Twórczość niegraficzna, ale wciąż wizualna - biżuteria! :D |
Wersja do druku |
ka_tka
|
Wysłany: 12-09-2011, 11:31 Twórczość niegraficzna, ale wciąż wizualna - biżuteria! :D
|
|
|
... czyli - nie wiedziałam gdzie to wkleić, a pomyślałam, że tu się jeszcze nie "chwaliłam" ;)
Produkowaniem miłych dla oka upiększaczy kobiecej urody zajmuję się hobbistycznie od kilku lat, więc klikając na linki możecie mieć pewność, że nie zobaczycie nieudolnie nadzianych na kolczykowe zapięcia plastikowych koralikow z pasmanterii :P
subiektywny (i reprezentacyjny - jesli chodzi o techniki, w ktorych dłubię) wybór:
na szyję:
plecionki
różności
na rękę:
brzdękające
sprężynki
filcowe
na ucho:
różności
modeliniaki
różności, sortowane wg techniki:
dekupażowane drewno
skręcane i przeplatane druciki
a więcej ładnych rzeczy w samej galerii
(czyli oczywiscie na http://katarzyna-walkiewicz.daportfolio.com :) ) |
|
|
|
|
|
Luik
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 12-09-2011, 11:42
|
|
|
Jeśli chodzi o biżuterię i tego typu rzeczy, to jestem ignorantem i kompletnie się nie znam. Przypuszczam też też mój gust jest co najwyżej marny.
Jednakże jestem pod dużym wrażeniem. To jest napraw ładne. I staranne. Możesz wpisać mnie do grona swoich fanów, nawet mimo mojego nieobeznania.
To pewnie głupie pytanie, ale z czego są te błyszczące kulki? :P |
|
|
|
|
|
ka_tka
|
Wysłany: 12-09-2011, 11:50
|
|
|
dziękuję :)
'błyszczące kulki' są z różnych materiałów - szkło, akryl, metal, plastik, drewno... itd, pewnie o czymś zapomniałam. Część z nich to zaś kamienie półszlachetne i kryształy :) |
|
|
|
|
|
Easnadh
a wee fire
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 12-09-2011, 11:50 Re: Twórczość niegraficzna, ale wciąż wizualna - biżuteria!
|
|
|
Podobają mi się wszystkie, ale te są absolutnie cudowne. Te kolczyki w lewym górnym rogu oraz te pod nimi od razu skradły mi serce.
Jesteś bardzo utalentowana i podziwiam cierpliwość, której robienie takiej biżuterii pewnie wymaga. |
_________________ ☾