Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Niekoniecznie mangowo - digital painting |
Wersja do druku |
aure
wise ass
|
Wysłany: 20-12-2008, 13:42 Niekoniecznie mangowo - digital painting
|
|
|
Jestem dość "świeżym" forumowiczem, ale ten dział forum przyciągnął mnie od razu - grafiką i rysunkiem zajmuję się od paru lat, mogę powiedzieć, że już prawie zawodowo :) Bazgram małym Wacomem Bamboo A6, ołówkami, rapidografami, tuszem i wszystkim, co w danym momencie wpadnie mi w ręce (herbatą i kawą też się zdarzyło :D). Uwielbiam komiksy, nie tylko mangi, planuję na daleką przyszłość wydanie własnego (moje największe marzenie)... Póki co przedstawiam wam swoje prace, bardzo ciekawa waszej opinii.
Grafikę poniżej czytelnicy CD-Action mogą znać z okładki grudniowego Action Maga :) Można ją też kupić w kalendarzu '09 firmy odzieżowej Luka Bandita na stronie lukabandita.com . LINK
La Ballerina - moja pierwsza skończona grafika, dopieszczana od czasu do czasu przez dwa lata leżenia bez publikacji. LINK
Halloween Daddy, rysowany na internetowy konkurs na Króla Halloween :) - LINK |
_________________ omg it's alfred molina
Ostatnio zmieniony przez aure dnia 20-12-2008, 19:31, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Norrc
Grupy: Lisia Federacja Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 20-12-2008, 16:12
|
|
|
Aure! Daj hentajce! Daj tentacle! A nie chowasz je do użytku własnego pod łóżkiem...
No i porysuj więcej mangi. A co do tego co wrzuciłaś... no co tu będę dużo gadał. Sama wiesz, co sądzę o tych pracach. Zresztą, przez ostatnie dwa lata poczyniłaś ogrooomne postępy. Oby tak dalej. |
|
|
IKa
Grupy: WIP
|
Wysłany: 20-12-2008, 18:14
|
|
|
A ja bym jednak prosiła, żeby w temacie umieszczać miniaturki, które po kliknięciu prowadzą do większej wersji. Bez hentajów oczywiście.
Miejcie litość dla osób ze słabym łączem.
IKa
Zua Biurokratka
|
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 20-12-2008, 18:33
|
|
|