Przenosiny |
Wersja do druku |
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 21-05-2006, 19:55
|
|
|
Serika napisał/a: | Ja dla odmiany powiem, że widzę (chello = UPC). Więc to chyba faktycznie od sieci zależy... ^^' |
Potwierdzam. (również chello) |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Avellana
Lady of Autumn
|
Wysłany: 21-05-2006, 19:58
|
|
|
Tak w ogóle - dobra robota i wielkie dzięki!
Komunikat sytuacyjny: z domu (jakaś sieć domowa tepsy, nie znam się) nie działa. W pracy działało bez zarzutu. |
_________________ Hey, maybe I'll dye my hair, maybe I move somewhere... |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 21-05-2006, 20:16
|
|
|
Widzę. Sieć osiedlowa. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Szaman Fetyszy
Epic One
Dołączył: 06 Maj 2003 Skąd: Z emigracji wewnątrzkrajowej Status: offline
|
Wysłany: 21-05-2006, 20:25
|
|
|
U mnie w domu bez zarzutu :P. Tepsa DSL. |
|
|
|
|
|
Crack
Grupy: Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 21-05-2006, 21:23
|
|
|
Uff, całe szczęście że Tilk wyłapał jeszcze przed przeniesieniem błąd w konfiguracji bo mieli byśmy tylko Anime ale bez Forum i Czytelni :)
Póki co wszystko mamy jeszcze na serwerach w USA (Savvis, EV1), na dniach serwer z Anime powinien zostać przeniesiony do Warszawy. Zapewniają mnie że ma to niby przebiec niezauważalnie, ale to by było zbyt piękne :) |
_________________ One to rule them all, One to find them,
One to bring them all and in peace bind them
Ostatnio zmieniony przez Crack dnia 12-06-2006, 14:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Raul
|
Wysłany: 23-05-2006, 17:05
|
|
|
Gratuluje, przenosiny potrafia przyspozyc wielu siwych wlosow :)