: offline
|
Wysłany: 29-08-2011, 15:00
|
|
|
Witajcie,
Słyszeliście może o grze Might & Magic: Clash of Heroes? Rozgrywka ma miejsce w realiach Might & Magic, więc może być fajną rozgrzewką przed premierą VI-tej części Herosów. Akcja gry ma miejsce 40 lat przed wydarzeniami z piątej części Herosów. Might & Magic: Clash of Heroes to połączenie gry cRPG, gry logicznej i strategii turowej. Do dyspozycji jest 30 godzin kampanii w trybie jednoosobowym ale możecie też zmierzyć się ze znajomymi w sieci w trybie multiplayer lub przed jednym komputerem w trybie hot seat.
Tutaj mozna obejrzeć trailer: http://www.youtube.com/watch?v=wazUuabl7Cc
Co myślicie o takiej wersji Herosów?
Pozdrawiam,
Mateusz Ubisoft |
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
|
|
|
|
mateusz_ubi
Gość
|
Wysłany: 21-10-2011, 09:00
|
|
|
Clash of Heroes miało już swoją premierę 14go października, widzieliście, graliście?
Od razu do gry dodano pierwsze DLC, "Jestem Legendą" :> |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 21-10-2011, 12:31
|
|
|
Clash of Heroes swoją premierę miało w 2009 roku, na duże konsole wyszło w kwietniu - teraz pojawiła się po prostu wersja na PC. Sama gra jest dobra, chociaż jeśli komuś przeszkadza przesadnie dziecinny setting, raczej mu się nie spodoba. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Tabris
Snowflake
Dołączył: 19 Lut 2011 Status: offline
|
Wysłany: 21-10-2011, 20:54
|
|
|
Gość napisał/a: | Clash of Heroes miało już swoją premierę 14go października, widzieliście, graliście? |
Grałem i przeszedłem nawet jedną kampanię. Potem gra mnie zaczęła nudzić i dałem sobie z nią spokój. |
_________________
|
|
|
|
|
agniesia_p
Dołączyła: 17 Lut 2012 Status: offline
|
Wysłany: 17-02-2012, 10:28 Might & Magic: Heroes VI
|
|
|
Z dużą przykrością muszę stwierdzić, że 6 odsłonę serii Heroes Might and Magic uważam za najgorszą. Zapowiedzi w internecie nie zapowiadały tak wielkiej katastrofy, ba, wręcz mające się pojawić innowacje w tym tytule uważałam za całkiem ciekawe i intrygujące. Czar jednak prysł już przy pierwszej rozgrywce. Właściwie do dzisiaj jeszcze gram w Herosy, z nadzieją, że może pomyliłam się z ich oceną, że może gra ma gdzieś ukryty potencjał. Niestety wypływające zewsząd uproszczenia wszystko zniszczyły. Uważam za ogromną pomyłkę ukrócenia ilości surowców do 3; czy w 7 odsłonie serii zostanie tylko drewno i kamień? Oczywiście ilość surowców na mapie została rozmieszczona całkiem logicznie, wybudowanie ostatniego budynku w zamku to całkiem nielada wyczyn – ale w żaden sposób nie zmienia to faktu, że na mapie zdecydowanie czegoś mi brakuje. Widok zamków to niestety kolejna tragedia. Jak można było kompletnie pominąć najważniejszą wizytówkę gry? Za wyglądem zamków poszła także liczba budynków w środku, jest ich tyle, ile ma być, nic ponad to. Sama rozgrywka również została jakoś obdarta z dynamizmu. Naprawdę sporo trzeba się nazwiedzać, najeździć, aby nagle w grze nagle coś ciekawego się zadziało. W kampanii oczywiście coś się niby dzieje, fabuła sztucznie jest napędzana, ale mapki dla graczy przy jednym komputerze są dość nudne, a jeszcze – póki co – dostępne w małej ilości. Także sposób potraktowania magii nie zyskał mojej aprobaty. Teraz by nauczyć bohatera jakiegokolwiek czaru, trzeba po prostu popychać go w odpowiednich odgałęzieniach na drzewku rozwoju. Może sam pomysł nie brzmi jakoś źle, ale nie ma tego za dużo, kolejne denerwujące uproszczenie. Generalnie cały interfejs przypomina ten z 5 części, ale jest mało intuicyjny, co na początku powoduje niezłą frustrację.
Gra posiada oczywiście zalety. Ma cudowną muzykę i jest ona genialnie klimatyczna. Niektóre jednostki cieszą oko, podobają mi się okropnie jednostki z „wodnego zamku”. Również system rodowy to całkiem ciekawe rozwiązanie, podobnie jak możliwość rozwoju głównych bohaterów (cech, a także wyboru drogi łez lub krwi). Wielki plus za rozwiązanie z zajmowaniem kopalni, rzeczywiście teraz trzeba troszkę pomyśleć strategicznie nad ich przejęciem. I nie prawdą jest, że każdy podbity zamek zaraz zmienia się w ten z naszej nacji. Można go przebudować, choć nie jest to wymóg (chyba?!).
Parę zmian wprowadzony w VI odsłonie jest całkiem niezłych, dużo zupełnie nietrafionych. Cenie sobie, że ta część jest mniej przesłodzona niż V, ale mimo to – gra nie zachwyca. Została uproszczona do bólu, zmieniona tam gdzie nie trzeba. Wszystko to spowodowało, że dla mnie osobiście Heroes VI nie jest może tytułem do końca złym, ale z pewnością okropnie nudnym. |
|
|
|
|
|
Tabris
Snowflake
Dołączył: 19 Lut 2011 Status: offline
|
Wysłany: 18-02-2012, 01:00
|
|
|
agniesia_p napisał/a: | Uważam za ogromną pomyłkę ukrócenia ilości surowców do 3; |
Zrobili to pewnie po to, żeby się te surowce w rozgrywce online nie mieszały.
agniesia_p napisał/a: | fabuła sztucznie jest napędzana, ale mapki dla graczy przy jednym komputerze są dość nudne, |
Tak kampanie są strasznie nudne i męczące. Ja przeszedłem tylko dwie, a pozostałe trzy nie zamierzam na razie ruszyć do czasu aż wyjdzie jakiś ciekawy dodatek, który by rozgrywkę jakoś urozmaicił.
agniesia_p napisał/a: | Także sposób potraktowania magii nie zyskał mojej aprobaty. Teraz by nauczyć bohatera jakiegokolwiek czaru, trzeba po prostu popychać go w odpowiednich odgałęzieniach na drzewku rozwoju |
Co do magii - jest to właśnie jeden z niewielu plusów HOMAM VI, bo można się nieźle bawić w kombinowaniu z magią poszczególnych żywiołów. Poza tym dobrze, że bohater ma jakieś ograniczenia. Trzeba po prostu uważać na co punkty doświadczenia się wydaje.
agniesia_p napisał/a: | Gra posiada oczywiście zalety. Ma cudowną muzykę i jest ona genialnie klimatyczna. |
Serio? Dla mnie to muza w części VI strasznie kuleje, albo powiem dobitniej jest beznadziejna. Jej autora bym wykastrował... Ale to jest oczywiście moja subiektywna opinia z którą nie musisz się zgodzić ;p
agniesia_p napisał/a: | szystko to spowodowało, że dla mnie osobiście Heroes VI nie jest może tytułem do końca złym, ale z pewnością okropnie nudnym. |
Właściwie to mogę się pod tym podpisać, VI jest strasznie nudziarska. Może dobrze prezentuje się w rozgrywce online, ale niestety nie miałem jeszcze przyjemności by ją tam sprawdzić. |
_________________
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
|
|
|
|
Xavi
Barcelona, kurtyzano!
Dołączył: 17 Maj 2012 Status: offline
|
Wysłany: 17-05-2012, 14:00
|
|
|
Wypowiedziałem się już w tematach o starszych wersjach. Stosunek do nowszych też mam pozytywny, IMO świetne gry, przy których można się dobrze bawić, wiele też rzeczy ciekawych względem HoMM produkcji 3DO
Zegarmistrz napisał/a: | 1) Jaki jest wasz ulubiony zamek? |
Mroczne Elfy zdecydowanie :P
Cytat: | 2) Jaki jest waszym zdaniem najładniejszy zamek? |
Mrocznych Elfów, chyba.
Cytat: | 3) Jaki zamek jest waszym zdaniem najsilniejszy? |
Orków. Potrafią być po prostu nie do zajechania. Ale plusem jest większy balans niż w poprzednich częściach i de facto każdy zamek jest bardzo groźny i silny.
Cytat: | 4) Jaki zamek jest najbrzydszy? |
Chyba Sylvan, nie przemawia do mnie za bardzo , choć i Orków mogli wykonać dużo ciekawiej.
Cytat: | 4) Jaki zamek jest najsłabszy |
Overall to Sylvan, chyba że się trafi bohatera ze specjalnością w inicjatywie - wtedy będzie najsilniejszy.
Cytat: | 6) Który rodzaj magii jest najsilniejszy? |
Mroku oraz Przywołania, w zależności jakimi czarami można dysponować.
Zegarmistrz napisał/a: | 7) Jakich połączeń zdolności używacie? |
To co się trafi. Podoba mi się, że teraz nie ma już dziadowskich i nic nie dających umiejętności. Każda może się przydać.
Co do VItki - mi się podoba, jest grą ciekawą, ale niestety w trybie singleplayer za szybko się nudzi. Gdyby nie brat pod ręką, to grałbym w tą grę niewiele. W trybie hot-seat jest bardzo ciekawa.
agniesia_p napisał/a: | Uważam za ogromną pomyłkę ukrócenia ilości surowców do 3; czy w 7 odsłonie serii zostanie tylko drewno i kamień? Oczywiście ilość surowców na mapie została rozmieszczona całkiem logicznie, wybudowanie ostatniego budynku w zamku to całkiem nielada wyczyn – ale w żaden sposób nie zmienia to faktu, że na mapie zdecydowanie czegoś mi brakuje. |
Byłem nastawiony krytycznie do tego rozwiązania, w praktyce jednak wyszło hmm... No średnio. Surowców jest mniej, trzeba o nie bardziej walczyć, są strefy kontroli - ok ok, gdyby do tego się ograniczyli, zmiana naprawdę wymagałaby szybszego ogarnięcia mapy i zmuszałaby do pewnego ryzyka. Niestety posiadając parę targowisk lub bohaterów z takim talentem, ogarnięcie zasobów jest banalnie proste i w ogóle nie wymagające. Na początku ok, ciężko się trochę rozbudować, ale potem idzie łatwo. Dlatego spartolili.
agniesia_p napisał/a: | . Widok zamków to niestety kolejna tragedia. Jak można było kompletnie pominąć najważniejszą wizytówkę gry? Za wyglądem zamków poszła także liczba budynków w środku, jest ich tyle, ile ma być, nic ponad to. |
Najważniejsza to może nie, ale też fatalnie wygląda takie samo okienko. Mega prezentowały się miasta w Vtce, jak kamera jeździła między budowlami Inferno. Gdyby to dopieścili... Fajnie tylko wygląda, że miasto zmienia się na mapie, im bardziej jest rozbudowane.
agniesia_p napisał/a: | Ma cudowną muzykę i jest ona genialnie klimatyczna. |
W dużej mierze jest to ta z 3ki, tylko przerobiona :P
Największą wadą dla mnie jest coś, czego nikt nie wymienił. Wybieranie zdolności. To że można samemu wybierać co chcemy uzyskać wraz z poziomem, byłoby genialnym pomysłem, gdyby... Gdyby te skille były konkurencyjne. A mamy podział na obowiązkowe, nawet nawet i kompletnie zbędne. Build zawsze jest taki sam, no bo nie ma między czym a czym wybierać właściwie.
Największy za to plus, to balans jednostek. Różnią się teraz one bardziej skillami niż statystkami i od naszej taktyki i tego jak je wykorzystamy zależą losy bitwy. Smaczku dodają obiekty na planszy bitwy, dające bonusy, jak też że walczymy w tym miejscu w którym jesteśmy na mapie, czyli jak nieopodal jest rzeka i kilka drzew, to te będą w tle. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ZAxI8VkKK4k |
|
|
|
|
Heroes
Gość
|
|
|
|
|
Hero
Gość
|
Wysłany: 09-08-2016, 18:47
|
|
|
Cytat: | Troubled Heroes VII Expansion Release
A lot has happened since I last updated here. Trial by Fire, the Heroes VII expansion focused on the Dwarf faction, has finally been released, 2 months after it was delayed for no real reason. That was soon followed by a period of little-to-no promotion from Ubisoft, just releasing little tidbits of the Fortress faction on the official page. Some fans hoped more information would be given through the pre-release Twitch session announced over one month before it would take place, but that was not meant to be.
This very Monday, just mere hours before the stream would go live, it was cancelled. Again, no reason was given about it, leaving fans of the series puzzled and outraged. In a not-so funny twist, the Ubisoft Community Manager encouraged the fans to buy the expansion...which could not be bought at the time! Indeed, the expansion price was only announced the very same day it was released ($39,99 or €29,99, depends of the country). To make things even worse, the game wasn’t available on their own platform (Uplay) until the next day...
It would seem as if even Ubisoft has given up on the franchise. There is absolutely no buzz going around the expansion. Aside from the release note in the official page, there is nothing to be seen. The metacritic page is currently empty and a quick google search brought no results either. If you are wondering about the state of this expansion and what it offers, I would recommend to check out our dedicated thread in our forums, where a few fellow members are posting their impressions. It’s better than nothing, I presume!
With the french publisher Vivendi looming closer and closer to an eventual takeover, one has to wonder wether we will see any more M&M games under Ubisoft’s banner (or should I say, under the current owners) at all. |
http://www.heroesofmightandmagic.com/ |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|