Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Star Wars: The Old Republic- czyli nowe (kolejne) MMO |
Wersja do druku |
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 08-09-2009, 22:35 Star Wars: The Old Republic- czyli nowe (kolejne) MMO
|
|
|
Ok. Zakładam temat o tematyce owianego już dość dużą sławą MMO-RPG'a, który rozgrywać się będzie w znanym nam wszystkim uniwersum Gwiezdnych Wojen. Tak więc szykuje się kolejne MMO (oprócz Aiona), które chce przystąpić do ofensywy przeciwko obecnemu królowi, WOW'owi. Czy to się uda? Niewątpliwie uniwersum ma duuuuuuuuże grono fanów na całym świecie, ale czy nie odstraszy ich abonament i nowa dopiska do gry SW- "MMO"?
Ogólnie gra toczyć się będzie fabularnie 300 lat po wydarzeniach z 2 części Knight of The Old Republic: Sith Lords. Jak pamiętamy (ci co grali, ci co nie niech nie czytają tego zdania), nasz bohater odkrył, że potężny Jedi/Sith Lord- Revan, wyruszył w odległe rejony galaktyki, by odszukać starożytne Imperium Sithów, podobno dawno już wymarłe. Jak się teraz okazuje, przeczucie Revana nie myliło. 300 lat później Imperium Sithów atakuje Republikę, niszczą Coruscant i, oczywiście, wybijają Jedi w jej świątyni. Toczy się więc wojna, w której jednak udaje się zawrzeć pakt między dwiema stronami. I właśnie w tym czasie my, czyli gracze, rozpoczynamy swoją przygodę. Stajemy oczywiście po jeden ze stron konfliktu- czy Dark or Light, wybierając odpowiednią klasę itp. Klas na razie mamy 4, tylko bowiem zostało udostępnionych. Są to
Light: Trooper i Przemytnik (tu bawimy się w grze w ekonomię, robimy zyski wykorzystując wojnę, przemycając itp.)
Dark: Bounty hunter (plecak odrzutowy, miotacz płomieni itp. czyli Boba Fet), Sith Warrior (dowodzący wojskami Sith, walczy mieczem świetlnym, choć nie stroni od ciężkich pancerzy).
Twórcy zapewniają o prowadzeniu nas przez wątek fabularny, przez co gra nie będzie się opierała tylko na expieniu, grindowaniu i farmieniu jak we wszystkich MMO, chwalą nowy, innowacyjny w MMO, system zbiorowych dialogów, które rzeczywiście wyglądają jak dialogi z SP, a nie sieciówki. SW MMO będzie także w pełni zdubbingowane, jak rasowy RPG, co również ma go wyróżnić na tle konkurencji.
Tutaj można obejrzeć trailer: http://www.youtube.com/watch?v=H8q5jDKo1NI
A tutaj 3 filmiki obrazujące gameplay i system dialogów w SW:TOR. z serwisu Gry-online.pl
1. http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=12221
2. http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=12222
3. http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=12223
Polecam zapoznanie się, a także odwiedzenie oficjalnej strony http://www.swtor.com/
Czekam na wasze wypowiedzi. Osobiście niewątpliwie zagram w to MMO, od kiedy mam ogromny sentyment do uniwersum Star Wars, a biorąc pod uwagę popularność SW, może w zagrać znacząca liczba graczy. Oby tylko całość nie dzieliła się na Jedi i Sithów, a reszta klas pójdzie się bujać, jak to ostatnio robi się w WoWie. |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
Ostatnio zmieniony przez Mitsurugi dnia 08-09-2009, 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-09-2009, 22:37
|
|
|
Z tego co słyszałem to pierwszego "M" w tym MMO będzie raczej mało.
Jako fan SW mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś lepszego od Star Wars Galaxies, zabugowanego na początku, a potem koszmarnie skaszanionego przez NGE, który miał upodobnić grę do WoWa. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 08-09-2009, 22:44
|
|
|
Zgadzam się, Star Wars Galaxies było totalną porażką, grą spod gatunku LBG- Lag Bug Game.
Cytat: | Z tego co słyszałem to pierwszego "M" w tym MMO będzie raczej mało |
Jeśli masz na myśli to, że będzie większy SP niż w przeciętnym MMO, to ja się z tego cieszę. Szczerze to już mnie znudziły i wnerwiły MMO, w których tego samego questa bierze 50 osób, te same moby tłucze mi kolejne 50, w tej samej kopalni biega mi kolejnych 40, a za rogiem kolejne 60 zbiera te same składniki co ja, lub kolejna setka farmuje te same itemy. Mam nadzieję, że tutaj będzie jakimś cudem trochę inaczej. Liczyłem w tej gestii na Guild Wars, ale tam trochę przesadzili z kolei. No nic, pozostaje czekać.
Fajne natomiast prezentuje się ten system dialogowy i system walki. Ogólnie bardzo to przypomina KOTORy, szczególnie graficznie. |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-09-2009, 23:23
|
|
|
Z tym "M" to kojarzy mi się, że ma być dużo instancjonowania, czego osobiście nie lubię - jak gra ma MMO w gatunku, to niech oferuje seamless world. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 27-09-2011, 21:47
|
|
|
Temat staaary ale skoro był to po co nowy zaczynać.
Mityczne Old Republic uzyskało WRESZCIE oficjalną datę wydania.
W Północnej Ameryce 20 Grudnia 2011
W Europie 22 Grudnia 2011
http://www.swtor.com/news/press-release/20110924 |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 01-08-2012, 03:29
|
|
|
SWTOR przechodzi na f2p. Długo nie trzeba było czekać... |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Soverign
Twój pan i władca.
Dołączył: 29 Lip 2012 Status: offline
|
Wysłany: 10-08-2012, 23:58
|
|
|
To nie jest Star wars. To WoW clone w kosmosie. Nawet za darmo już do niego nie wracam. Po co? Bioware mnie okłamał. Tu nie ma "heroic combat" jest tylko "Un heroic combat" i tyle. Heroizm mam w Diablo III i będę się go trzymał. |
_________________
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 11-08-2012, 04:55
|
|
|
Soverign napisał/a: | To nie jest Star wars. To WoW clone w kosmosie. |
Rozumiem, że można być zawiedzionym, ale co ma piernik do wiatraka? Samo Star Wars to fantasy w kosmosie przecież. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Soverign
Twój pan i władca.
Dołączył: 29 Lip 2012 Status: offline
|
Wysłany: 26-08-2012, 00:38
|
|
|
Keii napisał/a: | Soverign napisał/a: | To nie jest Star wars. To WoW clone w kosmosie. |
Rozumiem, że można być zawiedzionym, ale co ma piernik do wiatraka? Samo Star Wars to fantasy w kosmosie przecież. |
Problem w tym, że to nie jest tak naprawdę "Star Wars". W star wars Jedi i Sithowie nie mają 10% szansy na obicie jednego strzału. Bardzo żadko dostawali z blasterów. W tym MMO cały czas z nich dostajesz i to w twarz. Klasy jak Trooper mają tak wielką przewagę. Na najlepszym zestawie pod PvP nie miałem szans z dobrym Trooperem czy BH, bo był taki kiting, że nie mogłem się jedynie schować. Jak sam zacząłem grać tymi klasami to śmiać mi się chciało z innych graczy i ich żałosnych ataków. BH i jego mirror to bogowie tego świata. Nic dziwnego jak każdy kto używa mocy ma tak małą (podstawową) szanse odbicia jednego bolta. Mówiłem Bioware z 50 razy! Zamieńcie to 10% szansy odbicia na 10% zmniejszonych obrażeń i dajcie animację odbicia/parowanie za każdym razem do momentu śmierci -> co to oznacza: Nadal dostajesz obrażenia od "każdego ataku" (są one tylko lekko mniejsze) ale na animacji pokazane jest jak wszytko parujesz i odbijasz do momentu zgonu. Oczywiście nie. Nie posłuchali mnie a ja nie mam siły patrzeć jak ta kultowa klasa ciągle dostaje w papę. Nie czujesz się ani jak Jedi ani Sith. No i co gorsza brak heroizmu... jakby został wyssany.
http://www.youtube.com/watch?v=CRC8exLv2lw
Miało być tak pięknie: "One of the problems in other MMO combats is em.. that you often have scenarios where you have multiple heroes beating on a single enemy, and that just isn't very heroic. What is heroic is a hero facing against em.. unbeatable odds, against multiple enemies and fighting his way barely the encounter."... co za kłamstwo! Jest kompletnie odwrotnie! |
_________________
|
|
|
|
|
Yuby
Kotosmok
Dołączył: 16 Cze 2003 Skąd: Wrocław Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 26-08-2012, 03:07
|
|
|
Soverign napisał/a: | Keii napisał/a: | Soverign napisał/a: | To nie jest Star wars. To WoW clone w kosmosie. |
Rozumiem, że można być zawiedzionym, ale co ma piernik do wiatraka? Samo Star Wars to fantasy w kosmosie przecież. |
Problem w tym, że to nie jest tak naprawdę "Star Wars". W star wars Jedi i Sithowie nie mają 10% szansy na obicie jednego strzału. Bardzo żadko dostawali z blasterów. W tym MMO cały czas z nich dostajesz i to w twarz. Klasy jak Trooper mają tak wielką przewagę. Na najlepszym zestawie pod PvP nie miałem szans z dobrym Trooperem czy BH, bo był taki kiting, że nie mogłem się jedynie schować. Jak sam zacząłem grać tymi klasami to śmiać mi się chciało z innych graczy i ich żałosnych ataków. BH i jego mirror to bogowie tego świata. Nic dziwnego jak każdy kto używa mocy ma tak małą (podstawową) szanse odbicia jednego bolta. Mówiłem Bioware z 50 razy! Zamieńcie to 10% szansy odbicia na 10% zmniejszonych obrażeń i dajcie animację odbicia/parowanie za każdym razem do momentu śmierci -> co to oznacza: Nadal dostajesz obrażenia od "każdego ataku" (są one tylko lekko mniejsze) ale na animacji pokazane jest jak wszytko parujesz i odbijasz do momentu zgonu. Oczywiście nie. Nie posłuchali mnie a ja nie mam siły patrzeć jak ta kultowa klasa ciągle dostaje w papę. Nie czujesz się ani jak Jedi ani Sith. No i co gorsza brak heroizmu... jakby został wyssany.
|
Az sie chce napisać ulubione 3 litery solidnej części graczy MMO: L2P
Poważnie. Ta "kultowa klasa" jest absolutnie grywalna i potrafi robić miazgę z prawie każdego przeciwnika, jeśli ktoś ma chociaż odrobinę talentu i umiejętności. Za wyjątkiem klas Scoundrel i Operative. Z którymi na dzień dzisiejszy każda inna klasa ma problemy. Z Trooperem i BH na czele. |
_________________ From the brightest start
Comes the blackest hole
You had so much to offer
Why did you offer your soul? |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 26-08-2012, 05:06
|
|
|
Bardzo mi przykro, że Bioware nie posłuchało Twojej rady, chociaż jaki sens ma dostawanie obrażeń, jeśli odbijasz wizualnie wszystkie strzały?
Inna sprawa, że nie przypominam sobie gry (ani książki, jeśli chodzi o ścisłość, a przeczytałem ich parędziesiąt), w której zwykli, szergowi Jedi byli praktycznie niewrażliwi na ogień z blasterów.
Inna sprawa, że skoro są oni normalną klasą do wyboru, muszą być zrównani z całą resztą - ot, to MMO. To nie czasy, kiedy w Star Wars Galaxies zrobienie Jedi zajmowało parę miesięcy i bardzo rzadko widywało się ich w grze. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|