Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Postacie na sesję Exalted |
Wersja do druku |
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 15-06-2016, 19:13 Postacie na sesję Exalted
|
|
|
Jak w temacie, proszę zamieszczać karty do dyskusji :-) |
_________________
|
|
|
|
|
Ichi-chan
Ićsprite!
Dołączyła: 29 Wrz 2009 Skąd: nie chcesz wiedzieć... Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 22-06-2016, 18:26
|
|
|
Oto mój postać:
Wygląd :)
Back story:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- „Urodziłem się w pięknym mieście portowym rządzonym niepodzielnie przez bogatą rodzinę – już nie pamiętam ich imienia. Byłem niewolnikiem, życie nie rozpieszczało mnie wygodami, szacunkiem innych ludzi, czy choćby posiłkiem dziennie. Za to obdarowało mnie czymś innym – urokiem osobisty i wspaniałym głosem! Umilałem więc ciężką pracę sobie i innym niewolnikom prostą pieśnią, (absolutnie przypadkowo) pod oknem dziedziczki rodu. Któregoś dnia wyjrzała ze swej komnaty, by zobaczyć do kogo należy ów głos. Po tym wydarzeniu przygarnęła mnie do swych komnat i ustanowiła mnie swym … pupilkiem, nadal byłem niewolnikiem, ale tylko głupiec by narzekał - zamieszkałem w rezydencji, miałem pełny brzuch, a najcięższą pracą było tylko śpiewanie parę godzin z rzędu i inne usługi… Z dziedziczką staliśmy się na tyle bliscy, że nie odstępowała mnie niemal na krok , powierzała mi także sekrety. Jej rodzina, miała swoich wrogów na przykład - resztę mieszkańców miasta. Pewnego razu zaczepił mnie pewien człowiek, należał do pewnej gildi – obiecali mi złoto w zamian za informacje i szpiegowanie. Nie mogło być lepiej – miałem dach nad głową pełen wygód oraz własne złoto!
Wszystko było dobrze do czasu gdy nie spytali kiedy Dziedziczka jest sama, poza zasięgiem służby. Odpowiedź była prosta – następnej pełni, o północy podczas bankietu jej ojca, cała służba była zajęta przy gościach. Jednak czegokolwiek by nie knuli – ona miała już swoje własne plany. Owego wieczoru zastałem ją gdy pakowała rzeczy. Rozemocjonowana wyznała mi miłość i opowiedziała mi o swym planie ucieczki razem, wyzwolenia mnie oraz wspólnego ślubu. Mieliśmy wyjść przez jej okno i zejść po ścianie rezydencji i uciec na statek pod osłoną nocy. Opowiadając mi szczegóły swojego planu wychodziła przez okno by wspiąć się po ścianie w dół. Trzymałem jej rękę by pomóc jej utrzymać równowagę, nadal skołowany całym obrotem sytuacji. Wyzwolenie było kuszące, ale ślub… ten plan nie wydawał się dość lukratywny dla mnie… Jednak dzięki niej zyskałem tak wiele. By nie złamać jej serca postanowiłem być z nią szczery. Wolę mężczyzn… W tym momencie naglę zamilkła i puściła moją rękę.
Upadek niechybnie ją zabił. Wtem do pokoju weszła przyciągnięta hałasem służba. Zastali mnie akurat przy oknie gdy oszołomiony patrzyłem w dół. Można by pomyśleć że to ja ją zabiłem… Lokaj spytał się gdzie jest dziedziczka. Opcja z wyznaniem prawdy była mało przekonująca. Więc zacząłem improwizować.
Padłem na kolana płacząc, szlochając wskazałem na okno. Powiedziałem im o tym jak ostatnio czuła się niezwykle nieszczęśliwa (zawsze była ekscentryczna), popadła w absolutną melancholię. Aż w końcu odebrała sobie życie.
Wszyscy pobiegli do okna by zobaczyć na własne oczy. Mój występ była na tyle przekonujący że aż jedna ze służek objęła mnie i zaczęła pocieszać. Służba rozpierzchła się by poinformować o tym kogo trzeba, w zamieszaniu nikt nie zauważył jak podkładam pod okno stary poemat dziedziczki by imitował jej list samobójczy (lubowała się ciemnej poezji, choć nie najwyższych lotów).
Uciekłem z zamku najszybciej jak to możliwe. Przed opuszczeniem miasta ostatni raz skontaktowała się ze mną gildia by pogratulować mi wykonanej roboty. Okazuje się że ich ubiegłem, otrzymałem od nich zapłatę i zapewnienie ja nic o nich nie wiem a oni o mnie. Wolny i ze złotem które zapewni mi samodzielne życie (przynajmniej na jakiś czas), wyszedłem przez bramy miasta gdy odezwało się do mnie słońce. „
Sory jest cholernie długie =___=;
Karta: Yoyo!
Edit: Nie wiem czy Daer wszystkich spytał ( ja powinnam to zrobić sorry >__>;) ale czy wybaczycie mi performance jako supernal? Ładnie proszę :3
Edit edit: Chcialabym zmienić Animę by była bardziej cool :P
Anima: Znikąd dochodzi śpiew oraz trzepot skrzydeł, pojawiają się sylwetki sfruwających ptaków. Cieniste ptaki odwracają uwagę od, niemal nieuchwytnej dla oka, sylwetki Słowika. |
_________________ Caw Caw Modrafokas
Ostatnio zmieniony przez Ichi-chan dnia 07-08-2016, 17:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok
Dołączyła: 22 Maj 2009 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 23-06-2016, 23:00
|
|
|
Imię: Sieci Pełne Krewetek (Krewetka)
Wygląd
Backstory:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Żagiel Nieugięty Sztormem wrócił kiedyś do domu po dłuższej nieobecności. Jego córka była mocno zaskoczona.
-Tatuś!
-Córuś! Córuś, słuchaj! Wąż morski nas napadł na morzu. Wielki był, a jaki długi! Okręcił się wokół pokładu, ale nie miał siły ani go roznieść ani przewrócić…
-Tatuś…
-… Ale gad nie odpuszczał, musieliśmy go zadźgać hakami i nożami. Długo się trzymał. Kuter trzeba naprawić, ale Jing już się tym zajął…
-TATUŚ, GDZIE TY MASZ NOGĘ?!
Tatuś nie miał nogi. Wąż morski mu ją odgryzł. Tego dnia Sieci Pełne Krewetek zrozumiała jak okrutne jest morze. Przez lata pozwalała się zwodzić obfitymi połowami, pięknymi muszlami, perłami i kawałkami korali, słodką muzyką fal, gładkim piaskiem oraz okazjonalnym wielorybem wyrzuconym na brzeg. Ale to wszystko stanowiło jedynie przykrywkę. W rzeczywistości morze było zimną suką wabiącą obietnicami dobrobytu, a potem odgryzającą tatusiom nogi. Morze się doigrało. Ktoś powinien morzu przywalić. I tym kimś zamierzała być Krewetka. Wiedziała, że jest za słaba by przeciwstawić się czemuś tak ogromnemu, ale nie miała najmniejszego zamiaru pozwolić by ten drobny szczegół wpłynął na jej determinację. Stanie się silniejsza. Zacznie od podstaw. Morze nie ucieknie. Teraz jest tylko przeciętnej budowy rybaczką, ale pewnego dnia… PEWNEGO DNIA!...
…I wtedy przyszło Słońce.
Karta1 Karta2
Specialzacje:
Atletyka: Pływanie/Nurkowanie
Brawl: Walka w ekstremalnych warunkach
Survival: Warunki morskie
Anima:Postać Krewetki opływa ławica widmowych, opalizujących rybek. Powierzchnia po której stąpa drga pod jej stopami niczym tafla wody.
Pozostały rzeczy, których nie rozumiem, więc stwierdziłam, że wrzucę to obaczycie i pomożecie :V |
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
Ostatnio zmieniony przez Sasayaki dnia 08-08-2016, 15:43, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Ichi-chan
Ićsprite!
Dołączyła: 29 Wrz 2009 Skąd: nie chcesz wiedzieć... Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 23-06-2016, 23:40
|
|
|
Morze to zimna suka! :D |
_________________ Caw Caw Modrafokas
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 24-06-2016, 17:54
|
|
|
Zimniejsza niż Wam, ludziom gór, się wydaje. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 02-07-2016, 12:40
|
|
|
Name: Szmaragd (pełne imię: Niezrównany szmaragd z odmętów wód wyłoniony)
Caste: Twilight
Concept: Wędrowny Czarnoksieżnik/Badacz
Anima: Mandala z wpisanymi w nią znakami pięciu żywiołów
Supernal Ability: Occult
Limit Trigger: The Solar is hindered in her studies by the self-indulgent and intemperate behaviour of those around her.
Character art: http://orig07.deviantart.net/4ef9/f/2015/050/0/2/s_manalee_by_anotherwanderer-d8inua1.jpg
Trouble: Świat jest za duży, aby łatwo go zbadać
Aspekty:
1) Violence is not an answer. Violence is the question; the answer is yes.
2) I was just borrowing it! Really! I need it for my research!
3) Curiosity killed the cat.
4) I will craft us outa (and into) all troubles!
5) I must catalogue it, give me five minutes...
Wygląd:
Wiek: Około 22 lat
Włosy: Rude, z białym pasmem
Oczy: Zielone, głęboko w nich można po dokładnym przyjrzeniu się zauważyć sześcioramienną gwiazdę
Wzrost: 164 cm
Skóra: Jasna
Budowa ciała: szczupła, raczej drobna
Charakter i informacje ogólne:
Młoda i niedoświadczona, jednakże otwarta na świat i nowe doświadczenia. Szybko się uczy, chce poznawać i badać świat wokół siebie. Nie jest dobra w kontaktach z innymi, jest raczej uparta i ekscentryczna, chociaż nie robi tego celowo, ani nie stara się unikać ludzi – wręcz odwrotnie, chętnie nawiązuje nowe przyjaźnie, jeśli tylko ktoś potrafi z nią wytrzymać. Potrafi spędzać godziny, jeśli nie dnie nad książkami czy nowym wynalazkiem, ciężką ją wtedy od nich oderwać. Posiada bardzo szeroką wiedzę techniczną i magiczną, wie wiele o prastarych legendach i ukrytych prawdach, jednak nie za wiele o współczesnym świecie.
Historia postaci:
Dzieckiem będąc, Niezrównany szmaragd z odmętów wód wyłoniony jako jedyna osoba obecna na statku przeżyła morska katastrofę wbrew wszelkiemu prawdopodobieństwu. Potężne sztormowe fale wyrzuciły ją na niewielką wyspę, zbyt małą by znaleźć się na jakiejkolwiek z map Zachodu – jednakże mieszczącą na sobie potężną Manse pradawnego Solara. Chociaż dziewczynka miała wówczas zaledwie dwanaście lat, okazała się wystarczająco sprytna i rezolutna, aby przechytrzyć, a potem także zaprzyjaźnić się z prastarymi żywiołakami – strażnikami wyspy – oraz aby rozwiązać i przezwyciężyć systemy obronne prastarej Manse. Wtedy właśnie dotknęła jej łaska Słońca Niezwyciężonego i nabrała ona swój Drugi Oddech. Zaprzyjaźniona z żywiołami i pani potężnej Mansy wraz ze wszystkim co w niej zgromadzono, była bezpieczna – oraz mogła doskonalić się dzień po dniu w prastarej wiedzy i sztuce magii i rzemiosła.
Nie zmarnowała tej szansy – w latach które nadeszły poznała sztukę łączenia mocy i Esencji, tworzenia dawno zapomnianych cudów – a także przeczytała więcej książek niż większość ludzi widziała w swoim życiu. Za pomocą mistycznego talizmanu poprzedniego władcy Manse inicjowała się w sztuce Sorcery.
Jednakże, po wielu latach nawet to jej nie wystarczało – nadal czuła potrzebę wiedzy, poznania i zbadania świata poza Manse w której mieszkała, poszerzania wiedzy coraz dalej i dalej... oraz wykorzystania jej, by pomóc innym. Wiedziała jednak, że świat nie jest miłym i bezpiecznym miejscem – dlatego też nim wyruszyła w drogę użyła zdolności, jakie posiadała jako prawdziwy Miedziany Pająk – i z mistycznych materiałów, jakich zapasy posiadała Manse oraz dzięki pomocy swych przyjaciół stworzyła broń, która miała chronić ją w podróży. Każdy z żywiołaków ofiarował jej dwa dary – dar mocy, by walczyć o to co dla niej drogie i dar ochrony, by bronił ją w podróży.
PS: Tak, imię wymyśliły jej żywiołaki. Dwunastolatce się bardzo podobało...
Experience: 4/76 (Refinement of Knowledge Unknown; Spirit-Detecting Glance; All-Encompassing Sorcerer’s Sight; Words-as-Swords Stance; Words-as-Shield Method; Spirit-Cutting Attack; Ghost-Eating Technique; Celestial Circle Sorcery; Burning Exorcism Technique;)
Solar Experience: 8/64 (Demon of the First Circle, Peacock Shadow Eyes, Paralyzing Contradiction, Disguise of the New Face, Righteous Indignation, Shadows of the Ancient Past, Demon of the Second Circle, Travel Without Distance, Theft of Memory)
Essence: 2
Willpower: 8
Personal: 16
Peripheral: 40
Attributes:
Strength: 2
Dexterity: 5
Stamina: 2
Charisma: 2
Manipulation: 2
Appearance: 3
Perception: 1
Intelligence: 5
Wits: 5
Abilities:
Archery:
(f) Athletics: 1
(f) Awareness: 3
Brawl:
Bureaucracy:
(c) Craft: 5
Dodge:
(c) Integrity: 5
(c) Investigation: 1
Larceny:
Linguistics:
(c) Lore: 5 (Academics, Mathematics, Essence studies, Sorcery, Legends & Folklore)
Martial Arts:
Medicine: 1
Melee:
(c) Occult: 5
Performance:
Presence:
(f) Resistance: 5
Ride:
Sail: 3
Socialize:
Stealth:
(f) Survival: 1
(f) Thrown: 5
War:
Specialties:
Thrown: Mystical weapons
Craft: Smith, Shipwright, Alchemy, Cook, Essence Artifice
Lore: Legends & Folklore, Essence studies
Occult: Sorcery
Merits:
Eidetic Memory
Language (Seatongue, Old Realm)
Manse: 5 (Twice-Striking Lightning Prism)
Artifact: 5 (Elemental Heart)
Intimacies:
Principle: Świat musi zostać zbadany, a wiedza skatalogowana (Defining)
Principle: Sorcery jest kluczem do poznania (Major)
Tie: Talisman of Ten Thousand Eyes (potrzeba poznania) (Major)
Tie: Elemental Heart (duma twórcy) (Major)
Principle: Uprzedzenia są zakałą ludzkości (Major)
Principle: Nie osądzaj książki po okładce (Minor)
Tie: Gaea – przyjaźń (Major)
Tie: Bloodflame– przyjaźń (Major)
Tie: Sylphe – przyjaźń (Major)
Tie: Aquarius – przyjaźń (Major)
Tie: Loretta - przyjaźń (Minor)
[i]Tie: Płomyk - przyjaźń (Minor)
Tie: Sophos - zainteresowanie naukowe (Minor)
Charms:
Excellencies: Athletics, Awareness, Craft, Integrity, Investigation, Lore, Occult, Resistance, Sail, Survival. Thrown
Athletics:
- Graceful Crane Stance (3m, One scene, Never lose balance)
Awareness:
Craft:
- Craftsman Needs No Tools (6m, One scene, work faster and without tools, upgrades at E3)
- Crack-Mending Technique (10m, 1wp, repair items in hours or seconds with CNNT)
- Flawless Handiwork Method (6m, reroll 10 and 6 until they fail to appear)
- Supreme Masterwork Focus (4m, double 9, 1wp to double 8, upgrades at E3)
- The Craft Of War (4m, One scene, use Craft in Combat for Gambits)
- Words As Workshop Method (Supplemental, Indefinite, 2, 5, 10 or 20m, create item from glowing Essence)
Integrity:
Investigation:
Lore:
- Harmonious Academic Methodology (+Essence successes to Lore speciality rolls, add new Specialties)
Occult:
- Terrestrial Circle Sorcery (Permanent)
- Celestial Circle Sorcery (Permanent)
- Spirit-Detecting Glance (3m, One scene, see immaterial spirits)
- All-Encompassing Sorcerer’s Sight (4m, Instant, see the patterns of magic that make up Creation)
- Spirit-Cutting Attack (Instant, 1m, Hit immaterial)
- Ghost-Eating Technique (Instant, 3m, kill spirit permanently, gain motes for damaging/killing spirits)
- Carnal Spirit Rending (Instant, Reflexive, 5m,1wp, drain (Essence) powers from Spirit killed with G-ET)
- Burning Exorcism Technique (Instant, 3m, 1wp, remove possessing Spirit by rolling (Wits + Occult) against the Resolve of the possessing spirit, can draw it into Solar anima)
- Ancient Tongue Understanding (6m, Reflexive, One scene) (Essence/2, round down) successes to Occult rolls and Shaping)
- Supernal Control Method (free full Occult Excellency 1/scene, reset by shedding anima to dim)
- Wellspring of Knowledge Unknown (Permanent, more Shaping Rituals and Control Spells)
- Refinement of Knowledge Unknown (Permanent, Add (higher of Essence or three) non-Charm bonus dice to Solar’s spell effects and any Occult rolls which involves dealing with Spirits or different realms of existence, +1 Means to Sorcerous Workings)
- Inner Forge of Spiritual Enlightenment (Inner pool of Sorcerous Motes)
- Words-as-Shield Method (8m, gain Soak when casting spells)
- Words-as-Swords Stance (when casting spell, 4m, gather more – up to 2x Essence motes, each 2 adds 1 damage dice, gain Initiative for spell damage, 1 for 2 damage up to (Occult))
Resistance:
Sail:
- Salty Dog Method
Survival:
Thrown:
Spells:
Terrestial Circle:
Calling the Wind’s Kiss (10 sm +2sm per additional hour (max. 30 sm), 1 wp)
Demon of the First Circle (Ritual, 2wp)
Disguise of the New Face (Ritual, 1 wp)
Droning Suggestion (10 sm, 1 wp)
Flight of Separation (10 sm, 1 wp)
Peacock Shadow Eyes (10 sm, 1wp) – Control Spell (from charm)
Paralyzing Contradiction (5 sm, 2 wp)
Sting of the Ice Hornet (15sm, 1wp) – Control Spell (from charm)
Summon Elemental (Ritual (4h), 2wp)
Theft of Memory (Ritual, 1 wp)
Unbreakable Violet Bands (10 sm, 1 wp) – Control Spell
Celestial Circle:
Demon of the Second Circle (Ritual, 3 wp)
Righteous Indignation (20 sm, 2 wp) - (Control Spell)
Shadows of the Ancient Past (10sm, 2wp)
Travel Without Distance (25sm, 2wp)
Shaping Rituals:
• When the sorcerer takes the first shape sorcery action to begin casting a spell and stunts it with a description of how she casts the spell through the talisman or draws on its power, she gains (stunt rating + 2) sorcerous motes towards completing this spell. This benefit can only be received once per scene. Stunts to enhance the sorcerer’s control spell do not count against the once per scene limit.
• Drawing upon his bond with his familiar, their shared soul flares with power and life. Whenever the sorcerer takes a shape sorcery action, he may draw an additional (Essence) sorcerous motes from his familiar if they are in physical contact with each other (such as riding a horse or an eagle perched on his shoulder). Calling on the bond in this manner causes faint supernatural occurrences to manifest around the sorcerer and familiar, such as both of their eyes glowing or transparent flames rising around them.
• A sorcerer with an Essence pool may spend a scene in meditation to commit ten motes to the talisman. Once she begins shaping a spell while wearing the talisman, she may draw on the power she’s invested, contributing up to (Essence + 2) sorcerous motes towards the spell until the full commitment of ten motes has been converted into ten sorcerous motes, or the spell is cast (or countered). Committed motes are converted to sorcerous motes on a one-to-one basis normally, but are converted into two sorcerous motes when casting the sorcerer’s control spell. The sorcerer must wait until she’s had a full night’s sleep before she can charge the talisman again.
Evocations:
Talisman of Ten Thousand Eyes
Elemental Heart
Evocations - Elemental Heart (Brawl).docx
|
Pobierz Plik ściągnięto 81 raz(y) 30,18 KB |
Zaklęcia.docx
|
Pobierz Plik ściągnięto 85 raz(y) 84,62 KB |
Sorcery Occult Charms.docx
|
Pobierz Plik ściągnięto 85 raz(y) 25,43 KB |
Evocations - Talisman.docx
|
Pobierz Plik ściągnięto 88 raz(y) 23,46 KB |
Craft rewrite.docx
|
Pobierz Plik ściągnięto 72 raz(y) 52,71 KB |
|
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 01-10-2017, 21:47, w całości zmieniany 27 razy |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 04-07-2016, 23:47
|
|
|
W zasadzie on powinien być abysalem, ale póki nie ma odpowiedniego podręcznika będzie podszywał się pod solara... No nic. Jak widać nieskończony, nie wybrałem jeszcze charmów i nie wydałem bonuspunktów, ale można już zobaczyć czego się mniej więcej spodziewać.
I tak, on był pisany na fazie.
Aktualizacja: wydałem Bonus Pointy na Abilities i dodałem charmy
Imię: Hak Na Niewiernych (właśc. Laszlo d’Ambergris)
Kasta: Zaćmienie
Koncepcja: Kapitan piratów porwany przez Fae
Anima: powiewający obszarpany Jolly Roger z podkładem dźwiękowym
Supernal Ability: Sail (?)
Limit Trigger: autorytet solara jest podważany na jego własnym statku
Intimacies:
Defining:
Więź: Fae grasujące w Kreacji (żądza unicestwienia)
Major:
Zasada: na statku kapitan jest drugi po Słońcu
Zasada: cel uświęca środki, a ja będę potrzebował większego statku…
Więź: Bezwieczny Chłopiec (nienawiść)
Więź: Behemot Który Zniszczył Quaresimę (syndrom kapitana Ahaba)
Minor:
Więź: Załoga (i-it’s not like I saved you because I like you, baka!)
Więź: dzieci (awersja)
Więź: krokodyle (fobia)
Wygląd: o tak
Charakter i informacje ogólne:
Charyzma i nienaganne (przynajmniej przez jakiś czas) maniery kontrastują z wybuchowym, nieco neurotycznym temperamentem i skłonnością do okrucieństwa. Hak wiele widział, wiele osiągnął i jeszcze więcej spieprzył, zatem niewiele jest sytuacji w których nie potrafi się odnaleźć. Ma naturalny dar zjednywania sobie ludzi, choć sam pozostaje nieufny na granicy paranoi i niespecjalnie wierzy w prawdziwe przyjaźnie. Kiedy nie jest akurat pochłonięty swymi obsesjami pożąda wysublimowanej rozrywki w elokwentnym towarzystwie.
Historia postaci:
Laszlo d'Ambergris był już całkiem znanym piratem gdy został niespodziewanie porwany przez Bezwiecznego Chłopca - potężną Fae o postaci podrostka w podartych gaciach. Przez bliżej nieznany, choć przeraźliwie długi czas uwięziony był w jego domenie, gdzie musiał wciąż na nowo odgrywać farsę z innymi nieszczęśnikami, wcielającymi się w piratów, Indian i Zaginionych Chłopców. Był ulubioną zabawką potwora, który uwielbiał się nad nim znęcać, w końcu jednak kapryśny władca Wyspy Nigdy-Nigdy znudził się nim i rzucił na pożarcie morskiemu krokodylowi.
Dar Exaltacji dosięgł Haka w dosłownie ostatniej chwili, gdy gardzielą wielkiego gada zmierzał na spotkanie kwasów żołądkowych. Wyrąbał sobie drogę na wolność z wnętrza bestii, po czym ostatkiem sił dopłynął do brzegu niewielkiej wysepki.
Odnalazło go i odleczyło plemię pokojowo usposobionych Quagganów. Hak wiedział, że został wybrany przez Słońce nie bez powodu i domyślał się jaki to był powód. Nie zwlekał długo. Gdy tylko doszedł do siebie, zaczął przemierzać wyspę i odnalazł podniszczony wrak statku, wyrzucony na brzeg. Z pomocą swych wybawicieli naprawił go i ponownie zwodował, chrzcząc go „Nupa Gadi” – imieniem starego wyspiarskiego boga nieuniknionej zemsty.
Wiele młodych Quaggan było pod wrażeniem jego opowieści i zapałało żądzą przygód. Z nich Hak sformował swą nową załogę, na czele której wyruszył w świat, by uwolnić go od Raksz i innych stworów chaosu. Zdawał sobie sprawę, że jego atuty przedstawiają się więcej niż skromnie, dlatego od samego początku starał się szukać bardziej kompetentnej załogi, jak również lepszego, mniej przeciekającego środka transportu. To drugie kilka razy prawie mu się udało, gdy natrafiał na samotne statki różnych marynarek. Pech chciał, że za każdym razem zanim zdołał je opanować ulegały zniszczeniu. Za pierwszym razem wybuchł pożar, za drugim zamieszanie przyciągnęło uwagę wielkiej kałamarnicy, która wciągnęła statek pod wodę, za trzecim zaś Quagganie wpadli w szał i roznieśli statek w drzazgi.
Od tamtej pory Hak pilnuje, by Quagganie nie mieli powodów do wpadania w szał.
Experience:
Solar Experience:
Willpower: 5
Personal: 13
Peripheral: 33
Attributes:
6
Strength: 1+2
Dexterity: 1+3
Stamina: 1+1
8
Charisma: 1+2
Manipulation: 1+3
Appearance: 1+3
4
Perception: 1+1
Intelligence: 1+1
Wits: 1+2
Abilities:
(f) Archery: 3+2
Athletics: 3
(f) Awareness: 1+2
Brawl:
Bureaucracy:
Craft:
Dodge: 3
(f) Integrity: 3+2
Investigation:
Larceny:
(c) Linguistics:
Lore:
Martial Arts:
Medicine:
(f) Melee: 3+2
(c) Occult: +1
Performance:
(c) Presence: 2+3
(f) Resistance: 1+1
Ride:
(s) Sail: 2+3
(c) Socialize:
Stealth: 3
Survival: 2
Thrown:
War: 2
Specialties:
Melee: miecze
Presence: motywowanie załogi, rekrutowanie załogi
Sail: prowadzenie okrętu w trudnych warunkach
Merits:
Ambidextrous (1 kropa)
Command (2 kropy) - załoga złożona z ok. 30 Quaggan-marynarzy i 5 Quaggan-oficerów
Danger Sense
Direction Sense
Artefakt (3 kropy): Reaper Daiklawa – [opis się pojawi]
Flaws:
Amputee
Obsession (Major)
Madness (Minor)
Paranoia (Minor)
Charmy:
Archery:
Wise Arrow
Sight Without Eyes
Phantom Arrow Technique
Fiery Arrow Attack
Integrity:
Stubborn Boar Defense
Integrity-Protecting Prana
Melee:
Excellent Strike
Fire and Stones Strike
One Weapon, Two Blows
Dipping Swallow Defense
Bulwark Stance
Occult:
Presence:
Listener-Swaying Argument
Harmonious Presence Meditation
Sail:
Salty Dog Method
Fathoms-Fed Spirit
Perfect Reckoning Technique
Ship-Claiming Stance
Hull-Preserving Technique
Chaos-Cutting Galley
Indomitable Voyager’s Perseverance |
|
|
|
|
|
Tren
Lorelei
Dołączyła: 08 Lis 2009 Skąd: wiesz? Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 17-07-2016, 14:19
|
|
|
Imię: Nima
Kasta: Noc
Anima: Ciemność wśród której wypatrzyć można sylwetki z nienaturalnie jasnymi uśmiechami. Uśmiechy pojawiają się i znikają, a sylwetki do których należą są ledwo widocznie, podobnie jak sama Nima.
Supernal: Larceny
Limit Trigger: Bezsilność w obliczu śmiertelnego zagrożenia życia jej lub towarzysza
Strength: 2 Charisma: 2 Perception: 4
Dexterity: 5 Manipulation: 5 Intelligence: 2
Stamina: 4 Appearance: 2 Wits: 4
*Athletics: 5 (escaping)
*Awareness: 4
*Dodge: 5
*Integrity: 3
*Investigation: 2
*Larceny: 5 (stealing, cheating in games)
Lore: 2 (general knowledge)
Presence: 2
*Resistance: 3
*Sail: 2
Socialize: 3
*Stealth: 5 (avoiding detection)
*Thrown: 4
Merits:
Ambidextrous 2
Danger Sense 3
Direction Sense 1
Fleet of Foot 4
Natural Immunity 2
Strong Lungs 1
Iron Stomach 1
Artifact 3 (Skycutter)
Essence 2 (ps: 16, pp: 40) [-5 attuned]
Willpower 5
Intimacies:
Defining: “There’s nothing worth dying over”
Major: White Hunter (nemesis)
Major: “Being able to trust someone is the happiest feeling”
Minor: “Those with power should try to help those in need”
Minor: Były-mistrz "Krab"
Minor: Rekinobójczyni (Krewetka)
Minor: Lauretta
Wygląd: Nima, jest niezbyt wysoka i dość koścista. Ma rude, niezbyt długie włosy i szare oczy. Nima nie zna swojego dokładnego wieku, ale jest dość młoda (18-19 lat) – dopiero wchodzi w dorosłość, co widać po jej twarzy.
Historia:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Nima, nadzwyczaj zdolna złodziejka i oszustka z Wu-Jian, a także świeżo upieczona Solarka siedziała skulona pomiędzy beczkami w ładowni statku, starając się jak najbardziej ukryć przed światem.
W myślach starała się odnaleźć moment kiedy wszystko poszło nie tak, ale w panice mimowolnie cofnęła się myślami zbyt daleko. Czy jej błędem było to, że jak większość sierot zamieszkujących slumsy próbowała przetrwać okradając ludzi? Czy błędem było to, że nieopacznie pewnego dnia spróbowała okraść najlepszego złodzieja w mieście zwanego „Krabem”? A może błędem było zgodzenie się gdy zaproponował, by została jego uczennicą?
Nie… wszystko zawaliło się, gdy Nima przypadkiem egzaltowała.
Był to niemal dosłowny wypadek przy pracy. Szlachcic którego próbowała okraść musiał dostać cynk od któregoś z ich konkurentów. Trudno było się zresztą dziwić. Choć Krab był już nieco za stary, by brać udział w bardziej wymagających misjach, jego doświadczenie było nieporównywalne. Razem z niezwykle utalentowaną Nimą był w stanie zaplanować i przeprowadzić nieprawdopodobne kradzieże.
…aż do tej jednej nieudanej akcji, kiedy to Nima stanęła twarzą w twarz z oddziałem najemników i niemal kompletnie zablokowaną drogą ucieczki. Warto tutaj wspomnieć, że Nima nigdy nie grzeszyła odwagą. Choć kradzieże i oszustwa przychodziły jej bez trudu to jakakolwiek sytuacja bezpośredniego zagrożenia budziła w Nimie panikę i chęć ucieczki. Tym razem jednak beznadziejność sytuacji obudziła coś w Nimie. Mimo przerażenia, dziewczyna nie próbowała uciec, ani się poddać. Złodziejka zaatakowała najemników i choć był to atak pełen desperacji to jej szarża odniosła efekt, gdyż w tym momencie Nima egzaltowała. Dzięki swojej nowo odkrytej mocy pokonała strażników i uciekła z posiadłości.
Gdyby historia zakończyła się w tym momencie byłaby to prawdopodobnie szczęśliwa opowieść. Niestety, życie toczyło się dalej. Nima była entuzjastyczna po odkryciu swojej nowej mocy. Choć opowieści o złych anathemach powodowały u niej pewien niepokój to poczucie, że po raz pierwszy może kontrolować swój los, rozwiewało większość jej wątpliwości dotyczących nowych mocy. Jej mistrz był jednak bardziej sceptyczny. Słyszał on znacznie więcej opowieści o anathemach i przemiana jaka zaszła w jego podopiecznej, które była dla niego prawie jak córka, napełniła go niepokojem. Nima zauważyła dystans jaki wytworzył się między nimi, ale nie wiedziała jak naprawić relację między nimi.
Gdy Krab zaproponował kolejną akcję Nima zgodziła się bez wahania. Była to pozornie idealna okazja by wrócić do starych dobrych czasów, gdy oboje stanowili zgrany zespół. Nima i Krab, najlepsza złodziejska drużyna! Nadzieje te legły w gruzach, gdy w trakcie rabunku Nima odkryła, że cały plan był pułapką zastawioną na nią.
Wtedy też spotkała JEGO.
Gdy Nima egzaltowała jej siła i zdolności wzrosły tak, że żaden zwykły śmiertelnik nie mógł jej dorównać. Na jej nieszczęście, wróg który stał przed nią był doświadczonym wojownikiem i ognistym Smoczokrwistym będącym częścią Dzikiego Gonu, znanym jako „Biały Łowca”. Nima cudem uniknęła śmierci z jego ręki i uciekła z posiadłości. Gnana strachem i paniką wiedziała, że musi uciec. Uciec jak najdalej stąd. Wyspa nie była już bezpiecznym miejscem, po tym jak jej mistrz ją zdradził. Nimie udało się spowolnić pościg Smoczokrwistego, co pozwoliło jej uciec do portu. Port otoczony był oddziałem Dzikiego Gonu, ale przewodziła mu jednak znacznie mniej doświadczona Smoczokrwista, którą Nima bez trudu oszukała (i której przy okazji ukradła Skycutter). Złodziejka ukryła się na najszybszym statku wypływającym z portu, opuszczając w ten sposób wyspę.
…i tak znalazła się tutaj. W ładowni, drżąc ze strachu gdy tylko przypomniała sobie przerażającego Smoczokrwistego który o mało nie pozbawił jej życia. Choć Nima chwilowo mu uciekła, było oczywiste, że niedługo wyruszony on za nią w pogoń.
Nima wiedziała, że sama nie przetrwa. Jej atutem były jej umiejętności złodziejskie, ale nigdy nie była dobra w bezpośredniej walce. Złodziejka wiedziała, że potrzebuje kogoś kto jej obroni… najlepiej kilku ktosiów. I statek. Pozostawanie w jednym miejscu byłoby zbyt niebezpieczne. Statek i jakieś silne osoby. To brzmiało jak plan. Nima uśmiechnęła się mimowolnie, mimo że wciąż drżała ze strachu. Jakaś jej część cieszyła się na myśl o nowym życiu i potencjalnych towarzyszach.
CHARMS
Athletics
Graceful Crane Stance (3m, perfect balance without need to roll, scene)
Feather Foot Style (3m, can run across fluids and thin surfaces, no damage when dangerous)
Monkey Leap Technique (2m, automatic successful jump up)
Awareness
Sensory Acuity Prana (5m, heightened senses, scene, double roll 9s)
Surprise Anticipation Method (automatic danger detection)
Dodge
Reed in the Wind (2i for 1 Evasion, raise evasion, inst)
Shadow Over Water (2m, removes penalties for evasion, inst)
Drifting Leaf Elusion (1m, dodge, inst)
Investigation
Watchman’s Infallible Eye (automatic danger notice)
Larceny
Seasoned Criminal Method (allows to invoke: familiarity, dissonance, vulnerability or receptivity)
Preying on Uncertaininty Approach (3m, exploiting a gap in knowledge)
Spurious Presence (6m, I'm not suspicious when acting as expected, scene)
Flawlesly Impenetrable Disguise (6m, perfect disguise, until sleep)
Phantom Hood Technique (once a scene can mute 5 per. motes if used for larceny action)
Swift Gambler’s Eye (1m, read enemy in game, inst)
Flawless Pickpocketing Technique (3m, automatic pickpocket success, mute)
Lock-Opening Touch (5m for aut. succ., 1m for double 9s and + Ess. aut. succ.)
Clever Bandit's Rook (2m, claim thing as mine as long as there is evidence to the contrary)
Socialize
Master of Small Manners (5m, adapts to the culture, scene)
Motive Discerning Technique (3m, suppl. read intentions, double 9s, substitute Wits for Perception, mute)
Stealth
Perfect Shadow Swiftness (1m 1 w, reroll Stealth action - preserve 10s and roll remaining, succeeding with this charm grants 1 temp. w)
Invisible Statue Spirit (5m, invisible when not moving, can be detected with other senses, mute)
Easily-Overlooked Presence Method (3m, blend in surrounding, stops when doing overt action, doesn't work for alert guards)
Blinding Battle Feint (3m, Dex+Stealth Join Battle roll, can be used for stealth)
Guardian Fog Approach (3m, hide someone you are touching, mute)
Thrown
Precision of the Striking Raptor (1m, strike as if from close range, if in close range -1 def target, inst)
Joint-Wounding Attack (3m, if attack does at least 3 damage, enemy suffers -3 to all diece pools until the end of scene, inst)
Triple Distance Technique (1m, extends range of thrown weapon)
Exp otrzymany: 76 + 64 s
Exp posiadany: 28 + 29 s
Wydatki expowe:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Presence 2 - 5 exp
Sail 2 - 1 exp
Resistance 2 - 1 exp
Integrity 3 - 3 exp
Lore 2 - 2 exp
Preying on Uncertaininty Approach - 8 exp
Phantom Hood Technique - 8 exp
Awareness 4 - 5 exp
Resistance 3 - 3 exp
Flawlesly Impenetrable Disguise - 8 exp
Perception 4 - 12 exp
Clever Bandit's Rook - 8 exp
Guardian Fog Approach - 8 exp
Strength 3 - 8 exp
Iron Stomach - 3 exp |
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
Ostatnio zmieniony przez Tren dnia 01-10-2017, 21:45, w całości zmieniany 19 razy |
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 06-08-2016, 12:50
|
|
|
Name: Lauretta Priscilla Berenice la Furia kvum Jin-Shi di Quaresima
Caste: Night
Concept: Władczyni na wygnaniu
Anima: Wylewająca się spod peleryny mgła miejskich zaułków. Wszędzie tam, gdzie mgła dotknie źródła światła - zapalonego lub nie - pojawiają się światła widmowych lamp.
Supernal Ability: Archery
Limit Trigger: Niemożność wypełnienia swojej powinności wobec kogoś
Trouble: Zawiodłam mój lud w chwili jego potrzeby i nie wrócę, dopóki im tego nie wynagrodzę.
Aspekty: [pisze się]
Wygląd:
Wiek: 23 lata
Włosy: Brązowe, długie do pasa. Lekko upięte z tyłu.
Oczy: Zielone.
Wzrost: 167cm
Skóra: Blada, jak przystoi nie zniżającej się do pracy fizycznej arystokracji
Budowa ciała: Na pierwszy rzut oka wygląda jak delikatna dama, która nigdy nie musiała pracować. W rzeczywistości szybka jak wąż i zaskakująco silna.
Charakter i informacje ogólne:
Zasadniczo funkcjonuje w dwóch trybach: dobrotliwej i dystyngowanej władczyni Quaresimy oraz brutalnej mścicielki z zaułków. W obu tych postaciach poczucie humoru zna tylko ze słyszenia, co Płomyk na swój sposób próbuje naprawić.
Obecnie nosi szarą pelerynę z kapturem nałożoną na Reinforced Buff Jacket - jedno i drugie widziało lepsze dni - i nosi ze sobą prosty, ale solidny długi łuk. W dużo lepszym stanie są jej buty - artefakty z czerwonego i niebieskiego Jadeitu, nieocenione w długiej wędrówce.
Historia postaci:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Zakazy i dyscyplina są po to, by chronić małe, ciekawskie królewny. Nie tylko przed niebezpieczeństwem, ale też przed wiedzą. O tym, jak wygląda świat dalej niż to, co widać z okien pałacu i o tym, jak wygląda życie tam, gdzie system dosięgnąć nie chce lub nie może.
Nieposłuszna Lauretta dowiedziała się o tym wszystkim wiele lat przed tym, jak mysz o futerku jarzącym się jak mała świeca poprowadziła ją przez ciemność.
Kiedy w ukrytej głęboko pod pałacem krypcie stanęła przed antyczną zbroją, wiedziała, co musi zrobić. Wiedziała też, że jeśli Dziki Gon dowie się o tym, zniszczą nie tylko ją, ale też wszystko, co poprzysięgła chronić.
I przez jakiś czas jej się udawało. Młoda królowa, od niedawna zasiadająca na tronie, starała się zapewnić ludowi pokój i dobrobyt z góry, podczas gdy zamaskowana mścicielka budziła postrach wśród tych, którzy chcieliby ten spokój zburzyć u dołu.
Ale im częściej i głębiej, i dalej w ciemność Quaresimskiego półświatka zapuszczała się ta druga, tym bardziej swe obowiązki zaniedbywała ta pierwsza. Aż w końcu ludzie zaczęli szeptać. “Królowa jest leniwa i nieudolna,” mówili arystokraci z góry “nie obchodzi jej ludu ani kraju!”. “To zapewne Anatema,” przestrzegali przed mścicielką kapłani z dołu, “Jej obecność sprowadzi na nas tylko nieszczęście!”
A kiedy monstrualna bestia zaczęła siać zniszczenie w samym środku stolicy, jedni i drudzy pokazywali ją na dowód prawdziwości swoich słów.
I tak, skompromitowana i zdetronizowana jako władczyni i obrzucona winą jako mścicielka, samotnie stanęła przeciw szalejącemu monstrum, w desperackiej, samóbojczej próbie ocalenia ludzi, którzy teraz bali się jej i nienawidzili. Samotnie, z wyjątkiem jednej osoby.
Być może drobna Abyssalka znalazła jakiś rodzaj wspólnoty w rozpaczy Solarki. Być może nawiązała się wtedy jakaś nić wzajemnego zrozumienia. A może po prostu czuła się samotna.
W każdym razie, kiedy wyciągnęła do niej rękę, w tej jednej chwili w oczach Lauretty świeciła jaśniej od słońca.
***
"I co teraz? Wrócisz na tron?"
"Nie. Nie mam po co wracać. Moi poddani... Byli poddani pod dzisiejszym dniu nigdy nie przyjęli by mnie z powrotem."
"Przemoc. Jesteś Wyniesioną. Możesz wziąć go siłą."
"Nie! W żadnym ra... Au."
"Nie krzycz."
Płomyk uniosła na chwilę prawą ręką połę peleryny, ukazując lewą - powyginaną i poskręcaną pod dziwnymi kątami. Wyglądała gorzej, niż wszystkie obrażenia Lauretty razem wzięte.
"Mi nic nie będzie, ale twoje rany wymagają odpoczynku."
Lauretta miała wrażenie, że dziewczyna w jakiś sposób sie z niej nabija.
"Tron nie. Więc co?" podjęła Abyssalka.
"Zrobię jedyną rzecz jaką mogę zrobić - odnajdę tego potwora."
"Ciężko. Porusza się szybko. Prawdopodobnie już bardzo daleko. Poza tym, bardzo silny."
"Nie obchodzi mnie to. To coś skrzywdziło moje miasto, skrzywdziło moich mieszkańców. Wytropię go i zniszczę, choćbym miała iść za nim na koniec świata!"
"W takim razie, będą ci potrzebne." powiedziała Płomyk, prezentując parę Jadeitowych butów.
Intimacies:
Defining Principle - “Powinnością tych, którzy mają siłę jest opieka nad tymi, którzy jej nie mają.”
Defining Principle - “Muszę dowieść, że jestem godna potęgi którą mi dano.”
Defining Tie - Płomyk (to skomplikowane)
Major Tie - Behemot (zemsta)
Major Tie - Quaresima (poczucie odpowiedzialności)
Minor Tie - Herbata (zdrowe uznanie)
Minor Tie - Maskarada (guilty pleasure)
Major Tie - The Realm (wrogość - nadużywają swojej władzy nad słabszymi i utradniają mi pracę)
Minor Tie - Immaculate Faith (uraza i brak zaufania)
Attributes:
Strength 3
Dexterity 5
Stamina 3
Charisma 2
Manipulation 2
Appearance 3
Perception 3
Intelligence 2
Wits 4
Essence 1
Personal 13
Peripheral 33
Willpower 6
Health -0,-1,-1,-1,-2,-2,-2,-2,-4,inc
Join Battle 10
Defense
Parry 3
Dodge 5
Soak 3
Rush 10
Disengage 10
Resolve 3
Guile 2
Abilities:
[f] Archery 5
[c] Athletics 5 (parkour)
[c] Awareness 3
Brawl 1
[f] Bureaucracy 1 (polityka)
Craft
[c] Dodge 5
[f] Integrity 2
Investigation
Larceny 2 (obchodzenie zabezpieczeń)
Linguistics 1
Lore 1
Martial Arts
Medicine
Melee 1
Occult
Performance
[f] Presence 2 (przemówienia)
[f] Resistance 1
Ride 1
Sail
[c] Socialize 3
[c] Stealth 5
Survival 1
Thrown
War 1
Merits:
Allies 5 (Płomyk)
Language 3 (High Realm, Low Realm, Riverspeak, Seatongue)
Quick Draw 1 (Łuk)
Resources - (przytomna umysłem Płomyk ocaliła co wartościowsze rzeczy ze skarbca i schowała Gdzieidziej, skąd racjonuje je Loretcie według potrzeb)
Artifact 3 (Dragon Treads to Victory)
Artifact 1+4 [pisze się]
Charms:
ARCHERY
Wise Arrow
Phantom Arrow Technique
Fiery Arrow Attack
Sight Without Eyes
There is no Wind
Force Without Fire
Trance of Unhesitating Speed
Dazzling Flare Attack
Solar Spike
ATHLETICS
Graceful Crane Stance
Monkey Leap Technique
Soaring Crane Leap
AWARENESS
Sensory Acuity Prana
Keen Sight Technique
DODGE
Reed in the Wind
Reflex Sidestep Technique
Leaping Dodge Method
INTEGRITY
[Excellency]
LARCENY
Lock-Opening Touch
RESISTANCE
Ox-Body Technique
STEALTH
Easiliy-Overlooked Presence Method
BUREAUCRACY
[Excellency]
PRESENCE
[Excellency]
SOCIALIZE
[Excellency]
Ally *****:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Name: Migoczący Płomyk Nagrobnego Znicza
Wygląd:
Wiek: nieznany, prawdopodobnie między 12 a 20 lat
Włosy: czarne, z niskim kucykiem związanym krwiście czerwoną wstążką
Oczy: czerwone
Wzrost: 138cm
Skóra: blada
Budowa ciała: jak u niewyrośniętej dwunastolatki
Charakter i informacje ogólne:
Tajemnicza (albo po prostu aspołeczna) Abyssalna dziewczyna, która z jakiegoś powodu upodobała sobie towarzystwo Loretty.
Nie lubi zwracać na siebie uwagi, a jej wypowiedzi są zdawkowe, ale cięte.
Ubiera się konserwatywnie, jak na Abyssala - krótka, biała peleryna z wysokim kołnierzem, czarny kaftan, szare skórzane szorty i buty. Aczkolwiek nosi obowiązkowe klamry z ptasich i szczurzych czaszek.
EDIT: Dodałem Intimacies i historię postaci.
EDIT 2: Dodałem Plomyk
EDIT 3: Dodałem portret postaci by Ichi
14438961_345542125788417_1290865347_o.jpg
|
|
Plik ściągnięto 18 raz(y) 172,66 KB |
|
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 25-10-2016, 22:26
|
|
|
1) Mi się zdawało czy tu był post z postacią Punyana?
2) coś zjadło kartę Icia, link wyrzuca 404 |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok
Dołączyła: 22 Maj 2009 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 25-10-2016, 23:11
|
|
|
Hmm... a to może być zgryz, jeśli panowie z serwisu nie wskrzeszą jej laptopa...
Also, jak Punyan nie da postaci, to go trzeba będzie przeciągnąć pod kilem. |
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 25-10-2016, 23:22
|
|
|
Ysen napisał/a: | 1) Mi się zdawało czy tu był post z postacią Punyana? |
Przy pocięciu wątku coś zbugowało posta i wylądował w terminie pierwszej sesji z linkiem do tego wątku...
Tutaj jest karta: https://docs.google.com/document/d/1phjs08iPQE4-PtCR90HBog8ebb6EhTXyJ1WhOEFICeI/edit?ts=574d70bf
Ysen napisał/a: | 2) coś zjadło kartę Icia, link wyrzuca 404 |
Dołączam najbardziej aktualną kartę jaką mam.
Exalted3rdED_2-w_Backgroundassassindone12345.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 90 raz(y) 2,09 MB |
|
_________________
|
|
|
|
|
JarcoPolo
Dołączył: 25 Gru 2015 Status: offline
|
Wysłany: 26-10-2016, 22:33
|
|
|
Imię: Sophos
Caste: Twilight
Anima Effects: Recognizing the mark of the Unconquered Sun’s divine authority over the cosmos that burns within the Essence of every Twilight, the universe bends to protect Heaven’s Lamps from destruction. She may also bind lesser spirits to her service. See page 176 for details.
Anima banner: abstrakcyjne fraktale rozchodzące się promieniście od Sophosa
29 lat, wysoki, czarne kręcone włosy, szare oczy.
Ubiera się na pomarańczowo i czarno z motywem półksiężyca, jego ulubioną porą roku jest jesień, a dnia - zachód słońca (popada wówczas w nostalgiczny nastrój, co wbrew pozorom lubi).
Tak go widzę (może jeszcze znajdę lepszy wizerunek, bo ten nijak nie oddaje wyżej wymienionych kolorów): https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/73/ff/51/73ff51116701ae3d5f24134ed4c7a8da.jpg
Backstory:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Większość życia Sophosa upłynęła na nauce: historii, geografii, medycyny i do tego walki wręcz. Studiował w najlepszych szkołach Realm. Zwrócił na siebie uwagę wybitnej uczonej imieniem Alba. Zaszczepiła w nim zainteresowanie najdawniejszą historią, Pierwszą Erą. Powoli, bardzo powoli zaczęło do niego docierać, że Alba powątpiewa w nauki Immaculate Faith. Sophosowi również się udzieliły te wątpliwości, zwłaszcza po wyprawach do ruin z tamtych czasów, podczas których udało się im zdobyć parę cennych artefaktów (którymi do tej pory dysponują) - jak to możliwe, że światem rządziły wówczas złe do szpiku kości Anathemy, skoro to co wówczas powstało, znacząco przewyższa obecne szczytowe osiągnięcia Smoczokrwistych?
Pewnego razu Alba zniknęła, zostawiając Sophosowi wiadomość, że musi uciekać, bo zainteresował się nią Wyld Hunt. Napisała, że wybiera się do miejsca tak niebezpiecznego, że nie może zabrać Sophosa ze sobą. Sophos również przeniósł się na prowincję, obawiając się, że i na nim może skupić się niepożądana uwaga zbrojnego ramienia Wiary.
Pewnego razu na prowincjonalną bibliotekę, w której przebywał (dorabiał ucząc okoliczne dzieciaki i lecząc ludzi), napadli jacyś bandyci. Obezwładnili Sophosa, a ich herszt, który o dziwo umiał czytać, zagrał w nim w sadystyczną ,,grę”: przeglądał książki i zwoje i zadawał Sophosowi losowe pytania o ich treść, a ilekroć ten nie umiał odpowiedzieć, kazał swoim ludziom bić go, a książkę wrzucał do ognia. Nigdy jeszcze Sophos nie był tak wściekły, zrozpaczony i upokorzony zarazem. Nagle przemówiło do niego Niezwyciężone Słońce - został wybrany, by chronić i szerzyć wiedzę. Natchniony nadludzką mocą, wyrwał się bandytom, zmasakrował ich herszta, na co reszta uciekła, krzycząc o Anathemach.
Sophos postanowił udać się na zachód. Jego cele to (niekoniecznie w tej kolejności):
1. unikać Wyld Hunt
2. zgłębić swoje nowe moce, poznać swoje możliwości i ograniczenia
3. znaleźć innych Solarów, co pomoże w realizacji pozostałych celów
4. znaleźć Albę - choć Sophos obawia się, czy ona jeszcze w ogóle żyje a jeśli nawet, to jak go potraktuje jako Solara
5. udać się do Auspice Isles (cytując za podręcznikiem: ,,The ancient city-states of the Auspice Isles — Brightwork, Windspar, Pulse—weathered the Great Contagion better than most, preserving much ancient knowledge of architecture, alchemy, mathematics, and astrology. Elegant buildings of wood, brick and plaster bustled with priests, philosophers, craftsmen and scribes. Bird-prowed ships carried porcelain, lacquerwork and other treasures across the length and breadth of the West. But their brilliant arts were no match for Azure’s mastery of canvas, iron, bronze and sinew. Today, outsiders see the Auspicenes not as warriors, sailors, traders or poets, but as educated slaves in Azurite households.”
6. poszerzać swoją wiedzę, zwłaszcza na temat Pierwszej Ery, odzyskiwać jej artefakty i używać ich dla wsparcia spraw, które są Sophosowi bliskie
ATTRIBUTES: (Each Attribute begins with one free dot. From there, distribute eight dots among your character’s primary Attributes, six dots among your character’s secondary Attributes, and four dots among your character’s tertiary Attributes.)
1. Mental (3 Perception, 5 Intelligence, 3 Wits).
2. Physical (2 Strength, 5 Dexterity, 2 Stamina);
3. Social (3 Charisma, 2 Manipulation, 2 Appearance);
ABILITIES:
Archery:
Martial Arts:
Melee (Favored, specialty: Pogromca Ciemnoty): 3+2 za bonusowe = 5
Thrown:
War:
Integrity (Caste): 3+2 za bonusowe = 5
Performance:
Presence (Favored, specialty: trust me, I’m a doctor, specialty: trust me, I’m a scientist): 3+2 za bonusowe = 5
Resistance:
Survival:
Craft:
Investigation (Caste): 3+2 za bonusowe = 5
Lore (Caste and Supernatural; History, First Age, Geography & Cartography, Herbalism, Anthropology/Etnography): 3+2 za bonusowe = 5
Medicine (Caste, specialty: stopping bleeding): 3+2 za bonusowe = 5
Occult (Favored): 3+2 za bonusowe = 5
Athletics:
Awareness:
Dodge:
Larceny:
Stealth:
Bureaucracy (Favored): 1
Linguistics (Caste): 3+2 za bonusowe = 5
Ride:
Sail:
Socialize (Favored): 3+2 za bonusowe = 5
Suma: 28 + 18 bonusowych
MERITS (13 dots)
Eidetic Memory – 2 (koniecznie, doskonale pasuje do mojego pomysłu na postać)
Language - 4 (High Realm, Old Realm, Low Realm, Riverspeak, Seatongue) (High Realm jest pierwotnym językiem I nie musi być wykupiony)
Artifact - 2 (Buty do chodzenia po wodzie. Attunement 3)
Artifact - 3 (Berło rektorskie Pogromca Ciemnoty [Ignorance Basher]. Statsy jak Goremaul (s. 595): Accuracy +3, Damage +12, Defense +1, Overwhelming 4, Attunement 5. Tags: Bashing (This weapon normally does bashing damage when used to deliver a decisive attack.), Melee, Smashing (This weapon can make smash attacks. Smash attacks sacrifice one Defense until the character’s next turn, and cost two Initiative to attempt. If successful, they knock the opponent back one range band, or knock them prone. Targets may be knocked back into dangerous or deadly threats, like lava pits or steep cliffs). Evocation: Bookworm’s Revenge (za 3m dodaje różnicę między Intelligence użytkownika a Intelligence przeciwnika do obrażeń na zasadach takich jak Fire&Stones Strikes. Może stackować się z Fire&Stone Strikes). Wygląd: 1,5 metrowy kij wykonany z Ironwood, a na jego końcu latarnia, która świeci przy użyciu Evocation (oświecenie :P ). Trochę inspirowane laską Gandalfa Białego.
Artifact - 2 (Apteczka z niekończącymi się przyborami medycznymi. Attunement 4.)
CHARMS (20):
Melee: (5)
Excellent Strike
Fire and Stones Strike
One Weapon, Two Blows
Dipping Swallow Defense
Bulwark Stance
Investigation: (2)
Watchman’s Infallible Eye
Crafty Observation Method
Lore: (6)
Wyld-Dispelling Prana
Harmonious Academic Methodology
Bottomless Wellspring Approach
Lore-Inducing Concentration
Truth-Rendering Gaze
Sacred Relic Understanding
Medicine: (6)
Ailment-Rectifying Method
Wound-Mending Care Technique
Wound-Cleansing Meditation
Flawless Diagnosis Technique
Instant Treatment Methodology
Anointment of Miraculous Health
Presence: (1)
Harmonious Presence Meditation
INTIMACIES:
Defining Principle: my goal is to gain and protect knowledge and share it with those worthy
Major Tie: Alba (obawa o nią połączona z obawą o reakcję jak się dowie, że Sophos jest Solarem)
Major Tie: The Immaculate Order (wrogość)
Major Principle: ludzkość powinna dążyć do powrotu do stanu z Pierwszej Ery (nawet ci zakłamani Smoczokrwiści powinni o tym wiedzieć, w końcu przed inwazją Wyldu uratowało ich tylko użycie broni z Pierwszej Ery)
Minor Principle: wszyscy Solarzy jadą na tym samym wózku
Minor Principle: każdy, kto chce poszerzać swoją wiedzę, zasługuje na mój szacunek (w przypadku Dragon Bloodów i innych istot wrogo nastawionych ten szacunek NIE niweluje wrogości - po prostu szanuję przeciwnika)
Minor Tie: Wyld Hunt (starch i wrogość - walczę z nimi, kiedy mam realne szanse na zwycięstwo, a kiedy nie mam to spier… wycofuję się na z góry upatrzone pozycje)
Minor Tie: The Unconquered Sun (wdzięczność).
Minor Tie: Dragon-Blooded (uraza)
Minor Tie: Auspice Isles (ciekawość granicząca z fascynacją)
Minor Tie: Wyld (obawa, wrogość)
Minor Priniciple: edukacja (przynajmniej podstawowa) powinna być dostępna dla każdego
Minor Priniciple: niewolnictwo jest złe (a zniewolenie mieszkańców Auspice Isles dwaplus złe)
Limit trigger: widok niszczonych książek, zabytków lub innych dóbr związanych z nauką i kulturą i niemożność przerwania tego
BONUS POINTS (18):
Wszystkie wydaję na podniesienie 9 umiejętności z 3 do 5.
FINISHING TOUCHES:
Record Essence rating (1), Personal Essence pool ([Essence x 3] + 10), Peripheral Essence pool ([Essence x 7] + 26), Health Levels (-0, -1, -1, -2, -2, -4, Incapacitated), and Willpower (5).[/spoiler] |
Ostatnio zmieniony przez JarcoPolo dnia 28-10-2016, 09:25, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 26-10-2016, 23:09
|
|
|
Więc tak: ponieważ mamy kolejną postać z Melee zmienię sobie skill bojowy mojej postaci na Brawl i zmodyfikuję jej artefakt na ciężkie bojowe rękawice. Będzie to wymagało pewnych modyfikacji w Ewokacjach jej broni, ale chyba się nam z tym nie spieszy tak abym musiał koniecznie wyrobić się na piątek?
Edit: w sumie już poprawiłem.
Zapomniałem też chyba napisać, że moja postać ma małego smoczka-elementala jako kinda familiara.
Propozycja Charmów dla Jarko Polo:
Melee: (5)
Excellent Strike
Fire and Stones Strike
One Weapon, Two Blows
Dipping Swallow Defense
Bulwark Stance
Investigation: (2)
Watchman’s Infallible Eye
Crafty Observation Method
Lore: (6)
Wyld-Dispelling Prana
Harmonious Academic Methodology
Bottomless Wellspring Approach
Lore-Inducing Concentration
Truth-Rendering Gaze
Sacred Relic Understanding
Medicine: (6)
Ailment-Rectifying Method
Wound-Mending Care Technique
Wound-Cleansing Meditation
Flawless Diagnosis Technique
Instant Treatment Methodology
Anointment of Miraculous Health
Presence: (1)
Harmonious Presence Meditation |
_________________
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 28-10-2016, 15:28
|
|
|
W zasadzie dokończyłem swoją postać (a przynajmniej te istotniejsze brakujące elementy)
Edit: tu link
link |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Ostatnio zmieniony przez Bezimienny dnia 28-06-2017, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|