FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
  W paszczę lwa - karty postaci
Wersja do druku
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~


Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Hajnówka
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 28-12-2007, 17:17   W paszczę lwa - karty postaci

Przed stworzeniem postaci proszę o zgłoszenie się w temacie z komentarzami i wcześniejsze zapoznanie się z fabułą questa.

Zależenie od płci, gracz będzie mógł być Kosmicznym Marine z zakonu Ultramarines, bądź też Siostrą Bitwy. Wszyscy gracze są pod komendą inkwizytor Ivone, która jest NPC kierowanym przeze mnie.
Kosmiczni Marines to zmodyfikowani genetycznie żołnierze, nadludzie i istne maszyny do zabijania, odziani w zaawansowane technologicznie pancerze siłowe i wyposażeni najlepiej ze wszystkich imperialnych armii. Siła i odwaga Kosmicznego Marine nie mają sobie równych wśród zwykłych śmiertelników. http://wh40k.lexicanum.com/mediawiki/images/e/e8/Ultramarines.jpg

Siostry Bitwy to zakon służący inkwizycji, jednak poza toczeniem bitew zajmują się one działalnością humanitarną na terenie Imperium. Nie są modyfikowane genetycznie, a ich pancerze siłowe nie są sprzężone z ciałem i nie zwiększają siły Siostry, jednak dają taka samą ochronę co zbroje Kosmicznych Marines. http://wh40k.lexicanum.com/mediawiki/images/c/c3/Battle_Sisters_Squad_c.gif

Klasy Postaci:
Dla Kosmicznych Marines są cztery:
1. Brat Walczący - to standardowy, zaprawiony w boju Marine przeszkolony w używaniu większości broni. Na wyposażeniu każdego Brata jest Bolter (standardowa broń palna w szeregach Kosmicznych marines, odznaczająca się dużą siłą ognia, niezawodnością i prostotą obsługi oraz możliwością dokonywania napraw w warunkach polowych. Bolter strzela napędzanymi rakietowo pociskami rozrywającymi nieokryte cięższym pancerzem ciało), 2 magazynki standardowej amunicji, 1 magazynek zapalającej i jeden wybuchowej, nóż bojowy z Adamantium (najtwardszy metal znany człowiekowi) oraz 5 granatów, a także osobisty medpak i zestaw do usuwania drobnych usterek i defektów broni i pancerza.
Brat walczący może wymienić swój Bolter na dwa pistolety bolterowe (lepsza skuteczność na bliskie dystanse, lecz gorsza na dłuższe, możliwość strzelania w kilku kierunkach na raz). Jeżeli tak postąpi, otrzymują dodatkowy zestaw amunicji. Bolter może zostać także wymieniony na miecz łańcuchowy (broń do walki wręcz, bardzo skuteczna przeciwko przeciwnikom bez i w lekkich pancerzach) i pistolet bolterowy. Inną możliwością jest wybranie zamiast Boltera broni specjalnych, takich jak Plasmagun z zestawem 3 akumulatorów (miota rozgrzanymi kulami plazmy zdolnymi do przepalania pancerzy siłowych ze stali ceramicznej, a żywą tkankę spala na miejscu, jednak może się w każdej chwili przegrzać i strzela pociskiem jednolitym o silnie ograniczonym zasięgu, akumulator starcza na około 10 strzałów), Meltagun wraz z zestawem akumulatorów(Broń do niszczenia pojazdów, strzelająca wiązkami energii o bardzo wysokiej temperaturze), lub ręczny miotacz ognia z 4 pojemnikami na paliwo.
2. Brat – Sierżant – sierżanci dowodzą drużynami Marines i inspirują ich do zacieklejszej walki. Podstawowym uzbrojeniem sierżanta jest pistolet bolterowy, 5 granatów, bomba termiczna (melta bomb, służy do niszczenia pojazdów i budynków) i piłomiecz, ale ten pierwszy może zostać zamieniony na Bolter lub pistolet plazmowy (mniejsza wersja Plasmaguna, posiadająca mniejszy zasięg i szybkostrzelność od pistoletu). Inni bracia zmuszeni są do wykonywania poleceń sierżanta.
3. Konsyliarz - spełnia rolę medyka. Jest w stanie opatrzyć w warunkach polowych naprawdę ciężkie rany, ale wszystko ma swoje ograniczenia i nawet doskonale, szybko regenerujące się ciało Marine nie jest nieśmiertelne. Po śmierci któregoś z Braci, konsyliarz ma obowiązek zabezpieczyć jego genoziarno, by mogło ono służyć innemu Marine.
Konsyliarze posiadają zestaw narzędzi chirurgicznych oraz respirator, aparaty tlenowe i najróżniejsze medykamenty, a uzbrojeni są w piłomiecz, pistolet bolterowy oraz jeden granat. W razie potrzeby mogą także zatruć przeciwnika przy pomocy igieł ukrytych u nasady dłoni.
4. Techmarine - to Brat, który przez 40 lat uczył się na Marsie, siedzibie bractwa Adeptus Mechanicus postępowania z maszynami. Jest w stanie naprawić większość usterek i zniszczeń broni oraz pancerzy. Na jego wyposażeniu znajduje się zestaw narzędzi, kilka serwo ramion przymocowanych do plecaka, dzięki którym może dokonywać napraw szybciej i dokładniej (co 4 ręce to nie jedna). Jako broni używa laski z symbolem Boga Maszyny oraz Boltera. Może także skorzystać z 2 wybranych przez siebie serwitorów: wsparcia, szturmowego (oba służą do walki, pierwszy to strzelec uzbrojony w multi melta - cięższa wersja meltguna, drugi walczy wręcz) lub technicznego, pomocnego przy dokonywaniu napraw. Techmarine sam steruje swoimi serwitorami, może także podkładać ładunki wybuchowe (posiada w arsenale 3 meltabomby).

Dla Sióstr Bitwy są 2:
Siostra Walcząca - Posiada te same wyposażenie, co Brat Walczący, jednak nie może wybrać piłomiecza i Plasmaguna jako zastępstwo dla Boltera.

Celestian - To doświadczone w boju i doskonale wyposażone Siostry Bitwy. Posiadają Piłomiecz oraz Stormbolter (są to dwa sprzężone ze sobą Boltery. Broń ta posiada niezwykłą siłę rażenia, ale z powodu odrzutu musi być obsługiwana obydwoma rękoma). Celestian nie może wymienić swojego ekwipunku, za to dodatkowo oprócz 5 granatów posiada bombę termiczną. Może inspirować pobliskie jednostki do lepszej walki poprzez śpiewanie religijnych pieśni.


Przewidziałem miejsce na 1 sierżanta, 1 Techmarine i 1 Konslyliarza. Kto pierwszy, ten lepszy. Reszta klas nie ma ograniczeń. Podczas podawania karty postaci należy uwzględnić wybór uzbrojenia, imię, wygląd postaci oraz wygląd pancerza (dozwolone są drobne ozdoby i modyfikacje, Siostry Bitwy mają od razu bogato zdobione pancerze pokryte świętymi wersetami, Marines tak fajnie nie mają ;]). Historii nie uwzględniamy, bo każdy Marine ma podobną. Karta postaci Ivone zostanie stworzona w najbliższym czasie.

Zamykam// Mara

_________________
Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.

Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Nie możesz ściągać załączników
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group