Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Najbardziej niedopracowane gry w jakie graliście |
Wersja do druku |
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 15-12-2009, 23:52
|
|
|
Też bym się nie zgodził co do Centuriona. Trzeba brać poprawkę na czasy, w których powstał. Większość strategii z tamtych lat a nawet z późniejszych miała takie sztuczki.
Dorzuciłbym tu pierwszą część Lightning Warrior Raidy. Gra typu pierwszego Hexena, z tym, że nie mieliśmy mapy labiryntu. Owszem, na każdym piętrze była gdzieś jakaś schowana, ale znalezienie jej było kwestią przypadku. Brak było punktów odniesienia, ściany były identyczne, w efekcie czego 2/3 każdego levelu to bieganie po omacku i modlenie się o mapę. Ale na późniejszych poziomach były teleporty - były to pola, w żadne sposób nie zaznaczone na ekranie, po wejściu na które teleportowało nas w inne miejsce danego piętra, w efekcie czego np - rysowanie sobie mapy w paintbrushu szlag trafiał. Dalej - w grze nie ma żadnego sklepu, musimy polegać na tym, co znajdziemy. Na samym początku zaś piekielnie łatwo zginąć, potionów mamy niewiele, a te najlepiej oszczędzać na starcia z paniami bossami. W drugiej części - "Lightning Warrior Raidy: Temple of Desire", w którą miałem okazję grać, wszystkie te bugi wyeliminowano. I byłoby cacy, gdyby nie jeden szczególik - bohaterka, jak tytuł gry wskazuje, specjalizuje się w magii piorunów. W jedynce oznaczało to tyle, że miała jeden atak specjalny, który zabierał tak ze 2 - 3 razy więcej co zwykły. I to było ok. W dwójce możemy, kosztem tury (walki są w systemie turowym) dopałerzyć nasz atak specjalny. Dopałerzony do 2/3 wykańcza jednym uderzeniem 80% bossów w grze... Na pozostałych wystarczy go doładować w całości... |
|
|
|
|
|
Mortimern
widzisz emo to zabij
Dołączył: 23 Cze 2008 Status: offline
|
Wysłany: 16-12-2009, 00:58
|
|
|
Gothic III zmierzch bugów |
|
|
|
|
|
Asthariel
Lis
Dołączył: 10 Kwi 2008 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-12-2009, 18:22
|
|
|
Może KoTOR II? Tyle z tej gry wycięto wątków i questów, że naprawdę starczyłoby na spory kawałek gry. |
|
|
|
|
|
Mortimern
widzisz emo to zabij
Dołączył: 23 Cze 2008 Status: offline
|
Wysłany: 17-12-2009, 09:16
|
|
|
Może dlatego że były niedopracowane włsnie?
Dla mnie niedopracowana to bug na bugu bugiem poganiany , łamanie dialogów nieprzemyslane rozwiazania itp |
|
|
|
|
|
de99ial
Big Bad Wolf
Dołączył: 01 Lip 2008 Skąd: Lublin Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 17-12-2009, 13:16
|
|
|
Gorasul - Dziedzictwo Smoka. Niemiecka podróbka BG i BGII siląca się na epicką kampanię (dziecko smoka, wychowanek czarodzieja). Wiele ciekawych (inteligentna broń, zdobywająca doświadczenie itd.) i mocno niedopracowanych (rzeczona broń byłą - pomimo wypaśnych parametrów - zupełnie do niczego) elementów. Gniot jakich mało.
EDIT
O już pisałem o tym :D
Gra naprawdę wryła mi się w psychikę. |
_________________ http://www.defectivebydesign.org/
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
http://www.rebel.pl/x.php/193/Rebel-Times.html
http://de99ial.polter.pl/,blog.html?8301 - co myślę o DRMach
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 17-12-2009, 23:59
|
|
|
Co do Kronik - najzabawniejszy był fakt, że poziom trudności kampanii miał zależeć od stronnictwa, do którego dołączył nasz heros.
I tak najłatwiejsze miało być Światło, potem Czarny Księżyc/Imperium (tych dwóch nie pamiętam, ale chyba Księżyc), Sprawiedliwość, Imperium/Czarny Księżyc. W praktyce, Sprawiedliwość była tak przepakowaną armią, że poziom trudności misji, mimo, że faktycznie bardziej złożonych niż w "łatwiejszych stronnictwach" był naprawdę łatwy. W tej grze nic po prostu nie jest w stanie stawić czoła armii paladynów, za którymi wędrują łucznicy... a kiedy dojdzie jeszcze aniołek... bo nie dość, że mogą bez problemów kupować jednostkę ultymatywną (nie wszystkie armie mogą), to aniołek jest jedną z najsilniejszych jednostek w grze. A żeby jeszcze wspomóc Sprawiedliwość, to siła ataku i heal paladynów sprawiają, ze strat prawie nie mamy, więc kasa na uzupełnienia nie schodzi... aniołka jak ktoś się uprze można mieć naprawdę szybko.
W ostatnich misjach w zasadzie latamy po magie aniołkiem, bawiąc się w prostą strzelankę i wracając co jakiś czas do naszej liczącej 12 oddziałów na maksymalnym poziomie doświadczenia grupy paladynów po heal. Wolę nie mówić natomiast, co się działo, gdy miałem w armii !3! aniołki.
Najzabawniejsze jest to, że pomimo moich i Zega narzekań w grę gra się naprawdę wyjątkowo przyjemnie, a jej nastrój i fabuła są naprawdę dobre... |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 18-12-2009, 00:39
|
|
|
Daerian napisał/a: | Najzabawniejsze jest to, że pomimo moich i Zega narzekań w grę gra się naprawdę wyjątkowo przyjemnie, a jej nastrój i fabuła są naprawdę dobre... |
Tak. Gra była naprawdę zaklepista. Szkoda, że całkiem położyli balans. I że zmarnowali potencjał.
Gdyby w tej grze były takie prowincje, jak w Total War, a jednostki ultmatywne nie dawały się rekrutować (tylko np. trafiały się po misjach specjalnych 1-2 razy na mapę) to byłby to hit stulecia. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Destroyer
Gość
|
Wysłany: 02-02-2013, 15:50
|
|
|
Odpalcie sobie grę dungeon lords, to będziecie mieć pojęcie o niedopracowanych grach.. epicko trudna :) |
|
|
|
|
|
Crushmaker
Dołączył: 06 Kwi 2010 Status: offline
|
Wysłany: 02-02-2013, 22:17
|
|
|
Ciach.... Dungon Lords przy Arcanum jest w pełni dopracowaną grą :)
Proszę pilnować słownictwa i zwracać się z większym szacunkiem do innych użytkowników. Tren |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 03-02-2013, 19:29
|
|
|
Crushmaker napisał/a: | Dungon Lords przy Arcanum jest w pełni dopracowaną grą :) |
W zasadzie co chwila słyszę, jakie niedopracowane i zabugowane było Arcanum... tymczasem przeszedłem tę grę 4 razy i o ile owszem, widziałem dwa błędy
- Spoiler: pokaż / ukryj
- (wskrzeszenie w ołtarzu najwyższego boga było magiczne, więc niedostępne technologom, oraz Bandolain Scourge mogło zostać zniszczone nie uaktywniając skryptu dla Pete'a jeśli zrobiliśmy to przed rozmową z nim)
, to bez przesady, daleko tej grze do bugów jakie miały inne tytuły, z Fallout czy Daggerfall na czele... |
_________________
|
|
|
|
|
Crushmaker
Dołączył: 06 Kwi 2010 Status: offline
|
Wysłany: 03-02-2013, 19:58
|
|
|
raz przeszedłem i żeby w ogóle to zrobić przeinstalowałem grę z 8 razy i zainstalowałem z 10 różnego rodzaju wspomagaczy i najlepsze.. każdy z nich naprawiał jakiś bug ale wprowadzał inny, który był nie do przejścia:)
btw: do gier niedopracowanych dorzucę jeszcze Świątynię Pierwotnego Zła. |
_________________
|
|
|
|
|
ErtYwek
Gość
|
Wysłany: 25-02-2018, 12:57
|
|
|
Gothic oraz Gothic 2
Kozacy też miały z****ne AI |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|